loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 62 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

 

پسر :عزیزم اگر من برم خارج, تو میرم با یه پسر دیگه دوست میشی؟
دختر :پ ن پ, میرم تو یه اتاق خودمو حبس میکنم و هر روز با گریه و ناله فریاد میزنم... شاید این جمعه بیاید.... شاید...

 

رفتم گل فروشی، میگم ببخشید کاکتوس هم دارید، میگه واسه دکور میخواین؟ په نه په تو خونمون شتر پرورش میدیم، میخوام یه وقت احساس غربت نکنن حس کنن خونه خودشونه!

 

میخوایم بریم سفر به بابام میگم :ماشینو ببر سرویس کن.
میگه :موتورشو؟؟؟؟
_ :په نه په دهنشو تا یوقت قرتی بازی در نیاره وسط راه!!!!!!!

 

اتل متل فسنجون! یه بوس میدی عزیزجون؟ بوس نمیدی، قول میدی! اس ام اس خوشگل بدی__√

 

به دوستم میگم دیروز به جای سمنو حنا خوردم میگه :حالت بده؟
گفتم پَ نَ پَ تو روده ام حنا بندونه تو معده ام بله برون!

 

رفتم بانک به کارمنده میگم :ببخشید شما صندوقدار هستید؟
میگه پ ن پ هاچ بکم...

 

از استخر اومدم بیرون دارم میلرزم میگه سردته میگم پ ن پ سلول های بدنم دارن خونه تکونی میکنند.

 

دختره داره غرق میشه میگم :دستتو بده به من. میگه :میخوای نجاتم بدی؟ پ ن پ میخوام واست لاک بزنم!!!!!

 

دیروزتواتوبوس واحدداشتم بایه خانمی درموردزن داداشم صحبت میکردم که خانومه خیلی جدی ازم پرسیدزن داداشت ازدواج کرده? گفتم پ نه پ اسمش ازتوی شناسنامه زن داداشه

 

به مخاطب خاصم میگم دوستت دارم
میگه با منی؟؟؟؟؟؟
په نه په با پسر همسایه بودم روم نشد گفتم تو بهش بگی

 

با دوستام نشسته بودیم بعد گفتم راستی لب تاپ ارزون شده. دوستم گفت :یعنی لب تاپ کامل؟
من :پ ن پ فقط ی کیبورد بهت میدن بدون مادربورد و مانیتور.

 

در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلو در پارک کرده میگه میخوای بری تو؟
پَ نه پَ در و باز کردم هوای کوچه عوض شه

 

مرغ و از فریزر در آوردم میگه میخوای غذا درست کنی؟ پ ن پ خانوادش اومدن از سرد خونه میخوان ببرن خاکش کنن

 

رفتم سرِ خاکِ مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگِ قبرش
خانومه اومده میگه می خوای فاتحه بخونی؟
میگم پ ن پ کلید نیاوردم موندم پشتِ در

 

رفتم ماهی فروشی ب فروشنده میگم :آقا ی ماهی قزل آلا بدین.
میگه واسه خوردن میخوای؟ میگم پ ن پ اومدم واکسن هاری و کزازشو بزنم و برم.

 

یارو زنگ زد ۱۱۰ گفت آقا خونه ام را دزد زده
پلیس گفت چیزی هم برده
گفتم پ ن پ کمی خورده ریزه اورده گفتم اگر گرفتینش ازش تشکر کنید

 

توی بیلیارد توپ ۸رو زدم رفته توی سوراخ، یارو میگه رفت تو؟
گفتم پ ن پ کریس آنجلم غیبش کردم

 

رفتم دنبال خواهرم مربی میگه میبرینش؟ میگم پ ن پ همینجا میخورمش

 

تو باغ وحش یه مار پیتون دیده میگه این مار؟ میگم پ ن پ نخ دندون رستم که سیمرغ با قدرت جادویی بهش جون داده والا

 

لپ تاپم رو بردم نمایندگیش می گم ضربه خورده کار نمی کنه. یارو میگه ضربه ی فیزیکی؟!
پ ن پ یکم بی محلی کردم ضربه روحی خورده!

 

دیروز شیر خریدم دارم میبرم خونه رفیقم دیدتم میگه داری میبری خونه بخوری؟ میگم پَ نه پَ میبرم تحویلش بدم باغ وحش یه موقع به کسی صدمه نزنه.

 

مرده بچه شو صدا میزنه"سپنتا"
طرف ازش میپرسه اسمش سپنتاست؟
میگه :پ ن پ فردا امتحان ریاضی داره دارم ازش جدول ضرب میپرسم!

 

مامان و بابام موقع جا به جا کردن مبل یکدفعه ولش کردن رو پام اشکم دراومده, تازه میپرسن دردت اومد؟
گفتم پ ن پ از اینکه میبینم رابطه شما دو تا انقدر خوبه و با هم همکاری میکنید, دارم اشک شوق میریزم...!

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 696
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,785
  • بازدید ماه : 6,215
  • بازدید سال : 25,100
  • بازدید کلی : 265,448