loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 63 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

هیچ کس نمی فهمد
پالتو با دستکش های چرم کافی نیست
گاهی بیرون رفتن در این هوا دلِ گرم می خواهد..

 

عاشقانه هایم برای توست تو که از من به من نزدیکتری
معبود مهربان من تو که همه جا با منی
دستهایم را میگیری منی که گاه فراموشت میکنم
تو همیشه هستی مهربان بخشده دستگیر
خدایا دوستت دارم

 

کاش می شد خنده ها را قاب کرد
راه و رسم ِ عاشقی را باب کرد
روح را با عشقِ تو سیراب کرد
برفِ دوری را به بوسه آب کرد
با نوازش چشم ها را خواب کرد
این شبِ تاریک دل، مهتاب کرد. n. موختارزنگنه...

 

پر وا کن که دنیا واست داره طرح قفس میکشه
امروزت تموم نشده خورشیدت داره نفس میکشه
" حامد زمانی"

 

خدا جون، ماهیچی
ولی ناموسا هوای این دیونهٌ منو داشته باش!

 

رفت من موندم یه جای خالی توسینه ام که قبلایه روزجای قلبم بود

 

روی کاغذ پنجره ای میکشم و به شوق دیدار تو میگشایمش

 

تو برو، من هم برای اینکه راحت بروی میگویم :باشد، برو خیالی نیست...
اما کیست که نداند بی تو تنها چیزی که هست خیال توست!

 

ﻣﻦ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﻌﺮﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ
ﺩﺭ ﻭﺻﻒ ﻧﯿﺎﻣﺪﻧﺖ ﺳﺮﻭﺩﻩ ﺍﻡ
ﺍﮔﺮ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﻧﺎﺑﺎﻭﺭﺍﻧﻪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﺳﯽ،
ﺩﺳﺖ ﺧﺎﻟﯽ ﻭ ﺣﯿﺮﺕ ﺯﺩﻩ
ﺍﺯ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﺍﺳﺘﻌﻔﺎ ﻣﯿﺪﻫﻢ...
ﻧﻘﺎﺵ ﻣﯿﺸﻮﻡ
ﺗﺎ ﺍﺑﺪﯾﺖ ﻧﻘﺶ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺭﺍ
ﺑﺮ ﻣﯿﻠﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﻗﻔﺲ ﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ
ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺸﯿﺪ..

 

در قلب کوچکم فرمآنروآیی میکنی
بدون هیچ نائب السلطنه ای
کسی نمیدآند چه لذتی دآرد
بهترین پادشاه تاریخ را در
دل داشتن..

 

زمانی هست که تمام باورت در رویای دروغی غرق میشود.. درست زمانی که عشق را باور میکنی... غافل ازینکه عشق همان رویای دروغ است...

 

زمان طولانی میشود برای کسانی که غصه دارند
کوتاه میشود برای کسانی که شاد هستند
دیر میگذرد برای کسانی که منتظر هستند
زود میگذرد برای کسانی که عجله دارند
اما....
اما ابری میشود برای کسانی که عاشق هستند

 

پرسش هر چه باشد, پاسخ همواره عشق است.

 

گفت من لایق تو نیستم. نمیدانم خواست لیاقتم را به من ثابت کند
یاخیانت خودش را توجیح!!!!

 

گفت من لایق تو نیستم. نمیدانم خواست لیاقتم را به من ثابت کند
یاخیانت خودش را توجیح!!!!

 

دنیا، به شایستگی هایت پاسخ می دهد نه به آرزوهایت!
پس، شایسته ی آرزوهایت باش

 

دل است دیگر! می خواهد عاشق شود زنده باشد وزندگی کند برای کسی!
ولی 
ولی افسوس که زمانه ایست که اگر در دلت را روی هر نسبتاً"ادمی"باز کنی،
همان نسبتاً ادم ها می شوند باعث یخ بستن تمام احساسات عاشقانه ات...

 

برای رفع دلتنگیهای کشنده ام
چاره ای نیست
جز سکوت درداور
و
صبری تلخ تر از تلخ.............

 

آﻫﺎﻱ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ! ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺟﻤﻊ ﺑﺎﺷﺪ

ﺩﻭﺭ ﺗﻮ ﻭ ﻫﻮﺍ و ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻫﺎﻳﺖ ﺭﺍ ﺧﻂ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻛﺸﻴﺪ!

ﺍﮔﺮ، عشق ﻣﻦ ﻳﻚ ﺳﺮﻓﻪ ﻛﻨﺪ....

 

دارو ندارم پای عشقم رفت...
چیزی نموند جز دردنامحدود...
این جای خالی ک تو سینم هست...
قبلا ی روزی جای قلبم بوود...!!!
این روزگار بدکرده باقلبم*کم بوده از این زندگی سهمم...
دلیل میبافم برای عشق...
برای چیزی که نمیفهمم...!!!

 

من اگه دلم به تو خوش نباشه باید بمیرم پس هی نگو آغوش دیگری.. آغوش دیگری

 

همه جا هستی....
در نوشته هایم، در خیالم، در دنیایم
تنها جایی که باید باشی و ندارمت در کنارم است...

 

از تو برگشتم..
بر هم گردی
پیدایم نمی کنی..

 

من وتو خیلی کارها به دنیا بدهکاریم.
مثل عکس انداختن دو نفری
مثل قدم زدن تو یه روز پاییزی
مثل یه رقص دو نفره .......

 

فرقی نکرده خود خودشه...
فقط اونی که باهاش قدم میزنه من نیستم!!!

 

دیگه توی دنیا به چی اعتباره کسی که براش مردی دوست نداره.........

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 613
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,702
  • بازدید ماه : 6,132
  • بازدید سال : 25,017
  • بازدید کلی : 265,365