loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 66 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

صدای باز شدن ِ آهسته ی در
و من بیتاب ِ آمدنت...!
ولی افسوس،
این روزها حتّی باد
با احساسات ِ من بازی می کُند...!

 

 

خدایا! صبرم با دردم نمی خواند. صبری که دادی تمام شد اما دردم باقیست

 

گاهی وقتا خودمو بغل میگیرم و میگم
غصه نخور دیوونه خودم ک باهاتم...!

 

من بی خی ال همه...
آغوشم تن تورا می خواهد...
دستم صورتت را
بیا پاسخگو باش...
دیگر نمیخواهم خاطراتت را مرور کنم.

 

هرکی دستت را گرفت لزوما دوستت نیست
شاید توحرکت بعدی پاشو گذاشت رو شونت رفت بالا!!!!....

 

دستهایش با من، نگاهش در خیابان و دلش..
این یکی را نمیخواهم بدانم اما لعنت به دل هرزه اش...

 

مثل اتاق زیر شیروانی پر ازخاطره ی بارانم،
کدام واژه میفهمد برایت چقدر دلتنگم؟

 

از رود تا دریا راه درازی نیست
رودی که از خود بگذرد دریاست...

 

چه زخمهایی بردلم خوردتا یاد گرفتم....
هیچ نوازشی بی درد نیست.

 

بعد تو با کسی قدم نمیزنم
از کوچه ها بپرس
سیگارای من ترکم نمیکنن
باور نمی کنی از پاکتها بپرس

 

گاهی باید بی رحم بود
نه با دوست نه با دشمن بلکه با خودت...
و چه بزرگت می کند آن سیلی که خودت میزنی به صورتت

 

بیمارستانم!!!!
دکتر گفت :اگه نفست نیاد میمیری،
اس دادم بگم، نفسم بیا!!!!!!!!!!!

 

دلگیرم......
برای تمام لحظه هایی ک برای شادکردن او خودم را آشفته کردم....!!!

 

حس حضورت انگار همیشه در همین جاست
بدون تو ای ستاره دنیا جای عاشقاست

 

دلم گرفته
بازم یاد روزای گذشته دارم می افتم
دوستت دارم هایی که من به تو می گفتم
دلم گرفته
دیگه نمی تونم من اینجا آروم بشینم
تویی برام عزیزترینم...
دلم گرفته... دلم گرفته...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,301
  • بازدید ماه : 5,731
  • بازدید سال : 24,616
  • بازدید کلی : 264,964