loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 67 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 

یه نصیحت :همیشه مراقب جفتک اونایی که خر فرضشون میکردی، باش

 

تو تاکسی نشسته بودم داشتم واسه مخاطبم اس مینوشتم که متوجه شدم بغل دستیم سرشو مث سوسمار کرده تو گوشیم منم هرچه نوشته بودم رو پاک کردم و نوشتم روبزوتو نگاه کن تا نزدم تو پوزت یهو دیدم یارو سرشو آروم برگردوند و از شیشه به درختای خیابون خیره شد

 

رووو مخ یعنی پات بخوووره به مبل...!
رووو مخ یعنی گوشیت سایلنت باشه و گمش کنی...!
رو مخ یعنی....

 

ظهر داشتم با دوستم راه میرفتم بهش میگم بیا از تو سایه بریم..
میگه :نه عینک آفتابی دارم؛ باس از آفتاب بریم :|
خدایا نعمتتو شکر ببین با کیا شدیم ۷۵ میلیون :|

 

جان خودم واقعی
استادمون داشت درباره اینکه چه جاهای میشه راحت فک کنی توضیح میداد یهویی گف "اثن زیر دوش حموم همچین که زیرش وایمیستی یه عالم فکر تو ذهنت میاد که اثن نمیدونی کودومشونو بکنییییی...!!!"
دیه توصیف کلاسمون باشه با شوما

 

یکی از فانتیزیام اینه که نصف شب پاشم برم جملک ببینم
جملکم هزار تا لایک خورده بعدش ذوق مرگ شم
من :-۰
جملک های که تایید نمیشن :- (
بابام که خوابه ∅_∅

 

خر است دیگر،
گاهی در باطن آدمها خانه میکند و گاهی از ظاهر آدمها چکه میکند.

 

قابل توجه دانشجویان ساکن خوابگاه:
این روزهااگرپیام یا تماسی از طرف خانواده با مضمون
دلمون واست تنگ شده زودتربیا
بیاک خرید کنی و...
دریافت کردیداصلااهمیت نداده وشب عیدبرگردید ک ب مراسم باشکوه خانه تکانی برخورد نکنید
زیراتمامی اینها توطئه ای بیش نیستند

 

در عجبم اون زمان با یه فلاپی که ۱/۴۴ مگابایت بیشتر حجم نداشت
چیو جا به جا میکردیم دقیقا؟!

 

وقتی میری جایی استخدام بشی:
قبل از استخدام :یا الله-یا حسین -یا امام زاده بیژن-یا ایت الکرسی
بعد از استخدام :گیلی لی لی لی. امشب شب رقص و سازو آوازه مرغ دل من در اوج پروازه.
دوگانگی تا این حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیونید اگه فکر کنید خودم بودماااااااااا

 

آیا میدانید ملت ایران چه زمانی پیشرفت خواهند کرد؟
زمانی که تا هواپیمایی را در اسمان مشاهده میکنند، با دهانی گشاده و چشمانی گرد و با حالت ذوق مرگی به آن اشاره نکنند...
وضعیتیست...

 

اگه میخواین فحش های جدید به ذهنتون برسه،
تنهایی ماشین هل بدین! یه بار یه یارو منو خفت کرد گفت هل بده
اصلا فک نمیکردم ذهنم اینقد خلاق باشه!

 

تا حالا دقت کردین Google earth این امکان رو به ما میده که بریم و جاهای دیدنی و دست نیافتنی دنیا رو ببینیم؟
ولی تنها جایی که ما میریم میبینیم خونه خودمونه :|

 

دختر است دیگر...
نتیجه ی سونوگرافی رو میگم
چیه همش دوست دارین برای دختر مردم حرف درست کنین؟؟؟؟؟

 

یکی منو شیرفهم کنه
یعنی اون کصافطی که قراره چند سال بعد مخ دختر منو بزنه الان داره باب اسفنجی میبینه؟؟؟؟؟؟؟؟

 

جمله‌ی “این کارا دیگه از ما گذشته”
یعنی:
یه کم دیگه اصرار کنی می‌گم “باشه”

 

نقدر که موبایلم ساکته، اگه یه موقع یکی زنگ بزنه به گوشیم به جای زنگ خوردن هول میشه سرفه میکنه...

 

امروز سالگرد تولد پت و مته! تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو!!! جنبه داشته باش واسه خودم نفرست

 

دیروز با مامانم دعوام شد ولی خداییش در حد بیرون دادن آلبوم نبود :|

 

ساعت ۷ صبح (قبل از کلاس رفتن) :بی خیال، صبحانه نمی خورم ۱۰ دقه ی دیگه می خوابم.
ساعت ۷ :۲۰ :بی خیال دستشویی نمی رم ۱۰ دقه ی دیگه می خوابم.
ساعت ۷ :۴۰ :بی خیال آرایش نمی کنم ۱۰ دقه ی دیگه می خوابم.
ساعت ۸ :چییییییییییی؟؟ ساعت کی ۸ شد؟؟؟

 

مورد داشتیم برا بیرون آوردن تیکه آخر رانی
زبونش رو کرده از اون سولاخی کرده تو!
نصف زبونش با تیغ لبه قوطی قطع شده ۰_۰
جانم فدای رانی! @_@

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 391
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,480
  • بازدید ماه : 5,910
  • بازدید سال : 24,795
  • بازدید کلی : 265,143