loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 68 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

توی خبرها اومده، دخترا توی صف توزیع سبد کالا، یه پس همدیگه رو زدن. فکر کنم توی سبد کالاشون شوهر هم گذاشته بودن.

 

بچه ک بودم وقتی میگفتن یکیو توی بیمارستان بستری کردن من با خودم کلی فکرمیکردم که چجوری مریضای بیچاره رو بستنی میکنن,, چجوری بستنی میکنن بعددوباره آدمش میکنن!!!:/
بعدطرفو شکل بستنی لیوانی وسنتی تصورمیکردم... بچه بودم دیگه!!!

 

اگه یه وقتایی زندگی قشنگ نیست اشکال نداره! سعی کن به چیزای قشنگ نگاه کنی :میخوای عکس منو داشته باش لازمت میشه....

 

برام اس ام اس اومده...
از اتاق دویدم سمت گوشیم بابام تا منو دیده میگه :اس ام اس اومده پسرم استخوون که نیست :|

 

ی دوقلویی تو شکم مادرشون بودن یکی دختر یکی پسر. بعد دختره. زودتر میخاست بدنیا بیاد. پسره. بند نافش گرفت گفت بی غیرتم اگه بزارم لخت بری بیرون...خخخخخخخخ

 

چرا عاقل کند کاری که بعدا خود به خود گویدخودم کردم که لعنت بر خودم باد بادا مبارک بادا...........

 

تلویزیون داشت می گفت کودک لطیف است با آن به درستی برخورد کنید!
در راستای مسخره بازی به مامانم میگم :ماماااااان من لطیفماااااا...
مامانم :عزیزم تو دیگه از لطافت دراومدی کثاااااافط شدی!!!

 

داییم تو دوران مجردى میخواست دنیارو عوض کنه.
حالا زن گرفته؛
دیروز رفتم خونه شون دیدم نمیتونه
, کانال تلویزیونو عوض کنه...

 

ساعت خوابت گذشته برو بگیر بخواب داری حزیون میگی.

 

داشتم به این فکر می کردم که چه عشق بازی ها با عشق آیندم خواهم داشت
بعد یهو یادم اومد واقعا اونم انقدر عاشق منه آیا؟
مدیونین اگه فکر کنین خیلی خوش خیالم....!!!!

 

اینایی که جمله هاشون رو با ِ ُ َ مینویسن فکر میکنن که ما کلاس اولیم یا خودشون کلاس اولن؟

 

من الان دو ماهه گواهی نامه گرفتم پارک دوبل میکنم از صدتا پسر بهتر
ها چیه دوشواری داره???
پارچ آب قندو دست به دست بچرخونید به پسرای ته مجلسم برسه

 

هنوزم که هنوزه نفهمیدم، توی برنامه خونه ی مادر بزرگه، پدربزرگ مشمول کدام گزینه میشد؟؟؟؟
۱_به رحمت ایزدی پیوسته بود
۲_برای در آوردن خرج حیوانات برای کار به بندر رفته بود
۳_مادر بزرگ مجبورش کرده تا طلاقش بده

 

همه شب فکرم این است و همه شب سخنم
گر روم دیر به منزل چه بگویم به زنم!

 

الهی ابروهاش کم پشت بشه....! الهی ساپورت صورتی گیرش نیاد!
الهی رژ لبش خوشمزه نباشه.....! الهی گوشواره تو گوشش کشیده بشه...!
الهی سوسک بخورتش...!
اون پسری رو که دخترنما شده و مردونگیش یادش رفته!

 

یکی از فانتزیام این هستش
با یه چینی اسم فامیل کنم، همون اول کار حروف (ه ج چ و) رو از گردونه رقابت بزنم کنار!!!!
مجبورم مجبببورررر تنها برگ برندمه خوب!؟!؟!؟!؟!

 


 

یه بعضیام هستن که فکر میکنن تحفه هستن!
اینارو کاری باهاشون نداشته باشین..
اینا ایلیکا هم نیستن چه برسه به تحفه!!

 

ادمادودسته ان:
دسته ی اول اونایی که ازفرزادفرزین بدشون میاد!
دسته دوم اونایی که ازفرزادفرزین خوششون نمیاد!

 

ﻣﻦ ﺁﺩﻡ ﻏﺎﻳﺐ ﺟﻮﺍﺑﻲ ﻫﺴﺘﻢ
ﺩﻭ ﺳﻪ ﻫﻔﺘﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﻃﺮﻑ ﻳﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﺑﺎﺭﻡ ﮐﺮﺩ
ﺗﻮﻱ ﺣﻤﻮﻡ ﺟﻮﺍﺑﺸﻮ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﻴﺪﻡ!!

 

یکی از راههای پیچوندن کلاس اول ترم:... توی حذف واضافه درس بگیرید. یه هفته بعدش برید کلاس. استاد پرسید چرا غیبت داشتی؟ استاد ظرفیت تکمیل بود مجبور شدم موقع حذف واضافه بگیرم....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 241
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,247
  • بازدید ماه : 1,012
  • بازدید سال : 19,897
  • بازدید کلی : 260,245