loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 58 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 

روز اول ترم جوگیر رفتم سرکلاس دارم با حدیت درس گوش میدم استاد ی سوال پرسید هیچکس حواب نداد بعد استاد به من میگه شما بگو مهندس به نظر درس خون میای بعد دوستم میگه استاد خطای دیده!!!!
دوسته ما داریم؟!!!

 

تا حالا دقت کردین طوری که این مامان هامون آجیل های شب عید رو مخفی میکنن اگه پول و طلا ها رو مخفی میکردن هیچ دزدی هیچ غلطی نمیتونست بکنه...
حالا خدایی مامان محافضه کاره ما داریم؟

 

اومدم سر سفره شام دیدم خواهرم دوتا ظرف هویج حلقه کرده گذاشته وسط سفره
میگم این چیه، میگه شعور نداری که بفهمی دسر چیه..
فک و فامیل ما رو

 

مادرم روزی ۱۰ تا میسکال داره
۸ تاش از خونه خودش به گوشیش زده که پیداش کنه
۲ تاش هم بابام زده اونم واسه اینکه گوشی مامانم رو پیدا کنه
تازه میگه یه آیفون باید بخرم

 

من :کدوم گوری این وقت شب؟
همسرم :اون طلا فروشی رو یادته میخواستم از اونجا واست یه انگشتر بخرم؟
من :اره عشقم مگه میشه یادم بره ♥
همسرم :تورستوران بقلیش دارم غذا میخورم!!!!!

 

فامیلمون جنوب کشور زندگی میکنه میگه تاحالا هوا خوب بوده من کاپشنمو از انباری درنیاوردم من گفتم مگه کاپشنم داری؟؟ خو چکارکنم فک کردم اونجا همیشه گرمه تازه نمیدونستم بخاری هم دارن!!

 

دیروز یکی از فامیل ها تو مسابقه شرکت کرد مجریه بهش گفت یه شعر از حافظ بخون یه ذره فکر کرد و با غرور تمام گفت :حافظا مرد نکونام نمیرد هرگز / مرده آن است که دستش بزنی جم نخورد (فک و فامیله داریم؟ اصلا داریم......؟ )

 

گودزیلامون آمپول زده بود, بش میگم :درد داشت؟
میگه :اینا که درد نیست درد اینکه تو این هوای دو نفره تنهایی بری بیرون! درد اینه فهمیدی؟
راست میگف بچه:)

 

داشتم نمک می‌ریختم رو غذام پسر داییم میگه شور شدن... گناه از روزی عمل کردی حس بویایت خراب شده مزه غذا رو نمیفهمی... آخه فک و فامیله ما داریم!!!!

 

داشتم ماشین رو دنده عقب می اوردم تو حیاط.......
مامانم اومده فرمون میده :بیا... بیا... بیا... بیا... نه نیا لوله اب شکست، خاک برسرت!!!!!!!!!!!
فک و فامیله اخه ما داریم؟؟؟؟

 

خونه عمم بودیم...
دختر عمم به داداشش می گه :مزاحم دارم ببین چی میگه
پسر عمم میگه :عکستو واسش بفرست دیگه هیچی نمیگه
الآن باید یکی دختر عمم رو با کاردک جمع کنه!

 

شماهم وختے قرارہ براتون خواستگار بیاد مامانتون باهاتون مهربون میشہ و روزے هزاربار قربون صدقتون میرہ یا فقط مامان من اینجوریہ عاااااااااایااااااااا؟؟؟

 

کاملا واقعی!!!!
اومدم گودزیلامون که ۸ سالشه رو دست بندازم کتابمو گذاشتم جلوش میگم از روش بخون بعد خیلی قشنگ بدون غلط
خوند بعدم خیلی قشنگ نگام کرد گفت اگه سرکلاس عین آدم گوش بدی نخوابی مجبور نمیشی بیای سراغ من که برات توضیح بدم بعد وقت منم بگیری!

 

مظلوم کیست؟؟
مظلوم منه بدبختم
تا تلویزیون صحنه نشون می ده همه سر ها به طرف من میچرخه.
خوب مگه من گفتم کاری کنن ایا؟؟!! "

 

با فک وفامیل رفتیم بیرون
موقع خداحافظی اومدم بگم ببخشیدزحمت ماافتادگردن شما
گفتم ببخشید گردن ماافتادزحمت شما
دیگه خودتون تصورکنین! اونام خداییش کوتاهی نکردن
هرکیودیدن براش تعریف کردن
هرکیوندیدن براش بانامه قضیه روپست کردن

 

وااااای چه برفی نشسته... مامان بزن شبکه خبر ببین تعطیله؟!!
(اولین واکنش داداش کوچیکم بعد از بیدار شدن)

 

پسر داییم تو جمع دخترا همش دلقک بازی در میاورد و داییم هی حرص می خورد!
بعد برگشت به داییم گفت:
سر من چی خوردی انقدر با مزه شدم؟ (
داییم گفت :گ_ه زیادی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 670
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,759
  • بازدید ماه : 6,189
  • بازدید سال : 25,074
  • بازدید کلی : 265,422