loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 71 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

دیوانه نیستم !

فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم

اس ام اس عاشقانه

...

چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه / چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری

 

اس ام اس عاشقانه

...

برای پیش تو بودن “بلیط” لازم نیست

مرور قصه ی دل کافی ست . . .

اس ام اس عاشقانه

...

درست زمانی که سرت جای دیگری گرم است ؛ دل من همینجا یخ میزند !

چه فاصله زیادی است از سر تو تا دل من . . .

اس ام اس عاشقانه

...
خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید  !

اس ام اس عاشقانه

...

خدایا این “قسمت” رو کجا فرستادی که هر وقت نوبت من میشه ، میگن “نیست” ؟

اس ام اس عاشقانه

...

همه دردم این بود

عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !

اس ام اس عاشقانه

...

سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست

 
همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !

اس ام اس عاشقانه

...
یوسف و زلیخا را بی خیال
!

من

در آغوش  همین پیراهن  یادگاری

هزار سال جوان تر میشوم . . . !

اس ام اس عاشقانه

...

ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت

و تو حتی نمیگویی

جـــــــــانم . . .

اس ام اس عاشقانه

...

 

با تو زیر بارانم ، چتر برای چه ؟ خیال که خیس نمی شود !

اس ام اس عاشقانه

...

چه رسم تلخی ست

تو ، بی خبر از من و تمام من ، درگیر تو !

اس ام اس عاشقانه

...

دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم

اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . .

اس ام اس عاشقانه

...


دیکتاتور

تویی و آغوشت
!

که هر بار

مرا تسلیم می کند . . . !

اس ام اس عاشقانه

...


تراشکـــــــار ماهـــــــری شده ام بس کـــــــه تـــــــو نیـــــــامدی

و من بـــــــرای دلــــــــم بهانـــــــه تراشیدم . . . !

اس ام اس عاشقانه

...


باد آورده را باد می برد

اما

تو که با پای خودت آمده بودی . . .

اس ام اس عاشقانه

...

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم

غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم  . . .

اس ام اس عاشقانه

...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 513
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,602
  • بازدید ماه : 6,032
  • بازدید سال : 24,917
  • بازدید کلی : 265,265