loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 63 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دیشب لیز خوردم با مخ. جلو مهمونا رفتم تودریخچال مامانم اومده میگه :تو همیشه جلو مهمونا باید ابرومو ببری :|خو خدارو. شکر چیزیم نشد ابرو چیه :| فک و فامیل داریم!

 

زنگ زدم میگم ماما بزرگ مرغ چجوری برات بخرم؟ میگه برام شنیمبلل بخر. میگم چی؟ میگه شتنمییبل!! دیدم بابا جونم داره داد میزنه شیمبل!! تازه فهمیدم منظورش شینسله...
به خدا سایشون از سرمون کم نشه خیلی می خوامشون.

 

کاملا واقعی
یه بار با خانواده با سرعت ۱۲۰ تو جاده چالوس بودیم، من احساس کردم در عقب درست بسته نشده تو سرعت بازش کردم دوباره بستم انوقت بابام جدی گفت اااا کی پیاذه شد آغا مارو میگی..... نگم بهتره

 

 

امروز مامانم بم گف برو شیر گرم کن.. یخورده تو قابلمه کوچیکه هست برو ی لیوان بردار بخور اگ خراب نبود ما بخوریم!!! قربونش برم ک اینقد دوسم داره..

 

آقایه روز خونه باجناقم بودیم
مستند لک لک هارونشون میداد!
۲تالک لک داشتن جفتگیری میکردن!
باجناقم گفت :ببین اینادارن سرغذادعوا میکنن! که مثلابچه نمیفهمه!
بچهم گفت نه عمو!! اونا دارن جفتگیری میکنن!!
حالاماتا۳۰سالگی فکرمیکردیم لک لک هاواسه مابچه میارن!

 

شما هم از اون فامیلا دارین که وقتی میرین خونشون یه کتاب درسی میگیرن دستشون میان پیش آدم میشینن میخونن؟ ینی اون موقع دلم میخواد بزنم از ۴۷ ناحیه ناقصشون کنم کصافطا رو :|

 

۱۰۰% واقعی:
واسه۱بنده خدایی اومده بودن خواستگاری, مادربزرگم پاشد بره نماز بخونه این وسط مادردامادرفت سراصل مطلب :بسم الله الرحمن الرحیم با اجازه برم سر اصل مطلب که یهومادر بزرگم گفت :والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته!
یهو خونه ترکید
فک و فامیله داریم:)

 

پسر عموم وقتی می خواد ازم تشکر کنه می گه " الهی نور به قبرت بباره "
فک و فامیله داریم آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روانیه! به جون گربه های محله....

 

یه گودزیلا داریم ۳ سالشه اومدم یه چیز بگم گفتم اوباما گفته همه گزینه ها رو میزه نظر شما چیه خیلی با اعتماد به نفس میگه همه گزینه ها رو از رو میز برمیداریم:))
من: O
اوباما :-s
گزینه ها:))

 

زلزله اومده قلقله شده همه دارن فرارمیکن آجیه من داره میگرده دنبال گوشیش، بهش میگم بیا میگه من بدون گوشیم میمیرم... بزاراگه قراره بمیرم باگوشیم بمیرم... فک وفامیله دارم عایا؟؟؟

 

یک روز آسمان ابری بود بعد رعد و برق های شدیدی میزد یکدفعه پسرخالم با ۱۲ سال سن میگه:
بیچاره اونایی که تو فضا هستن!
یعنی اون لحظه میخواستم سرمو بکوبم به دیوار!!

 

این تخمه ژاپنی هم برا خودش فیلمیه هاااااااااا....
۵ دقیقه طول میکشه یکیشو بخوری...
تازه بدتر از اون....
وقتی میخوری و سرتو میگیری بالا میبینی همه، نفری نیم کیلو خوردن و تو تازه اولیشی...

 

داداشم یه گوشه خونه لاتی نشسته بود
همه بهش خندیدیم
بعد پسر داییم بهش میگه بیا از دور خودتو ببین خیلی خنده دار شدی!

 

هر وقت مامان بزرگم میبینهCandy Crush بازی میکنم با یه لحنی میگه :اینم که دوباره نشست نخود لوبیا پاک کردن!
آخه فک و فامیله داریم؟؟؟!!!

 

داداشم دندونپزشکه. از در اومد خواهرم واسه خودشیرینی شروع کرد نخ دندون کشیدن!
الان نیم ساعتیه نخ بین دندوناش گیر کرده کسی قوت نداره از خنده سر نخو بگیره درش بیاره!!
خدا این شادیارو از ما نگیره....

 

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ بعضی وقتا ﯾﻪ ﭘﺮﺗﻘﺎل ﭘﻮﺳﺖ می گیره و شروع می کنه ﺑﺎ ﭼﺎﻗﻮ ﻫﺮ ﺗﯿﮑﻪ از پوستش رو ﺑﻪ ﻫﺰار ﺗﯿﮑﮥ ﮐﻮﭼﮑﺘﺮ تقسیم می کنه...
ﺗﺎ اﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎ ﺑﺮﯾﻢ ﻧﺠﺎﺗﺶ ﺑﺪﯾﻢ!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 534
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,623
  • بازدید ماه : 6,053
  • بازدید سال : 24,938
  • بازدید کلی : 265,286