loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 65 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

یکی زیر... یکی رو...
زیباترین بافتنی دنیاست دست هایمان...

 

این طور قبول نیست!
چشم هایت را زمین بگذار!
بیا دست خالی بجنگیم...

 

خیلی درد داره وقتیکه:
حتی دیگه گریه آرومت نکنهخداجونم من از نردبون بالا میام
تا به تو برسم
غافل از اینکه
تو نردبون رو نگه داشتی تا نیفتم!! 

 

خداجونم من از نردبون بالا میام
تا به تو برسم
غافل از اینکه
تو نردبون رو نگه داشتی تا نیفتم!!

نمی دانم دل دل کردنت برای چیست؟!
برای دل دادن؟
برای دل بردن؟
یا برای دل بریدن؟

 

من در دوردست ترین جای جهان ایستاده ام :کنار تو

 

دخترم اما...
مردانه پای تمام حرفهایم، قول هایم، حتی دوستت دارم هایم ایستاده ام
تو با ظاهر مردانه ات...
بعد از شکستن من، به زندگی منطقی ات برس

 

فقط کافیه بفهمه خیلیییییییی دوسش داری!!!!! خودتو واسه داغون شدن اماده کن...... همین!!!
چرا واقعا اینجوریه؟؟؟؟؟؟؟؟

 

به سلامتی اون پسری که وقتی میرفت سربازی
به عشقش گفت منتظرم بمون
به رفیقش گفت مواظبش باش
ولی وقتی برگشت گفت :سلام داداش، سلام زن داداش

 

تو را دوست میدارم
چه فرق می کند که چرا؟!
یا از چه وقت
یا چطور شد که
چه فرق میکند؟!
وقتی تو باید باور کنی، که نمیکنی
و من باید فراموش کنم، که نمیکنم

 

عجب دنیایی شده!
ببین...
تا چشم کار میکنه جای تو خالیه

 

خدا جونم!
خودت به این خوبی، آدم هایت به که رفته اند؟

 

چقدر تنهایی به نگاه من می آید
چقدر نیامدن به پاهای تو
کاش با یک بغل اتفاق خوب از راه می رسیدی
و مرا بی آنکه بخواهم
دچار زندگی می کردی

 

اگه یه روز بغض گلوت رو فشرد، بهت قول نمیدم که می خندومت ولی میتونم باهات گریه کنم!

 

آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری
تا طپش نامنظم قلبم را احساس کنی
ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد!

 

داغونم
میدونی “داغون” یعنی چی؟
یعنی “داغ اون”

 

دست روی دست بسیار است
اما من تنها دستان تو را می خواهم

 

صدای باز شدن آهسته ی در و من بی تاب آمدنت
ولی افسوس، این روزها حتی باد با احساسات من بازی می کند!

 

صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق
تو دلت سبز، لبت سرخ، چراغت روشن
چرخ روزیت همیشه چرخان، نفست داغ، تنت گرم، دعایت با من
روزهایت پی هم خوش باشد

 

قطره های کوچک آب
اقیانوس بزرگ را می سازند
دانه های کوچک شن
ساحل زیبا را...
لحظه های کوتاه
شاید بی ارزش به نظر برسند، اما...

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 422
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,511
  • بازدید ماه : 5,941
  • بازدید سال : 24,826
  • بازدید کلی : 265,174