loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 76 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

به خودت می آیی،
یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند،
نه دستی که شانه هایت را بگیرد،
نه صدای که قشنگ تر از باد باشد
تنهایی یعنی این...

 

بی تو اما عشق بی معناست،
دست هایم تا ابد تنهاست،
آسمانت را مگیر از من، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم، بی جاست،

 

تو رفتی من غریب شدم!
چه دنیای عجیبیه......

 

دیگر اس هایت نمی رسند
سیمبانان را خبر کن شاید کاجی
افتاده باشد

 

باشی یا نباشی.. این شب سر میشود!
اما این شب کجا و آن شب کجا؟!

 

یه قانون نانوشته میگه :کارهای یواشکی بهترین خاطرات رو می سازند

 

مدتهاست
دلم شروعی تازه میخواهد
تو بیا
مرا دوباره آغاز کن.....!!

 

این شروع زیباست... شروعی که من هستم... یاد قشنگت هست... عطر تنت هست... خاطراتت اینجاست، هست... به راستی........... خودت کجایی؟؟؟؟!!!! این دل "تنگ" است.................

 

♥♥♥♥♥♥♥♥عش♥ق♥♥♥♥♥♥♥♥
چیز عجیبی نیست
همین است که تو
دلت بگیرد
ومن نفسم

 

دلم را هنگامی غم میگیرد که نگاهم به دستان گره خورده دو آدم
خیره می ماند.........

 

مردانه تر عاشقم باش تا ببینی برای دیوانگی هایت چقدر زنم....

 

درآن نفس که بمیرم درآرزوی تو باشم
بدان امید میدهم جان که خاک کوی تو باشم
به صبح روز قیامت که سر زخاک برآرم
به گفتگوی تو خیزم به جستجوی تو باشم

 

گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی،
دگر نفسی برای ماندن در کنار او باقی نخواهد ماند.
اگر کسی را برای ماندن میخواهی به دنبالت نکش در اغوشش بکش.

 

ﺑﻌﻀﯽ وقتها ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ، ر.
گریه ﮐﻪ ﻫﻴﭻ؛
دلت ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼ ﺑﻤﻴﺮﯼ!
الان از همان وقت هاست...

 

از ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪ ﺑﻮﺩ
ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﻦ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩﯾﻢ
ﺍﻣﺎ نخواستیم بدی کنیم.....!

 

کسی چه می داند؟
شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود...
هوا خوب شود...
عشق خوب شود...
و تو...
خوب من شوی!

 

من خیس باران تنهایی بودم
که تو با چتر عشق آمدی...

 

اخبارو دیدی؟؟
بی انصافا هوای همه جارو اعلام کردن جز دل من که بد جور هواتو کرده...
افسوس

 

هرکی می خواد هرچی ﺑﮕﻪ از تو دست نمی ﻛﺸﻢ
گوشم از این حرف ها پره، پامو پس نمی ﻛﺸﻢ
مهم اینه که ﭘﻴﺸﻤﻲ، مهم اینه که ﻋﺸﻘﻤﻲ
هرچی بشه تا آخرش، تو ﺳﺮﻧﻮﺷﺘﻤﻲ

 

همه چی خوبه فقط دلتنگم/ آخه هیچی مثه دلتنگی نیست
دو تا دریاچه تو چشماته ولی/ هیچ دریاچه ای این رنگی نیست
رضا صادقی

 

دل من هرزه نبود، تنها از بین این همه انسان زیر تک درخت سیبش، تورا آدم دیده بود...

 

ماآدما، گاهی دلتنگ میشویم... بدون دلیل
عاشق میشویم..... بدون دلیل
دل میبندیم....... بدون دلیل
ازکسی سیر میشویم.... بدون دلیل
ماآدمها گاهی دلیل بی دلیل هایمان را نمیدانیم.
اصلا چرا دلیل ها.... مگربرای این زندگی مرده هم دلیلی هست؟؟؟

 

دلم بهانه ات را میگیرد چقدرامروز حس میکنم نبود تورا.....
صدایت درگوشم می پیچد و من می گویم....
جانم مرا صدا کردی

 

نامه جودی ابوت ب بابا لنگ دراز.. بابا لنگ دراز عزیزم.. تمام دلخوشی من این است ک ندانی و دوستت بدارم وقتی میفهمی و میرانیم چیزی درون قلبم فرو میریزد.. بابای عزیزم لطفا گاهی خودت را ب نفهمیدن بزن و بگذار دوستت بدارم.. برای من همین ک هستی کافیست..

 

همرنگ تمام آرزوهای منی
غارتگر قلب و جان و دنیای منی
دور از تو نفس کشیدنم ممکن نیست
من ماهی تشنه ام تو دریای منی

 

میکشد... میکشی... میکشم
او ناز تورا... تو عشق اورا.... و من.....
إإإ. فندکم کجاست؟؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,419
  • بازدید ماه : 5,849
  • بازدید سال : 24,734
  • بازدید کلی : 265,082