loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 62 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

 

یادش بخیر
واسه فرار از مدرسه، چه مریضیایی که نمیگرفتیم!
از همینجا از صنف بیماریهای علاج دار، بی علاج، صعب العلاج و غیره پوزش طلبیده
باشد که به راه راست هدایت شویم!!!!

.

.

.

دخترعموم ک ۱۰سالشه دیروزاعتراف کرد:
من فکرمیکردمglxمخفف galaxyهستش...

.

.

.

یکی از آرزوهای دوران مدرسم این بود که وقتی تو حیاط مدرسه یه بسته پفک باز کردم، خودم بیشتر از ۵ تا دونه بخورم!!!
با یه مشت گشنه رفقیق بودیمااا:))

.

.

.

شما هم وقتی بچه بودین و یه مسافرت درپیش داشتین، همش از مادرتون میپرسیدین :\"چندتا شب دیگه بخوابیم پاشیم، میریم سفر\"؟

.

.

.

اعتراف میکنم بچه که بودم وقتی تلوزیون فوتبال نشون میداد گزارشگره میگفت فلانی صاحب توپ من فک میکردم توپ ماله اونه اورده بازی کنن
نخند خو بچه بودم

.

.

.

کیا یادشونه!؟
سر صب واسه فرار از مراسم صبگاه مدرسه شده تو آشغالدونیه کلاس قایم میشدیم ولی نمیرفتیم سر صف!!!

.

.

.

اعتراف می کنم وقتی ابتدایی بودم فکر می کردم همه معلمای مدرسه تو خونه ته حیاط زندگی می کنن بابای مدرسه ام شوهر همشونه!!!!!!!!

.

.

.

اعتراف میکنیم که حالم از صدای ضبط شدۀ خودم بهم میخوره!!!!!! شما چطور؟:)

.

.

.

دوستای شما هم
به هوای یادگاری وسایلتون و صاحاب میشن...؟ یا فقط
منه فلک زده اینجوریم...؟

.

.

.

اعتراف میکنم بچه که بودم از صدای چرخ گوشت میترسیدم از ترسش میرفتم ته انباری قایم میشدم ولی وقتی جارو برقی روشن میشد با وجود اینکه صداش وحشتناک بود سوارش میشدم انگار سوار قطارم
همچین بچه ای بودم من
نخند خودت کم ازین سوژه ها نداشتی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,375
  • بازدید ماه : 5,805
  • بازدید سال : 24,690
  • بازدید کلی : 265,038