loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 70 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

 

خودم را آماده میکنم برای رقص
باید در جشن آشنایی تو و عشق جدیدت
سنگ تمام بگذارم

 

زجرنبودن بعضی به منت بودنشون میرزه به خدا

 

میخواهم راحت باشم بی جسارت و بی خجالت در جواب چه خبر ها؟! چشمانم را ببندم و بگویم :ناخوشی...

 

"او " اگر رفت با رفتنش پیغام داد که لیاقت این اتش ارزشمند را ندارد. چه بهتر بگذار برود تا صاحب واقعی این شور و هیجان فرصت جلوه گری و ظهور پیدا کند.
به همین سادگی.....

 

شازده کوچولو پرسید
ازکجا بفهمم وابسته شدم؟؟
روباه جواب داد"
تا وقتی هست نمی فهمی...!!!
و چه حقیقته تلخیست...

 

بفهم لعنتی...!
یک بار هم بفهم...
همان که در دستت بازیش می دهی!
عروسکت را میگویم!
اسمش قلب است... می تپد!
قبل از تو رنگ داشت امید داشت....!!!
تو سردش کردی... سنگش کردی... تنگش کردی...
دیگر نفس ندارم.... پس بده....
من قلبم را می خواهم....

 

راستی، هنوزوعده هایمان رابیادداری؟
قراربودوقتی پیرشدیم
خودت قاشق غذارادردهانم بگذاری
و گاهی دندان های مصنوعیم راقایم کنی
دیگر کار از کار گذشته
فقط تورابه خداقسم، کس دیگری را بجای من در این رویاها نیاور!!!

 

مدتهاست چهره ات را
عاشقانه در ذهنم نقاشی میکنم
کارم را خوب بلدم
هیس
بین خودمان باشد
بدجور سر کشیدن چشمانت گیر کرده ام!

 

مَرْدْ بآشْ؛
اَگَرْ کَسی نِگآهَتْ رآ خوآسْتْ بِگو وآگُذآرْ شُدِه!

 

ب پشت سر نگاه میکنم شاید هنوز کسی مرا دوست داشته باشد.
اما افسوس! همه کاسه اب بدست منتظر رفتن من هستند.....

 

بغض ک میکنم ب یاد خنده هایت,, قهر میکنن اشکهای حسود من..!

 

کمی عوض شدم دیریست از خداحافظی ها غمگین نمی شوم به کسی تکیه نمیکنم از کسی انتظار محبت ندارم خودم بوسه میزنم بردستانم سر به زانوهایم میگذارم و سنگ صبور خودم میشوم چقدر بزرگ شدم یک شبه....

 

زندگی بی “تو”
چه فرقی میکند با مرگ...
وقتی نیستی،
هیچ چیز نیست
هیچ چیز!

 

فکر نکن که به پایت می نشینم...
بلند میشوم، آرام چرخی میزنم و مطمئن میشوم که نیستی
بعد برمیگردم سَرِ جایم، سرم را میگذارم روی زمین و می میرم!

 

خسته ام...
من رسماً
از جوانی استعفا میدهم!

 

خورشید هم خیانت میکند، این روزها
صبح ها دیرتر می آید و عصرها زود میرود!

 

جزیره دلم را برای آمدنت چراغانی کردم اما باز هم بهانه آوردی و گفتی من از آب میترسم...

 

برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی....
ولی میدانم که میخوانی
آرزویم این است که نخوانده بدانی...

 

فارسی بلد نیست... فرانسه را بهتر می فهمد... می گویم دوستت دارم... می گوید مرسی....!!!!!

 

آرام تر بگو دوستت دارم هایت را
بیا نزدیک تر
میخواهم
صدآی
گرم نفسهایت
دیوآنه ام کند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 561
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,650
  • بازدید ماه : 6,080
  • بازدید سال : 24,965
  • بازدید کلی : 265,313