loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 85 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 

شما نیت به رژیم گرفتن بگیر، حتی دستگیره های یخچال هم خوشمزه به نظر میان....

 

این آگهی همراه اول هست پدر و مادره بچشونو چون دیر اومده خونه دعوا میکنن... آیا این بچه واقعا میره کافی نت به برادرش نامه میده و میگیره???

 

یه روزی این بچه گربه های محله مون جمع میکنم
و می برم بالاشهر ولشون میکنم
شاید اونجا چند تا دخترشیگول و دل رحم سرپرستیشون به عهده بگیرن
و اونام خوشبخت شن

 

یکی هی اس عاشقانه میفرستاد. یه روز زنگ زد گوشیو برداشتم. صداش شبیه فروتن یودچقدم متشخص بود! خواستم کلاس بذارم قطع کردم اس دادم که لطفا مزاحم نشو. عقب مونده اس داده چشم. الان یه هفتس منتظرم زنگ بزنه :(و من همچنان تنهام.

 

برخی آدمها وقتی به جایی می روند باعث خوشحالی می شوند و برخی دیگر وقتی جایی را ترک می کنند!!!

 

فقط یه دختر میتونه بفهمه که استرسی که موقع رد شدن از ورودی سلف پسرا هست چند واحده..
لامصبا طوری میپانت که ناخوداگاه یا پاشنه کفشت میشکنه یا یه پات میلنگه یا کلیپست میشکنه یا شل میزنی یا میری تو بغل یه پسر حامل ظرف غذا! دیدم که میگما..

 

دراز ترین شب سال چه شبی است؟ که قهر کنی شام نخوری....

 

تو ذهن شما هم ابوریحان بیرونی و بوعلی سینا و سعدی و
زکریای رازی و خیام و باباطاهر قیافه هاشون یکیه!؟

 

راس میگن همه چی تو تاریخ یکی در میون تکرار میشه. بابا ننمون تو ۱۵-۱۴سالگی عروسی می کردن. این گودزیلاهای هزاره سومی۷۸برابر سنشون مطالب جیز حالیشونه...
اونوقت ما شاسگولا تا ۱۸سالگی فکر می کردیم خدا بچه هارو با گل میسازه...

 

والا مازدیم به سیم آخرولی قبلش یکی سیم آخروزده بودبه برق نامررررد... بیشووور

 

بعضی از اینایی که تیکه کلامشون شده *سوسک توله*، اینا همونایین که زمان لوک خوش شانس ادای سگ لوک رو در می ٱوردن
منظورم شما نیستیا

 

همیشه باید یادمون باشه که
امنیت تو دستشویی حرف اول رو می زنه!
غیر از اینه؟

 

اولی :چرا وسط رودخونه نشستی
دومی :میخوام در جریان باشم

 

لذتی ﮐﻪ ﺗﻮ ﮐﺘﮏ ﺯﺩﻥ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﮐﻮﭼﯿﮑﺖ ﻫﺲ ﺗﻮ ﮐﺘﮏ ﺯﺩﻥ
ﺑﺮﻭﺳﻠﯽ ﻧﯿﺲ
ﻣﻮﺍﻓﻘﯿﺪ؟؟؟

 

مورد داشتىم پسره ابروهاشو برنداشته, دخترا مسخره ش کردن!!!!

 

آقا امروز می خواستم تو دانشگاه به یکی ابراز علاقه کنم واسه اینکه سر صحبت و وا کنم عین این فیلما رفتم محکم خوردم بهش کتاباش ریخت رو زمین. عذر خواهی کردم تا خواستم کتاباش و جمع کنم بهم گفت دست نزززن کصافت آشغااال. من و میگی؟؟

 

بچه :چرا عروس لباس سفید میپوشه؟
مامان :چون بهترین خاطره زندگیشه
بچه :چرا داماد مشکی میپوشه؟
مامان :خفه شو برو تو اتاقت

 

تو کتاب نوشته مرغ مینا دوس داره بدن بوفالوها رو تمیز کنه، مامانم برگشته میگه واسه همینه مینامون موهاتو نوک میزنه، فکر کرده بوفالویی!!
من=-O
مینامون :-)
بوفالو :-\

 

شما.. شما.. شما.. شما.. شما.. شما.. شما.. شما.. شما.. شما.. شما... شما
شما خیلی تنبل هستین چون همه ی "شما"های بالا رو نخوندین و
حتماً متوجه نشدین که یکی از اونا"سما"هست!
الان دارین سعی می کنین که"سما"رو پیدا کنین. عاقاسرکاری:)

 

استدلال منطقی مادرم:؛ از اونجایی ک الاغ ها هرچی بارشون سنگین باشه خم ب ابروی مبارک نمیارن و همیشه شادن پس یونجه خاصیت ضد افسردگی داره!!!

 

مورد داشتیم پسره با باباش داشته تو خیابون میرفته.. پلیس جلو باباشو گرفته، گفته خانوم کی باشن!!!! :-

 

تو با معرفت ترین زیباترین مهربونترین قشنگترین دوستى که دارى منم

 

روی در دستشویی نوشته بود سمت راستو نگاه کن نگاه کردم دیدم نوشته پشتتو نگاه کن پشتمونگاه کردم دیدم نوشته اینقدر اینورو اونورو مگاه نکن کارتو بکن

 

سوال این هفته برنامه گلخانه:
به نظر شما آمار کشته ها در ستایش ۲ چقدر خواهد بود؟
۱) ۱۰-۲۰ ۲) ۲۰-۳۰ ۳) جنگ جهانی دوم ۴) همه موارد

 

همه چی آرومه
من چقد پول دارم
یه سبد کالا دارم
به خودم می بالم
توی جیب راستم
پسته من میذارم
گوشیمم چه راحت
از جیبم در میارم

 

آدم خر زور باشه، خر خون باشه، خر شانس باشه و خر پولم باشه...
ولی آدم خری باشه، به چه دردی میخوره...
والااااااااا...

 

به مامانم میگم مامان شبیه مرغ شدیم از بس شام و ناهار مرغ خوردیم میگه حالا که مرغ شدی حداقل تخم بذار یه استفاده مفید بشه ازت کرد :|

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 682
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,771
  • بازدید ماه : 6,201
  • بازدید سال : 25,086
  • بازدید کلی : 265,434