loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 93 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بیخودی سعی نکن!
هرچقدرم گوشیو رو سایلنت بزاری که مثلا بهش فکر نکنی، باز نمیتونی چلوی چشماتو بگیری که یواشکی هر چند ثانیه یه بار به گوشی نگا نکنی!
بیخودی سعی نکن!
اون دلش جای دیگست

 

رفتی گفتی که چاره ی هر دومون طلاقه*گفتی که دیگه ندارم بهت هیچ علاقه*اشکام دوره چشمام حلقه شد*سکوت کردم و قلبم خورد شد*بعد یه مدت برگشتی گفتی که پشیمونم*گفتم که شرمنده عزیزم من دیگه نمیتونم*حرف دلم*

 

خدایا
کمی بیا جلوتر
میخوام در گوشت یه چیزی بگم...!
این یک اعتراف است...
من بی او دوام نمی آورم...
حتی تاصبح فردا...!!

 

ادم باورش نمیشه یک سری حرفهارو بعضیا به زبون بیارن
مثل این میمونه که
مثل این که...
ولش کن اصلا هیچی......

 

من، تو، ما، یادت هست؟
تمام شد...!
حالا، تو، او، شما؛ من هم به سلامت...

 

گاهی شهری را
آرام دلی را
رابطه ای را...
گاهی همه چیز را...
به هم می ریزند
این "غریبه " های لعنتی.. ​

 

دوستت دارم هایت را باور می کنم!!!
درست مثل امضای آخر نامه هایت که می گویی:
خون است اما طعم آب انار می دهد!!!!

 

تا حالا براتون اتفاق افتاده؟؟؟
یه سال و نیم براش باشی نفس
بعدش بگه بودن با تو اعصاب میخواد که من ندارم...

 

من تشنه محبت درد اشنایه هجرت
دلم به این جدایی هرگز نکرده عادت
نا کامی از تولد همزاده بخته من بود
ندارم از تو شکفه این سرنوشته من بود
تویی تنها دلیله بودن من به یاده من باش
فراموشم نکن فراموشم نکن

 

من هنوز دل نکندم فقظ تصمیمش رو گرفتم.....
تصمیم گرفتم کم کم قلبم رو از وجودم جدا کنم...
خدا کنه هیچ وقت این تجربه منو نداشته باشید

 

شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند.
عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند.
دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند.
و بخند که خدا هنوز ان بالا با توست.

 

برای مردن ارتفاع لازم نیس
اگ من از چشم تو بیفتم میمیرم

 

رقیب من...!؟
تو میدانی، ان نازنین یارت-عشق نافرجام من
هر نیمه شب در خواب من پرسه میزند؟!
که هر شب سرهمان قرار همیشگی می اید و من از ترس خیانت از خواب میپرم؟!

 

نیستی ولی نبودنت همه جا هست...

 

فقط میتونم بگم خوش به حال اونایی که عشق اولشون شده خانم خونه شون، چراغ امید زندگیشون... به خدا عشق اول هیچوقت فراموش نمیشه.. حسرتش همیشه هست.. سوختم خدایا

 

به بعضیا باید گفت:
"بی زحمت دست به دست خودتو گم و گور کن نبینمت.... "

 

لَعنَت بِه اِس اِم اِس
بِه موبایل
بِه اینترنت
بِه مَسیج
مَن
خودت را اَز نَزدیک میخواهَم!

 

رابطه ها هیچگاه با مرگ طبیعی نمیمیرند...
آنها را
خودخواهی،
بداخلاقی
و غفلتاز بین میبرند! ​

 

خوبم!
باور کنید اشک ها را ریخته ام...
غصه ها را خورده ام
خالی ام از خشم، دلتنگی، نفرت...
و حتی از عشق... خالی ام از احساس...

 

عشق گاهی از درد دوری بهتر است،
عاشقم کرده ولی گفته صبوری بهتر است،
توی قرآن خوانده ام!
یعقوب یادم داده است، دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است.

 

من رفتم.. و تو فقط گفتی :برو به....!
مدتهاست که بی تابم.. بی تاب بازگشتت..
و کلام آخرت راستی...؟
به سلامت بود یا به جهنم؟!..

 

همیشه بهت می گفتم دلم می خواد خوشحالت کنم
چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت نبودن منه...

 

ارتفاع چشمام خیلی زیاده ادمهایی ک ازش افتادن دیگه هیچوقت دیده نشدن
اره اینجوریاس

 

فراموشی بی حرمتی به خاطره هاست، ارادت مرا هر روز در سررسیدت تیک بزن

 

گاهی فکر میکنم کار تو از من سخت تر است،
من یک دنیا دوستت دارم....
و تو.....
زیر این همه عشق حتی خم به ابرو نمی آوری..!

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 346
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,435
  • بازدید ماه : 5,865
  • بازدید سال : 24,750
  • بازدید کلی : 265,098