loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 68 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

یه گاز از دماغت میدی؟؟؟!!!! ¡¡¡
(عاشقانه های ۲تا آدم برفی)

 

چه بخوام، چه نخوام!
چه بدونی، چه ندونی!
چه بتونم، چه نتونم!
چه بخوای، چه نخوای!
چه بذارن، چه نذارن!
ازته دل دوست دارم
چون لایق دوست داشتنی

 

دلم با خنده ی تو گرم میشه
تو روزایی که دنیا سرد باشه
تو را حس میکنم میفهمم اینو
یه زن میتونه گاهی مرد باشه

 

یه وقتایی آدم از روی دوس نداشتن از یکی فاصله میگیره؛ یه وقتایی از ترس "وابستگی"
واسه همینه ازت دورَم‏

 

به روزگار بد، به تو پر تغییر
با این همه تقصیر، چرا میگی تقدیر
کنارم و نیستی، منو نمیبینی
خیال میکردم تو عاشقتر از اینی

 

تعداد تک تک مژه هایت را می دانم...
تعجب نکن،
مگر زندانی کاری بجز شمردن میله های زندان دارد؟؟؟؟

 

آدمی غرورش را خیلی زیاد.
شاید بیشتر از تمام داشته هایش- دوست می دارد
حالا ببین اگر خودش، غرورش را به خاطر تو، نادیده بگیرد،
چه قدر دوستت دارد!
و این را بِفهم آدمیزاد!

 

به چشمهایت بگو...
نگاهم نکنند...
بگو وقتی خیره ات می شوم
سرشان به ڪار خودشان باشد...!
نه ڪه فڪر ڪنی خجالت می ڪشم ها... نه!
حواسم نیست... عاشقت می شوم...!!!

 

لعنتی کی تموم میشن این روزهای که بدون تو میگزره... کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

هیچ وقت نگو رسیدم ته خط....!!!
اگر هم احساس کردی رسیدی ته خط....
یاد معلم کلاس اول ت بیفت که گفت...؟
نقط سر خط!!!

 

پایان ماجرای دل و عشق، روشن است
ای قایق شکسته به دریا خوش آمدی..

 

میگویم کلاسم دیر میشود..
میگویی.. بمان...
ب چشمانم خیره میشوی...
تمام مغذم از کار می افتد.....
و من زمانی ساعت را نگاه میکنم... ک یک ربع از بایان کلاس هم گذشته است...

 

به سلامتى اونى که واسه رفتنش کریه کردم؛ رفت واسه دوستاش تعریف کرد خندیدند!!

 

گاهی خوبه
باورت نشه چِقَد دوسِت دارم
و من
تا آخرِ عمر اینو به "تو" ثابت کنم....

 

پزشک عصای سپیدى دستم دادامامن نابینانیستم فقط چشم هایم به جزتو هیچ چیزدیگری نمیبینه

 

یادت اومد زیر بارون به عشقت من چیا کردم
خودم رو مثه یه عاشق تو ی جاده رها کردم
دیدم دستت تو دستاشه نگفتی من که میمیرم
خدایا اون دیگه رفته محاله از چشاش سیرم

 

سیگارم چه خوب درک میکند مرا.
وای که چه خوب کام میدهد این نو عروس هرشب تنهایی من
لباس سپیدش را هر شب تا صبح برایم اتش میزند ومن تاصبح بر لبانش بوسه میزنم چه لذنی میبریم از این هم خوابگی.
او از جان مایع میگذارد و من از عمر

 

سرد است اما سرما نمیخورم, تو نگران نباش... کلاهی که سرم گذاشتی تا گردنم را گرفته است,,,,

 

به چه تشبیه کنم نام تو را
به بهار یا به آبی زلال دریا
ساده تر می گویم تو تمامیت احساس منی همسرعزیزم دوست دارم

 

تو نیستی و من از خودم بی خودم
تو نیستی و بی تو دیوونه شدم
همه اش با خودم از تو حرف میزنم
تو نیستی به دیوار برف میزنم
هوایی شده باز دلم بی هوا
حالم خنده دار واسه آدما
زمستونه دستای من یخ زده
تو نیستی و بدجور حالم بده

 

برای با تو بودن نه مهلت می خواهم و نه بهانه ای...
بودنت نیاز من است.

 

عشق یعنی وقتی نگاهت میکنه... عشق کنی، لرز کنی، تب کنی
تا اس ام اس میزنه دارم میام... پاشی یه تهرانو مرتب کنی...!!!

 

ﺩﯾﺪﻩ ﺍﯼ ﺷﯿﺸﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﺗﻮﻣﺒﯿﻞ ﺭﺍ ﻭﻗﺘﯽ ﺿﺮﺑﻪ ﺍﯼ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﻧﺪ ﻭ ﻣﯽ ﺷﮑﻨﻨﺪ!؟
ﺩﯾﺪﻩ ﺍﯼ ﺷﯿﺸﻪ ﺧﺮﺩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﭘﺎﺷﺪ!؟
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﺷﯿﺸﻪ ﺍﻡ؛
ﺍﺯ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﭘﺎﺷﻢ ﻭﻟﯽ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺍﻡ...

 

از شروع نفس های حضرت آدم تا پایان نفس های آخرین آدم دوستت دارم.

 

میان هر نفسی می کشم همهمه ای است که از همه پنهان است اما از تو چه پنهان،
میان هر نفسی که می کشم تو هستی که می کشم، تو را که می کشی مرا...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 519
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,608
  • بازدید ماه : 6,038
  • بازدید سال : 24,923
  • بازدید کلی : 265,271