loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 70 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

 

گوش کن لعنتی...
این که من میکشم
درد بی تو بودن نیست!!!
تاوان با تو بودن است

 

دروغگوووووووووووووووووووووووو
بودی چقدر این جمله را کِش بدهم تا شبیه تو شود!!!!?

 

موهای سرم خوب میداند پایان شب سیه سپید است...

 

دلم خوشه
خوشه که یه جایی دارم مثل جملک
که هر چی دارم باهاش درد دل میکنم
اونم پیش یه دل نه
این همه دل
بدون اینکه دقدقه داشته باشم دهنش لق باشه

 

رفتنت... نبودنت... نامردیت... هیچ کدوم نه اذیتم کرد، نه واسم سوال شد
فقط یه بغض داره خفه ام میکنه...
چه جوری نگات کرد که منو تنها گذاشتی؟؟

 

همیشه در حالی که...
یه عالمه حرف بیخ گلوت چسبیده!
یه عالمه اشک توی چشماته!
یه عالمه حسرت توی دلت تلنبار شده...
باید بگی :خب دیگه... واسه همیشه خدافظ...!

 

آنقدر به روزهای تلخ عادت کردم
که وقتی میخندم
" قلبم " تیر می کشد..

 

به سلامتی روزی که بدونی با چه حالی رفتم.. با چه حالی.....

 

گاهی
دلم برای زمانی
که نمی شناختمت تنگ می شود.

 

کاش به خودمان قول بدهیم؛
وقتی عاشق شویم که "آماده ایم"
نه وقتی که "تنهاییم"...

 

حرفی نیست...
خودم سکوتت را معنی می کنم!
کاش می فهمیدی،
گاهی.... همین نگاه سردت...
روی زمستان را هم کم می کند

 

کم کم بازار رفتنا و خرید عید شروع میشه. یادمون نره خیلی ها حسرت ی لباس نو واسه شب عید تو دلشونه. امسال بیاییم ی قدم برداریم واسه شب عیدشون ک شادی اون بچه ها می ارزه ب کل دنیا

 

لیلی ام و دل زده از مجنون ها.....!

 

دم اونی که "تنها"ست گرم!!!!!
ن اینکه نتونست با کسی باشه، ن...!!!!
نخواست با هرکسی باشه...
"تنها"

 

دروغ میگویی...!!!
که دلت به بودنم خوش است...
بود یا نبودم در روند زندگیت هیچ تاثیری ندارد...
تو قلبت برای همه زد جز من

 

دلتنگی رابجز یادکردن درمانی نیست! پس یادت میکنم تادلتنگیم آرام شود!

 

دلم یک بنگ میخواهد...
یک بنگ در مخ...

 

من عاشقانه هایم را
روی همین دیوار مجازی می نویسم!
از لج تو...
از لج خودم...
که حاضر نبودیم یک بار
این ها را واقعی به هم بگوییم...!

 

کوتاه بیا...!
عمرم به نیامدنت قد نمیدهد...

 

وقتی "مجازی" دل بستی،
"مجازی" وابسته شدی،
و "مجازی" عاشق شدی،
منتظر روزی باش که
"واقعی" دل بکَنی...
"واقعی" بغض کنی...
و "واقعی" اشک بریزی و خاکستر بشی...

 

دولت عشق با کودتای فراق سرنگون گردید...

 

پرده اتاقش را چرا ضخیم کرد؟ من که به دیدن سایه اش راضی بودم...

 

گاهی بی هیچ بهانه کسی را دوست داری اما گاهی با هزار دلیل هم نمیتوانی یکی را دوست داشته باشی!

 

دلم رانذرآمدنت کرده ام، تا بى دل نشده ام بیا!
نذرکرده ام کوه شوم وپاى نبودن هایت بایستم...

 

نه "طناب" می خواهد نه "چهارپایه"!!!
هوای نبودنت به "دارم" کشیده...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 326
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,332
  • بازدید ماه : 1,097
  • بازدید سال : 19,982
  • بازدید کلی : 260,330