loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 54 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

دیشب نشسته بودیم سر میز داشتیم شام میخوریم
واسم sms اومده متن sms :بابا جون عزیزم اون خورشت رو بده بیاد سمت من
من همینجور هاج و واج موندم!
میخنده و بازم بهم sms میده که :امروز همراه اول بهم ۱۵۰ تا مسیج هدیه داده گفتم حروم نشه

 

چند روز پیش فک و فامیل گرد هم اومده بودیم، من کلیپ گیتار زدن گذاشتم ک ببینن... زن عموم داد زد گفت :آخی طفلک کوره؟ جالب اینجاست ک یارو عینک طبی رو چشمش بود..... بععععععله اینم از سخنان خونواده... فک و فامیله ما داریم؟؟؟

 

یه دختر دایی دارم اومده بود خونه مون به منو و داداشم میگه یه ذره دعوا کنید بخندم
نه جدی من به این جماعت چی بگم------

 

بابام آیفون خونه رو زده. منم رفتم برداشتم گفتم :کیه؟
بابام گفت :بدو بیا پایین، رفتم پایین میگم بله؟
میگه برو کلیدای ماشینو از بالا بیار! :| :| :| :| :|
من_ :- (
بابام_ :|
خدا_ :' (

 

مامانم شیر خریده ماست زده خاله م بهش گفت اگه واقعا میخوای خودکفا بشی باید یه گاو هم ببندی توی حیاطتون که دیگه پول شیر ندی!
مامانم گفت والا یه گاو بستیم اینجا ولی فقط مث گاو سرش تو کامپیوتره شیر نمیده اصن!
فک وفامیل داریما!!!

 

آیا مادرتون با جارو برقی میان سراغتون؟
خوشا به حالتون
من هرروز صبح هدف تمرین پرتاب بالشت از سوی مامانم قرار میگیرم
هر چقدر هم جیغ جیغ میکنم بیشتر خوشش میاد
حرص بیشتر من= شادی بیشتر مادر
بهش میگم منو برگردونید پرورشگاه
آیا این مادرمن است؟

 

امروز رفتم واسه پسر عموم بازی نصب کردم واسه کامپیوترش اینقدر خوشحال شده بود بالا پایین میپرید دست میزد من اگه از چایی محسن یه تویوتا برنده میشدم اینقدر خوشحال نمیشدم خوشحالی های پسر عموی من در چه چیزایی خلاصه میشه واقعا. اینم از فک و فامیله ما

 

خاله ی من وقت ارایشگاه گرفته پشیمون شده زنگ زده به ارایشگر گفته دیگه مزاحم من نشو ارایشگر :-oخالم :| نه منظورم اینه که دیگه مزاحمتون نمیشم

 

ﻳﻪ ﻣﺪﺕ ﺻﺤﺒﺖ ﺍﺯ ﺯﻟﺰﻟﻪ ﺑﻮﺩﻣﺎﻫﻢ ﻳﻪ ﻛﻭﺩﺯﻳﻠﺎﻳﻰ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﻛﻪ ﺷﺐ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺸﺖ ﺩﺭﻭ ﻛﻠﻰ ﻭﺳﺎﻳﻞ ﻣﻰ ﺟﻴﺪ ﻣﻴﻜﻔﺖ ﺍﻳﻨﺎﺭﻭ ﻣﻴﺰﺍﺭﻡ ﺗﺎﺯﻟﺰﻟﻪ ﻧﺘﻮﻧﻪ ﺑﻴﺎﺩ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ
ﺑﻠﻪ ﻫﻴﻨﺠﻮﺭﻳﺎﺱ ﺑﻌﻀﻰ ﻛﻮﺩﺯﻳﻠﺎﻫﺎﻫﻢ ﺍﺯ ﺯﻳﺎﺩﻯ ﻧﺎﺑﻐﻪ ﺷﺪﻥ ﻣﻴﺸﻦ اینجورى

 

از و قتی دانشجو شدم هر کدوم از فامیلا که منو می بینه بجای این که از درسا و استادا و این جور چیزا ازم بپرسه اولین سوالی که میپرسه اینه که چند تا دختر تو کلاستون دارین؟! اینم فک و فامیله که ما داریم آخه؟

 

یکی از فامیلامون (دختر) یک سال مالزی بود
بعد دو سال رفت کانادا، تنهام زندگی میکنه
واسه تعطیلات برگشته ایران
خواست بره کیش با دوستش
باباش اجازه نداد! گفت نمیذارم تنها بری مسافرت
فک و فامیله داریم؟

 

دیشب لیز خوردم با مخ. جلو مهمونا رفتم تودریخچال مامانم اومده میگه :تو همیشه جلو مهمونا باید ابرومو ببری :|خو خدارو. شکر چیزیم نشد ابرو چیه :| فک و فامیل داریم!

 

یادتونه بچه بودیم همش منتظر فرصت بودیم یواشکی بریم آتیش بازی؟!!
حالا به یه گودزیلا بگو یه نخ کبریت روشن کن فرار میکنه!!
بسکه تیتیشن!!!
واللللااا...

 

دیشب شوهرخالم رفته بود پمپ بنزین بنزین بزنه، انقدر صف طولانی بوده یادش رفته تو صفه، وقتی راه باز شده خوشحال از اینکه از ترافیک فرار کرده گازشو گرفته رفته!!!!!!!!!!!!!!

 

فامیلای شما هم وقتی میبیننتون خودشونو موظف میدونن واس چاقو لاغر شدنتون نظر بدن حتی اکه هیج گونه تغییر وزنی صورت نگرفته باشه یا فقط فامیلای من اینطورین؟ :-$

 

 

تو خیابون یه پسر رو دیدم داشت تو خیابون حرکات موزون انجام میداد به مامانم میگم :بچه های مردم دیوونه شدنا.
مامانم منو نشون میده میگه نیس که مال من خیلی عاقله

 

دیروز داداشم دنبال فلشش بود به مامان میگه فلشم ندیدی؟ مامانم گفت ببین تو ماشین لباس شویی نیس؟
مامانم. :))))
داداش :(((
ف بدبخت :-|
فک و فامیل داریم ما

 

چندروز پیش دختر خالم داشت در مورد یه تصادف حرف میزد که یه موتوری رفته تو اتوبوس! یکدفعه خواهرش گفت :چطوری؟ در اتوبوس باز بوده؟ یکی از خواهرام بعد خنده با اعتماد بنفس گفت :چی میگی حتما سرعتش زیاد بوده پریده!!
من :@
خواهرم :(
دخترخالم :×
خواهرش :(

 

برادرزاده چهار ساله م زنگ زده به مامانم میگه بیا خونه ما،
مامانم هم گفت :نه تو بیا خونه ما!
اونوخت این باقالی برگشته میگه:
نه من فعلا یه سری کار دارم سرم شلوغه تو بیکاری پاشو بیا!
حالا من تو چهار سالگی فقط بلد بودم بگم :بلیم دَدَ!

 

پیراهن تازمو با کلی ذوق و شوق به بابام نشون دادم میگه مبارکه عین رو بالشیای خدا بیامرز مادربزرگمه. فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟

 

من و بابام رفته بودیم مهمونی، حوصله م سر رفت بهش مسج دادم ” بابا پاشو بریم ” وسط صحبتش بود گوشیشو برداشت همه هم منتظر بودن که صحبتشو ادامه بده، بلند گفت :عه تویی؟ باشه باباجان الان میریم

 

با مامانم رفتیم برای اتاقم قالیچه بخریم. فروشنده گفت فانتزی بخرید. دخترا تمیزن فرشو خوب نگه میدارن. مثل ما پسرا شلخته نیستن.
مامان منم نه گذاشت نه برداشت گفت نه آقااا دخترا بدترن.
پاک ضایمون کرد!

 

 

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 521
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,610
  • بازدید ماه : 6,040
  • بازدید سال : 24,925
  • بازدید کلی : 265,273