loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 63 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 

کاملا واقعی
پسرعمم رفته iphone۵s خریده ولی بلد نیست باهاش کار کنه
در سطحی که شماره هاشو مینویسه تو یه دفترچه با خودش میبره بش گفتم خو چرا اینو خریدی زل میزنه تو چشام میگه میخوام چشم بقیه درآد

 

بیایید همگی یه اعتراف بکنید :حداقل همه یکبار اسم وفامیلیتون رو تو گوگل سرچ کردید ببینید چند نفر هم اسم شما تو اینترنت هست.

 

ما یه گودزیلا داریم یه سال و نیمه شه هنوز حرف زدن قشنگ و بلد نیست.
مامانش که سرش داد میزنه خیلی شیک زل میزنه تو چشای مامانش میگه هاپ هاپ
:| من
:| مامانش
:| یونیسف
:)))))) خودش

 

اعتراف میکنم بیست سالمه...
ولی هنوز نمیتونم بروجن و بروجرد و بجنورد و بیرجند رو از همدیگه تتشخیص بدم...
عایا شما هم اینطوری هستید یا فقط من اینطوریم؟!!!

 

اعتراف میکنم اولین باری که سر امتحان تقلب کردم از استرس موهای سرم ریخت
یه همچین بچه ای بودم من..

 

بچه های مردم میرن المپیادو قهرمانی شطرنجو تو کار اختراع..
اونوقت من ۱۴ سالم بود اوج نبوقم زمانی بود که یکی ازم میپرسید امروز چندمه بهش میگفتم ببین دیروز چندم بوده!

 

دیروز آبجی خوشملم منو رسوند دانشکده منم طبق عادت همیشگی تو مسیر چند بار برگشتم و بای بای کردم باهاش بعد یکی از این همدانشگاهیام که شلوارشم به زور میکشه بالا برگشته میگه مکه که نمیری داری میری دانشگاه
من :' (
حضار :-d
آبجیم :-

 

اعتراف میکنم یه بار اشتباهی زنگ زدم به یه شماره ای اونم گفت ببخشید اشتباه گرفتید منم با اعتماد به نفس کامل گفتم خواهش میکنم خدافظ :-s میگما باز خوبه فحشش ندادم........ نه؟

 

از پدران و مادران عزیز خواهشمندیم به ما نگید تنبل!
ما در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم!

 

بچه ها دلم واسه مدرسان شریف تنگ شده شدید! کسی ازش خبر نداره؟؟

 

دیروز یکی اس داد میتونیم با هم بیشتر آشنا شیم؟
گفتم شما؟ گفت حالا آشنا میشیم
من قدم ۱۷۳ و۶۹کیلو
گفتم مگه میخوام گوسفند بخرم؟
دیگه جواب نداد :|

 

اعتراف میکنم بچه که بودم همیشه دلم میخواست جا زنگای استراحت و زنگ کلاس و روزای تعطیل و روزای هفته با هم عوض شه!
چیه چرا اینجوری نگاه میکنید! بعضیا بودن که آرزو داشتن مدرسه شون خراب بشه یا معلمشون بمیره نرن مدرسه.... من که بهتر اونام...

 

اعتراف میکنم...
بچه که بودم بابام بهم پول نمیداد آدامس بخرم....
همسایمون یه بشکه قیر دم در خونشون داشت برای پشت بومش...
هیچی دیگه... منم یه تیکه می کندم، میجویدم....
همچین مغز متفکری بودم!!!!
الانم دکترا میخونم!!!!!!!!!!!!!!

 

گودزیلامون اومده میگه میدونستی اگرهمه یخای قطب آب بشن سطح آب اقیانوس هاهفتادمتراضافه میشه
واینجوری یک چهارم خشکی های کره زمین زیرآب میره؟
ازشما چه پنهون من آخرین چیزی که همین اواخرفهمیده بودم این بودکه گوزن ها شوهرآهوها نیستن وکلی هم سرش ضربه روحی خوردم

 

تو گوگل سرچ کردم
تزیین در یخچال با شکلک های ژله ای قرمز
گوگل نوشت
خدا خیرت بده کاش همه مث تو ادرس میدادن!!!
یاد بگیرین یکم^^

 

اعتراف میکنم بچه که بودم میرفتم وایمیسادم یه گوشه و شروع میکردم انگشتامو جفت کردن ببینم آخرش یکی اضافه میاد یا نه

 

دقت کردین؟!!!
هرچیو لازم داری نیست حالا همونو که لازم نداری انگار بهت قفلش کردن!!
شما هم اینجورین عایا یا فقط من اینجوریم:

 

عاغا به همین برکت قسم دیروز با دوستم تو خیابون داشتم راه میرفتم یه پسره رد شد شماره انداخت هرچی به دوستم گفتم بر ندار گوش نداد خم شو برش داشت توش نوشته بود پوچ
حس اون لحظه ی من:))))))
دوستم O-o :(((((
پسره:)))

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 314
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,320
  • بازدید ماه : 1,085
  • بازدید سال : 19,970
  • بازدید کلی : 260,318