loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 66 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

درسته که خانوما پارک دوبل بلد نیستن ولی
خداییش رانندگی با پاشنه ۱۵ سانتی کار هر کسی نیست!!

طریقه خداحافظی زنان با شوهراشون وقتی مرد داره میره سر کار در کشورهای مختلف:
زن عربی: مواظب خودت باش عشقم
.
زن اروپایی: دیر نکنی عزیزم منتظرتم
.
زن آمریکایی: عاشقتم عزیزم مواظب خودت باش
.
ایرانی: سر راهت این زباله ها رو هم بنداز بیرون!:)))

از یه دختره پرسیدم: حالت چطوره؟
گفت:میجی یوجی
!!!
اولش فکر کردم داره چینی ژاپنی حرف میزنه نگو منظورش این بوده: مرسی، تو چی..؟
من:|

با عرض پوزش از خانوم های بی کلکی!
خـانـوم هـا بـهـتـر نـیـسـت مـلـکـه ی زیـبـایـی مـنـزل بـاشـیـد تـا تـابـلـوی خـوش آب و رنـگ خـیـابـون؟

اگه اسم دخترا کیلیپسه ، اسم پسرام شرته چون فقط ازشون یه شرت پیداست که یه شلوار بهش آویزونه !

اینکه پسرا مشکل “ چی بپوشم ؟ ” ندارن
ربطی به ژنتیک و . . . نداره
کلا یه دست لباس تمیز بیشتر ندارن !

اینجوری که پسرا پیش میرن فک کنم روز عروسی باید
عروس با ماشین بره دومادو از آرایشگاه بیاره !

بعضی از پسرا هستن فک میکنن اگه وسط دعوا داد بزنن ترسناک میشن !
یکی نیست بگه آخه عزیزمن
تو با اون دماغ عملیت و اون ابروهای برداشته جیییگرِ منییی !

گفتم : خواهر حجابت ؟ چیزی نگفت . . .
دوباره گفتم : خواهرم حجابت ؟ برگشت گفت : چی ؟
گفتم: اِوااااااااااااااااا خاک بر سرم تو پسری مگه جیگر ؟

.
به مامانم گفتم مامان من زن میخوام!بهم میگه بکش بالا?گفتم چی رو؟گفت دماغتو!?هیچی دیگه الان قانع شده دارم پستونکم رو میخورم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,354
  • بازدید ماه : 5,784
  • بازدید سال : 24,669
  • بازدید کلی : 265,017