loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 59 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

 

طرف زنگ زده دکتر میگه خانوم دکتر امشب میشینن
پ ن پ تا صبح به نشونه اعتراض وایمیستن

...

بابابزرگم داشت تو خواب صداهای عجیب و غریب در میاورد!
خانمم میگه داره خرناس میکشه؟!
پَ نه پَ داره کانکت میشه ولی چون تو محل ما ADSL نمیدن از dial-up استفاده میکنه!!

...........

یه طوطی گرفتم دوستم اومده دیده میگه:
طوطیه؟ گفتم پ ن پ یه کریمه با فتو شاپ تغییرش دادم

............

تو مراسم خواستگاری بودم که دختر خانم با سینی چایی اومد داخل!
شروع کرد به چایی دادن رسید به من سینی رو گرفت جلوم و گفت بفرمایین
گفتم ممنون اهلش نیستم
گفت منظرتون چاییه؟
پ ن پ ازدواجو میگم

................

به شوهرم میگم گوشیت از گوشی من سبک تره ها. میگه از نظر وزنی؟؟؟؟
میگم پ ن پ از نظر اخلاقی میگم سبک رفتار میکنه!!!!!!!

................

داشتم خوابی که دیشب دیدم رو واسه داداشم تعریف میکردم. با حساسیت تمام داشت گوش میداد بعد تموم شدن صحبتهام با جدیت تمام بهم گفت؛ واقعا همه اینارو تو خواب دیدی گفتم پ ن پ دیشب رفتم کما, چند ساعتی مرخصی گرفتم بیام برات تعریف کنم بعد برم

...............

معلم :پسرم پاشو ببینم چقدر درس بلدی!
دانش آموز :استاد میخواین سوال بپرسین؟
معلم :پَ نَ پَ پاشو ما دست بزنیم تو برقص ببینم چقدر مهارت داری!!

............

آب قطع شده بود. شیر آب رو داداشم باز کرده میبینه داره آب زرد میاد!
بهم میگه :مال زنگ لوله هاست؟
میگم :پ نه پ شهرداری داره واسه معذرت خواهی آب پرتقال میفرسته!

...............

تو وی چت به دختره میگم با voiceبحرف میگه میخوای صداموبشنوی؟؟ پ نه پ میخوام روتحریرای صدات کارکنم بفرستمت آکادمی گوگوش!

.................

به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام. میگه :منظورت پرادو و رونیز و ایناست؟ میگم پ ن پ منظورم کامیون و تراکتور و ایناست

...............

. رفتم صندلی بخرم براکامپیوتر، فروشنده میگه :راحت باشه؟!
میگم :پ ن پ بی زحمت خار داشته باشه

...........

بابام بهم گفت تشک رو بنداز گفتم :می خوای بخوابی
گفت :پ ن پ می خوام رو کله وایسم

.............

رفتیم کوه هوا هم خیلی سرده به دوستام میگم چوب جمع کنین میگه میخوای آتیش روشن کنی؟
پ نه پ قایقی خواهم ساخت پشت دریاها شهری هست

................

استاد سه تا سیم پای تخته کشید. یکی پرسید استاد شبکه ی سه فازه؟ استاد گفت :پ ن پ تکفازه اون دوتارو کشیدم تنها نباشه

............

بابام زنگ زده بهم
میگم کارم داری
میگه پ نه پ زنگ زدم ببینم پولی چیزی لازم نداری

................

بابام زنگ زده میگه سند خونه رو بردار بیار! بدو بدو دارم میرم پایین، همسایمون دیده میگه این سند
خونتونه؟ گفتم پَ نه پَ دفتر مشق بابامه یادش رفته ببره مدرسه، خانم
معلمشون دعواش کرده!

.............

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 530
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,619
  • بازدید ماه : 6,049
  • بازدید سال : 24,934
  • بازدید کلی : 265,282