loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 58 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

 

به کلاغ ها بگویید قصه من اینجا تمام شد...
یکی
بود و نبود مرا با خود برد...

 

وقتی کسی تصمیم می گیره بره
حتی اگه نره هم
دیگه پیش تو نیست...

 

در زندگی من اتفاق هایی همیشه می افتند
حتی وقتی دستشان را می گیرم
دلت برای من نسوزد
من عادت کرده ام که همیشه دستی چوب لای چرخ آرزوهایم بگذارد!

 

می گویند:
با همه کس بوده است
عجب
هرزه ای است این
تنهایی.!

 

به سلامتیه دنیا که باتموم وسعتش مرحمی واسه زخم من نداشت!!!

 

من; غم برای خوردن بسیار دارم تو دیگر برایم لقمه نگیر....

 

بخاطر پابرهنه بودنم ازمن گذشت همان کسی که در راهش کفش هایم پاره شد

 

یادت میاد، سرتو میذاشتی رو پاهام و می‌گفتی فقط مال خودمی، الان کیو مال خودت کردی، که منو تنها گذاشتی،

 

با کناریت کنار نمیام، کنار میرم

 

رفتنش را خیالی نیست....!
فقط مانده ام با باقی مانده اش چیکار کنم...!؟
هر کاری میکنم تصویرش از جلوی چشمانم پاک نمیشود....

 

خیلی وقته با سکوت رفیق شدم... خیلی حرف هم رو میفهمیم... من و سکوت دردی مشترک داریم... دیگه کسی صدای مارو نمیشنوه...

 

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯿﺎﻡ
ﺧﯿﻠﯿﺎﻡ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺑﺎ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ
ﻗﺸﻨﮕﯿﺶ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻣﻮ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺎم

 

خدایا...
روزی که اورا وارد زندگیم کردی گفتم حکمتی دارد...
خودت میدانستی قرار است تمام زندگیم شود... اما اورا ازم گرفتی.... خودت بگو حکمت چیست؟

 

مُسآفر کناری ام که پیاده شد
پنجره ای گیرم آمد
باقی مسیر را گریستم...

 

بادستان خالی ازدنیا خواهم رفت.. نبایدنگران باشم چون حداقل بادلی پر می روم...

 

چه دردی من کشیدم وقتی تو رو میدیدم کنار اون نشستی ولی باز دل نبریدم

 

می گویند مرده ها درد نمیکشند...
کاش منم این روزها یک مرده بودم...

 

نه ارزوی کسی ام نه اویزون کسی،
پس به سلامتی بی کسی....

 

برو!!!!
ترس از هیچ چیز ندارم
وقتی یقین دارم بیشتر از من
کسی دوستت نخواهد داشت...

 

خدایا شکرت،
تنها نشده بودیم که شدیم...

 

زیر خودم خط کشیدم که مهم شوم...
فکر کردند غلط املایی ام، پاکم کردند

 

بعضی ها گریه نمی کنند!
اما....
از چشم هایشان معلوم است که
اشکی به بزرگی یک سکوت،
گوشه چشمشان به کمین نشسته..

 

دستمال که هیچی... بی تو تمام زندگیم زیر درخت آلبالو
گم شده.................

 

من شک ندارم، نمیایی!!!
دوریت، میشه عادتم...
از بس خیالم راحته!!
از همه چی ناراحتم،
خوابتو میبینم مدام
این کاره هر شبه منه
بگو شبا تو خواب تو
کی داره پرسه میزنه؟؟

 

هی روزگار!!!!!
چراغت که روشنه.....
اما نمیدونم صدات چرا قطع و وصل میشه.......


 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,447
  • بازدید ماه : 5,877
  • بازدید سال : 24,762
  • بازدید کلی : 265,110