loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 70 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دوتا سگ تو حیاتمون هست دوستم اومده میگه اینا سگن
گفتم پ نه پ گربه هستن رفتن بدنسازی هیکلشون اومده رو فرم

 

به همسرم میگم عزیزم دوست دارم. میگه واقعا میگم پ نه پ محض خنده گفتم.

 

با بدبختی تو خیابون شماره موبایلمو دادم به دختره

میگه یعنی چی زنگ بزنم پ ن پ سرشماری دیوونه های شهره یه عدد بهش اضاف کن بده خل بعدی

 

توی صف دستشویی ایستاده بودم یارو اومده میگه :همه دستشویی ها پره؟؟؟

میگم :پَ نَ پَ ما اینجا ایستادیم تا آستانه تحملمون رو بسنجیم!

 

یارو اومده پیشم میگه میخوام برای کلاس بسکتبال ثبت نام کنم میگم :قدت چقدره؟

میگه :میخوایی بفهمی قدم مناسب هست یانه؟ میگم پ نه پ میخوام قدوبالای تورعنا رو بنازم

 

ساعت ۸ صبح کلاس داریم، منم خمیازه میکشم و دهنم یه متر باز میشه!
استاد میگه چیه خوابت میاد؟ پَ نَ پَ میخوام بخورمت.

 

تو مراسم خواستگاری بودم که دختر خانم با سینی چایی اومد داخل!
شروع کرد به چایی دادن رسید به من سینی رو گرفت جلوم و گفت بفرمایین
گفتم ممنون اهلش نیستم
گفت منظرتون چاییه؟
پ ن پ ازدواجو میگم

 

ب دوستم میگم دیروز داشت راز بقا نشون میداد شیره حمله کرد گورخره رو گرفت... با حالت تعجب برگشته میگه :خوب بقیه گور خرا فرار کردن؟ میگم :پ ن پ گوشی هاشونو درآوردن فیلم گرفتن بلوتوث کنن برا بقیه حیوونا!

 

دیروز تومدرسه که بودم هوابهاری بود به دوستم گفتم بریم توحیات داشتم سمت ابخوری مییرفتم (هم جهت تابش افتاب) دوستم برگشته گفته میری اب بخوری گفتم پ ن پ دا م میرم توافق محو شم

 

گاو اول :ما ما
گاو دوم :ما ما
گاو سوم :پ ن پ اونا

 

 

تو آرایشگاه نشسته بودم ی مرده با عجله اومد تو میگه میخوای اصلاح کنی؟!
میگم پ ن پ اومدم نون بگیرم!
بعدم رفت بیرون.
مردم خود درگیری دارن بخدا!

 

سر کلاس معارف بودیم
کتاب رو باز میکنم
بغلیم میگه :تقلب میکنی؟
گفتم :پ ن پ دارم درس میخونم

 

با بچه ها رفتیم فرحزاد گارسونه اومده میگه آقایان چی میل دارید منم تریپ خلافم گفتم دوسیب برگشته میگه قلیون گفتم پ ن پ درخت سیب بیار تو سایش بشینم. آقا شاکی نگاه کرد و رفت گفتیم عمرا بیاره ولی بچه بامرامی بود زود آورد فقط نمیدونم چرا دوسیبش بوی پهن میده

 

به مامانم میگم :نمیخای واسه ما آستین بالا بزنی؟ میگه :پسرم زن میخوای؟ گفتم :پَ نَ پَ گفتم آستیناتو بالا بزنی با هم مچ بندازیم ببینیم کی قوی تره

 

به بابام میگم پول بده
میگه اونی که دو روز پیش گرفتی چی شد؟ نکنه همشو خرج کردی؟
تا اومدم بگم پَ
زد تو دهنم نذاشت حرف بزنم
من فقط می خواستم بگم پس اندازشون کردم):

 

توخیابون ماشینم خراب شده بود کاپوتودادم بالاببینم چشه یه زنه به سختی از بغلم ردشدوباعشوه گفت اقااینجاکه جای وایستادن نیست ماشینتون خراب شده؟ گفتم پ نه پ یهودلم شورافتادگفتم ببینم موتورماشینم هست یانه

 

رفتم کتابخونه میگم از سعدی چی دارین؟....میگه کتابشو میخوای.......!!!! گفتم پ ن پ.. انگشتری لباسی کفشی اگه ازش مونده بهم بدید....

 

گداهه بغل خیابون وایساده بود دستشو دراز کرده بود
یکی رد میشد گف چیه پول میخوای؟
گفت پ ن پ بزن قدش

 

رفتم سوپری محلمون میگم نیم کیلو پنیر میخوام, میگه میبری گفتم پَ نه پَ بچه هارو فرستادم سه چهارتا نون بگیرن بیارن همین جا دور همی صبحونه بزنیم
خدا وکیلی مگه میشه نیم کیلو پنیرو همون جا خورد؟؟؟؟

 

به دوستم گفتم جزوه هفته پیش که رفتی کلاس نوشتی بده منم بنویسم...،،،
گفت :مفتکی.....
گفتم پ ن پ با ذخیره ارزی.....

 

رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین، یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟
گفتم پََ نه پََ اومدم ببینم سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه

 

رفتم چین گارسون دو تا چوب آورده خواهرم میگه یعنی باید با اینا غذا بخورم؟
گارسون میگه پ ن پ چینگ چانگ چاچانگ چیونگ چانگ

 

زنگ زدم عکاسی دختره گوشی رو برداشته میگم :ببخشید خانم امروز کی وقت دارین؟ میگه :واسه عکس گرفتن؟ میگم :پ ن پ واسه اینکه با خونواده خدمت برسیم! بعد میخنده میگه :۶وقت داریم... میگم :قبل از ۶ هم کسی نوبت داره؟ میگه :پ ن پ امروز رو کلا واسه همسر آیندم خالی کردم

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 786
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,875
  • بازدید ماه : 6,305
  • بازدید سال : 25,190
  • بازدید کلی : 265,538