loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 71 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

دلتنگی یعنی

فاصله ای که با هیچ بهانه ای پر نمی شود !

...

اس ام اس های تنهایی

...

کاش به جای دلم گلویم تنگ می شد

هوا نمی رسید و خلاص

...

اس ام اس های تنهایی

...

خدایا این روزها کمی مرا تلاوت کن

شاید ختم شد جز هزارم دلتنگی ام

...

اس ام اس های تنهایی

...

همه چیز با تو شروع شد

اما هیچ چیز بدون تو تمام نمی شود

حتی همین دلتنگی های من !

...

اس ام اس های تنهایی

...

از اینجا که هستم تا آنجا که هستی

وجب به وجب دلتنگم !

...

اس ام اس های تنهایی

...


دلم تنگ شده برای روزهای کودکی که

بهانه ی گریه ام داشتن یک عروسک بود نه یک آدم !

...

اس ام اس های تنهایی

...


دلتنگی یعنی تو

و تو یعنی تمام دنیای من !

...

اس ام اس های تنهایی

...

این روز ها انسان ها تنهایی ات را پر نمی کنند

فقط خلوتت را می شکنند

...

اس ام اس های تنهایی

...

هیچ دلی بی بهانه نمی تپد

نمی دانم بهانه ها دلگیرند

یا دل ها بهانه گیر

...

اس ام اس های تنهایی

...


درشب فاصله ها

خاطره ها مهمان من است

یاد تو روشنی کلبه ویران من است

...

اس ام اس های تنهایی

...

من را زیر خاکستر جا گـــــذاشتـــــــی

آهـــــــایـــــــــــــ با توام

تــــــو یادتـــــ نـــرود من به خاطرتــــــــو آتـــــــش گـــرفته ام

...

اس ام اس های تنهایی

...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 630
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,719
  • بازدید ماه : 6,149
  • بازدید سال : 25,034
  • بازدید کلی : 265,382