loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 74 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

چه فرقی می کند!
آن سوی دنیا باشی یا فقط چند کوچه آن طرف تر...!؟
پای عشق که در میان باشد؛ دلتنگی دمار آدم را در می آورد..(تقدیم به همسرم که چند روزه رفته سفر کاری)

 

کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون، به جای اینکه بپرسه “چته؟ چیشده؟ ”؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن”...

 

قسمت تراژیک ماجرا اونجاست که می‌شینی چهار ساعت دونه دونۀ بدیهاشو واسه خودت می‌شمُری ولی آخرش می‌بینی توی قلبت آب از آب تکون نخورده لامصّب...!

 

سخت ترین قسمت زندگی اونجاست
که میفهمى واسه کسى که تموم زندگیت بوده، فقط یه رهگذر بودى
اینجا همه رهگذرند، سفر بسلامت

 

سخته قدم های کسی رو که داره به سمتت میاد رو بشماری تا انتظار لحظه رسیدنش به تو کمتر بشه ولی اون تا یک قدمی تو بیاد ولی کنار اونی که کنارت نشته بشینه و این تویی که مثل همیشه تنها میمونی

 

من از طرز نگاه تو امیدمبهمی دارم......
نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم

 

بر سر مزارم نایست و گریه مکن
من اینجا نیستم من نخوابیده ام
من هزاران بادم که میوزم
درخشش الماس گونه برفم
من درخشش خورشیدم بر سبزه زار
من باران پاییزم
بر سر مزار من نایست و گریه مکن
من اینجا نیستم من نمرده ام

 

این دنیا اگه جایی واسه من باشه که آرامش بگیرم آغوش توست..

 

خیلی سخته صبرکنی برای چیزی که میدانی ممکنه هرگز اتفاق نیفتد اماسخت تراینه که رهایش کنی وقتی میبینی که اون تمام خواسته ی شماست

 

گاهی با یک قطره، لیوانی لبریز می شود
گاهی با یک کلام، قلبی آسوده و آرام میگردد
گاهی با یک کلمه، انسانی نابود می شود
گاهی با یک بی مهری، دلی میشکند
مراقب ِ بعضی یک ها باشیم!
در حالی که ناچیزند!
همه چیزند!!!

 

دوست داشتنت معادله ایست که نفس هایم را اثبات میکند!

 

هیچی سخت ترازاین نیست که ببینی کسی که عشقته داره عاشق یه نفر دیگه میشه و تو فقط باید نگاه کنی

 

شب ها تا صبح بیدارم... خوابم نمیبرد... منتظرم عکست چشماشو ببنده تا بعد بخوابم...

 

از مزخرف ترین نصیحتهای اطرافیان... "بهش فکر نکن"

 

آغوشت را برویم بازکن‎
تن خسته ام را نوازش
درگوشم ازعشق بخوان‎
وقتی میگویی دوستت دارم به چشمانم خیره شو‎
من پاسخ هردوستت دارم را با بوسه ای پاسخ خواهم داد ‎
بگو دوستت دارم ‎
میخواهم بوسه بارانت کنم‎. nموختارزنگنه

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 943
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,142
  • بازدید ماه : 6,572
  • بازدید سال : 25,457
  • بازدید کلی : 265,805