loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 54 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 

کت و شلوار خریدم یه میلیون پوشیدم اومدم جلو بابام‌میگم چطورم بابا? برگشته میگه الان دیگه کاملا شدی خر شرک. من و میگی. فک و فامیله داریم.

 

یکی از تفریحات مامانم اینکه بین منو بابام دعوا بندازه
(مثلا تو جمع بگه حامد تو چرا روزایی که کلاس نداری نمیری جایی سر کار بعد بابام میگه این فقط بلده بشینه پای کامپیوتر)
بعد که منو بابام بحث می کنیم بیاد بینمون وساطت کنه کلا لذت میبره

 

خواهرم هندزفری گذاشته تو گوشش میگه صداش میاد بیرون؟ میگم نه... میگه اخه هنوز نخونده!
خو اخه چرا میپرسی وقتی نخونده!!!!
فکو فامیله ما داریم!؟

 

دقت کردین تا وقتی خواهر کوچیکه تو خونست از دستش در عذابین و می گین خدایا کاش ایرانم چین بود قانون تک فرزندی داشت!؟ اما به محض اینکه می ره دانشگاه دلتون برای جیغ جیغا و لوس بازیاش تنگ میشه؟!

 

آقا یه ماشین از پشت زد به ماشین شوهرخالم جفتشون اومدن پایین عصبی شدن خلاصه دعوا شد. وسط دعوا یهو شوهرخالم داد زد گفت :تو که فرهنگ آپارتمان نشینی نداری غلط میکنی پشت فرمون میشینی. من و میگی ی. فک و فامیل داریم? همونجا ولش کردم گشنم بود رفتم ساندویچی.

 

آقا یه ماشین از پشت زد به ماشین شوهرخالم جفتشون اومدن پایین عصبی شدن خلاصه دعوا شد. وسط دعوا یهو شوهرخالم داد زد گفت :تو که فرهنگ آپارتمان نشینی نداری غلط میکنی پشت فرمون میشینی. من و میگی ی. فک و فامیل داریم? همونجا ولش کردم گشنم بود رفتم ساندویچی.

 

به مامانم میگم چشام چند روزه بدجور میسوزه.. برگشته میگه چشات و با چایی بخور خوب میشه.....
فک و فامیله ما داریم ایاااااا....

 

چند روز پیش زنداییم حامله شده بود. دختر خالم پرسید پسره؟ زنداییم گفت نه دخترخالم گفت پس چیه.
من :-)
زنداییم :- (
مختلف الجنسه.
فکه و فامیله ما داریم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,293
  • بازدید ماه : 5,723
  • بازدید سال : 24,608
  • بازدید کلی : 264,956