loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 59 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است! اذان افطارش را تو بگو

...

سالهاست گذشته ام از خویش ..
یادم بخیر ..،!

...

اینجا بجز دوری تو
چیزی ب من نزدیک نیست

...

خـــوابهـایـم گاهـی… زیباتر از زندگی ام مـی شـونــد… کـاش گـــــاهــی… بــــــرای همیشه خـــواب مــی مــانــدم …!!

...

میگن به هرچی بخندی سرت میاد!!!! خدایا من به دلتنگی کی خندیدم!!!!

...

لج میکنم . . .
بد اخلاق میشم
!
نه چیزی میبینم ،
نه چیزی میشنوم ،
نه چیزی میگم
!
دست خودم که نیست
تو که نباشی ، زندگی باید به کامِ من تلخ بشه .

...

شب ها خوابم نمی برد
از درد ضربات شلاق خاطراتت روی قلبـــــم
بی انصاف

محکم زدی ،
جایش مانده است

...

خدایا..
ﻫــﺪﺍﯾﺘــﻢ ﮐــﻦ ﺗﺎ ﺑــﻪ ﺍﯾــﻦ ﺑــﺎﻭﺭ ﺑﺮﺳــﻢ
ﮐﻪ ﺟــﻮﺍﺏ ﺑﺮﺧــﯽ ﺍﺯ ﺩﻋﺎﻫــﺎﯾــﻢ
ﺻﺒــﺮ ﻭ ﺍﻧﺘﻈــﺎﺭ ﺍﺳــﺖ

...

ﺗﻨﻬﺎ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﻣﻦ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ
ﺟﺎﺫﺑﻪ ﯼ ﺭﻗﯿﺐ ﺑﻮﺩ ﻧﻪ ﺯﻣﯿﻦ..

...

ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﻣــﻦ
ﺩﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﺍ ﻧﮕﯿـــــﺮ
!!
ﺣﺮﻣـﺖ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ ﻟﻌﻨﺘــــــــﯽ … !!

...

ﻋـــــﺎﺷﻖ” ﺭﺍ ﮐـــﻪ ﺑــﺮﻋﮑــــﺲ ﮐﻨـــﯽﻣﯽ ﺷــــﻮﺩ “ﻗـــﺸﺎﻉ
ﺩﻫﺨــــﺪﺍ ﺭﺍﻣﯽ ﺷــﻨﺎﺳﯽ؟
ﻟــــﻐﺖ ﻧــﺎﻣﻪ ﺍﺵ ﺭﺍﮐــــﻪ ﺑــﺎﺯ ﮐـــﺮﺩﻡ ﻧـــﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ
:
ﻗــــﺸﺎﻉ:ﺩﺭﺩﯼ ﮐﻪ آﺩﻡ ﺭﺍ ﺍﺯﺩﺭﻣـــــﺎﻥ ﻣﺎﯾــــﻮﺱ ﻣﯿﮑﻨﺪ. ..

...

مانند هیزم هاى مصنوعى شومینه مى سوزم!
ولى پایانى ندارم
درد
یعنى همین!

...

محکم ببار باران!
نم نم علاج زخم هایم نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,325
  • بازدید ماه : 5,755
  • بازدید سال : 24,640
  • بازدید کلی : 264,988