loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 75 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

 

یکی از فانتزی هام اینه که :مخاطب خاصم رو که چند وقته تحویلم نمیگره و محل بهم نمیذاره را به کل فراموش کنم<<>>اما لا مصب به کل نمیتونم؟؟؟؟
اصن ۱ وزززعی!!!

 

یکی ازفانتزیام اینه که یکی دوسم داشته باشه ومن هیچ وقت نفهمم
ای فازمیده...

 

یکی از فانتزیام اینه که وختی تو راهرو دارم راه میرم بخورم به یه دختره کل وسایلش بریزه زمین منم از کنارش رد بشم و بگم اووی مگه کوری؟ همش که نباید بریم براش جمع کنیم بعد عاشقش بشیم بریم بگیریمش!!! والا...

 

یکی از فانتزیام اینه که عشقم بیاد بگه که خیلی دوست دارم, بعد من ردش کنم بعد همونطور که تو خیابون خشکش زده ی ماشین بیاد بزنه بهش پخش زمین شه! بعدش من بشینم بزنم سرم بگم پاشو منم دوست دارم پاشو عشقم ببین دوست دارم.

 

یکی از فانتزی هام اینه که خواننده شم
اسممو بذارم تتلو اف ام بعد مخاطب خاصمو ببرم اتیشش بزنم همون جا هم خاکش کنم
بعد روخاکش بشینم بگم صدامو داری؟

 

یکی ازفانتزیام اینکه با دوستام توایستگاه اتوبوس بشینیم راننده اتوبوس نگه داره بعدماهم خیلی شیک بلندشیم بریم سوار تاکسی شیم. راننده هم بریم تو افق محو شه ماهم هرهر بخندیم!! نظرخوبیس ایا؟؟؟ خخخخخخ

 

یکی از فانتزیام اینه که یه چیزی اختراع بشه که هروز صبح
با استفاده از محتویات یخچال بهت دو تا غذای خوب معرفی
کنه. اونوقت دیگه لازم نیست برای ناهار و
شام عزا بگیری بعدم به هیچ نتیجه ای نرسی
همه خانومای خونه باهام موافقن؟

 

یکی از فانتزیام اینه که توی یه پارک شلوغ شروع کنم به دویدن و همزمان با موبایلم بگم :لعنتیا تا من نگفتم هیچکس شلیک نکنه، کلی آدم بیگناه اینجا هست!
توهم در حد سراب های بیابان های ۱۵۰ درجه آمازون...

 

فانتزیم این ک مثل خیلی اپلیکیشن ها یه گزینه بلاک توزندگیمون داشتیم.
همچین که دیدیم طرف داره زندگیمونو ب گند میکشه و اعصابمونو خط خطی زاااارت بلاکش میکردیم. حالا اینکه چجوری بلاک کنیم بسته به سلیقه تون میتونه نیات پلیدی باشه! یوهاهاهاها

 

یکی از فانتزیام اینه هر وقت تو پارک میرم دونفر نشستن روی نیمکت منم از تو کیف یه دونه کرانچیه ترد وخوشمزه بیارم بیرون گاز بزن تا نیمکتشو از وسط نصف بشه یکم بخندیم......... خخخخخخ

 

یکی از فانتزیام اینه که یه فامیل داشته باشیم اسمش سروش باشه بعد بچه دار شه بگم :سروش منتشر کرد!

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 687
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,776
  • بازدید ماه : 6,206
  • بازدید سال : 25,091
  • بازدید کلی : 265,439