loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 50 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

 

درس ریاضیات مهندسی رو شدم ۹, رفیقم میگه افتادی میگم:
پ ن پ استاد گفته دستم تنگه این ۹ نمره رو بگیر بقیه ش
هم سر برج بهت میدم

 

شیشه رفته تو دستم, دارم از درد جیغ و داد می کنم
به رفیقم میگم در بیار, میگه شیشه رو؟
میگم پَ نَ پَ, ادای من و در بیار شاد شیم!

 

رفتم فروشگاه تخم مرغ بخرم میگم یه شونه بدین. میگه تخم مرغ؟ میگم پ ن پ شونه میخوام باهاش تخم مرغاروبشکونم ببینم جوجه نشدن بسوخاریشون کنم به جای نیمرو؟..

 

ماشینم خراب بود بردم تعمیر گاه یا رو میگه خرابه گفتم پ نه پ آوردم عیادت فک وفایل مریضش

 

تصادف کردم زنگ زدم پلیس ۱۱۰...
پلیسه اومده میگه تصادف کردی؟!
گفتم په نه په اینا همش نقشه بود بیای ببینمت!

 

امروز به معلمم گفتم جلسه ی بعد میپرسی؟؟؟؟؟؟
گفت :پ ن پ میشینیم خاله بازی کنیم...

 

رفتم واسه ماشینم گلگیر بخرم به فروشنده میگم گلگیر ۲۰۶ دارین؟؟ میگه ماشینت ۲۰۶؟؟
گفتم پ ن پ لامبورگینیه واسه اینکه ریا نشه می خوام گلگیر ۲۰۶ بندازم

 

مهمون اومده خونمون جلوش پا شدیم
میگه بشینید توروخدا برای من پاشدید؟
په نه په همینجوری خوشحالیم، داریم موج مکزیکی میریم

 

تو خیابون می خواستم ماشین بگیرم داد زدم دربست، ماشینه وایساد راننده گفت میخوای سوار شی گفتم په نه په میخواستم ببینم ترمزت سالمه
والا سوالا میپرسن!

 

طرف زنگ زده دکتر میگه خانوم دکتر امشب میشینن
پ ن پ تا صبح به نشونه اعتراض وایمیستن

 

یه طوطی گرفتم دوستم اومده دیده میگه:
طوطیه؟ گفتم پ ن پ یه کریمه با فتو شاپ تغییرش دادم

 

به شوهرم میگم گوشیت از گوشی من سبک تره ها. میگه از نظر وزنی؟؟؟؟
میگم پ ن پ از نظر اخلاقی میگم سبک رفتار میکنه!!!!!!!

 

میدونین فرق کلاغ با قناری چیه؟!
هیچ فرقی ندارن، فقط قناری سنتی میخونه کلاغ راک!

 

معلم :پسرم پاشو ببینم چقدر درس بلدی!
دانش آموز :استاد میخواین سوال بپرسین؟
معلم :پَ نَ پَ پاشو ما دست بزنیم تو برقص ببینم چقدر مهارت داری!!

 

آب قطع شده بود. شیر آب رو داداشم باز کرده میبینه داره آب زرد میاد!
بهم میگه :مال زنگ لوله هاست؟
میگم :پ نه پ شهرداری داره واسه معذرت خواهی آب پرتقال میفرسته!

 

به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام. میگه :منظورت پرادو و رونیز و ایناست؟ میگم پ ن پ منظورم کامیون و تراکتور و ایناست

 

رفتم صندلی بخرم براکامپیوتر، فروشنده میگه :راحت باشه؟!
میگم :پ ن پ بی زحمت خار داشته باشه

 

بابام بهم گفت تشک رو بنداز گفتم :می خوای بخوابی
گفت :پ ن پ می خوام رو کله وایسم

 

رفتیم کوه هوا هم خیلی سرده به دوستام میگم چوب جمع کنین میگه میخوای آتیش روشن کنی؟
پ نه پ قایقی خواهم ساخت پشت دریاها شهری هست

 

استاد سه تا سیم پای تخته کشید. یکی پرسید استاد شبکه ی سه فازه؟ استاد گفت :پ ن پ تکفازه اون دوتارو کشیدم تنها نباشه

 

بابام زنگ زده بهم
میگم کارم داری
میگه پ نه پ زنگ زدم ببینم پولی چیزی لازم نداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 337
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,426
  • بازدید ماه : 5,856
  • بازدید سال : 24,741
  • بازدید کلی : 265,089