loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 72 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دختر خالم با ی حالت کاملا جدی بهم گفت :خواب دیدم یکی سبز پوشید بود به همه سلام کرد جز تو وگفت این رو زخمم نمک پاشیده!
منم باناراحتی گفتم کی بود؟ کیو ناراحت کردم؟!
برگشت گفت خیار بود!!!!!
فک و فامیله ما داریم عایا؟؟!!

 

امروز تو خونه گفتم سرم درد میکنه در عین ناباوری دیدم مادرم گفت
الهی قربونت بشم بیا این آبمیوه رو بگیر یکم هم استراحت کن
به خودم که اومدم دیدم دارم همه ی فرشای خونه رو میشورم
اصن آبمیوه وضعیه

 

من با پشه ای که توی این سرما زنده ست؛ مشکلی ندارم!
من با پشه ای که توی خونۀ دربسته؛ معلوم نیست از کجا اومده؛ مشکلی ندارم!
من اصلن کلا با شخصِ پشه مشکلی ندارم!
مشکلِ من بابامه؛
که شپلق میزنه توی صورته من که پشه رو بکشه

 

دیشب اومدم خونه میخواستم خودمو لوس کنم..
گفتم :مامان هوا خیلى سرده، گلوم درد میکنه فک کنم سرما خوردم
مامانم :هیچ مرگیت نیست، کمتر قلیون بکش خوب میشى..!!

 

فامیلای شمام وقتی میبیننتون حتما باید واسه چاقو لاغر شدنتون نظر بدن حتی اکه هیچ گونه تغییر وزنی نداشته باشین؟

 

داشتیم که طرف کیسه جاروبرقی رو در آورده با تمام تلاش داره محفظه جای کیسه جاروبرقی رو (داخل جارو رو) داره جارو میکنه
به نظرتون موفق میشه؟
این فک و فامیله داریم، عایااااااااااااااا

 

مامانم اومد از یکى بچه هاى فامیل تعریف کنه برداشته به مامانش میگه ماشاا... خیلى نازه قیافش به شما رفته شکلش به باباش!!!
من
فامیلمون
شکل
قیافه
ژنتیک
خخخخخخ

 

یادمه اولین روزه ای ک گرفتم خواهرم بهم گفت اگر بری دستشوی روزه ات باطله هیچی من بدبختم تا موقع افطار دستشویی نرفتم وقتی ک اذان گفتن من با سر رفتم تو دستشویی.
اخه خدا این خواهر من دارم؟؟؟؟؟؟؟؟

 

مکالمه مامانم و بابام:
مامانم :چای میخوری برات بریزم؟
بابام :آره خانوم، دستت درد نکنه
مامانم :دخترم پاشو واسه من و بابات یه چای بریز بیار

 

مامان من بدش میاد روزای تعطیل سرمون توی اینترنت باشه بعد میاد چنان مهندسانه مودمو دچارنقص فنی میکنه که باوجوداین همه متخصص توخونه نقص قابل رویت نیس بعد فرداش خودش وصلش میکنه ترتمیز. مامان من مهندسه عایا؟

 

پسر عموم میخواد بره خارج اومده خونمون میگم چایی بیارم؟ میگه نه من قهوه میخورم..... بدون شیر و شکر لطفا :-) خدایا این همونیه که خاکشیر و با پارچ سر میکشییییید؟!!!!!! :-) فک و فامیل داریییم مااااااااا! والا :-)

 

گودزیلامون از اول زمستون داره شال گردن میبافه کم کم داره زمستون تموم میشه هنوز شال گردنش پنج سانتم نشده
همه یکصدا بگین :فک و فامیله داریم ما؟؟؟؟

 

خواهرام واسم اس داده ش م خ د...
هرکاری کردم نتونستم بخونم زنگیدم میگم چی نوشتی؟ میگه واقعامتاسفم برات که نتونستی بخونبش، نوشتم شام مهمونیم خونه داداش!
فکر کنم باید۳۷واحدکلاس رمزنگاری ورمزگشایی واسه ادامه زندگی باخانوادم پاس کنم.
فک وفامیله ماداریم؟

 

پسر داییم نشسته بود روی مبل داشت سخن رانی میکرد... گفت آره نظر شما درسته ولی دریاچه آمازون بهتره... خوب عزیز من وقتی یاد نداری حرف بزنی چرا میری اون بالا... به نظر شما آمازون دریاچه ست... فک و فامیله ما داریم...

 

دخترعموم پاش رفته بود روسوسک، شب ک میخاست بخوابه پاشو ازتخت آویزون کرده بودکه ازخودش دورباشه!!!!!

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 799
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,888
  • بازدید ماه : 6,318
  • بازدید سال : 25,203
  • بازدید کلی : 265,551