loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 69 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

به نظرتون دلیل اینکه ماها وقتی یه آهنگیرو با یه بار گوش دادن حفظ میشیم چیه؟!
نه... فک نکنین که آدمای باهوشی هستیم...
به این فک کنین که اون اهنگ یک بیت و نیم شعر بیشتر نداره...!
یه همچین مرمی هستیم ما...
اصن یک بیت و نیم وضی!!!!

 

مامانم تو اتاق خوابیده و من و بابام داریم فوتبال می بینیم بعد تیم حمله میکنه مامنم منو صدا می کنه میگه اون مبایلمو میدی میگم کجاست میگه بغلدستم حال ندارم برگردم وقتی برگشتم دیدیم بازی از۰-۰ به۳-۰ رسیده

 

دوره و زمونه ای شده که جدیدترین اپلیکیشن های موبایل رو باید از گودزیلاها بلوتوث کنی. یادمه من تا بیست سالگی دست راست و چپم رو از رو النگوهام تشخیص میدادم

 

غضنفر میره پرنده فروشی یه طوطی بخره پرنده فروشه میبینه خیلی خنگه بهش به جغد میده
چند روز بعد میره در پرنده فروشیه مرده بهش میگه طوطیت خوبه حرف میزنه میگه نه فقط دقت میکنه

 

دختره دیگه
گاهی دلش میخواد دکمه های گوشیشم لاک بزنه که ست باشه
واقعا میگما
اصن یه وعضی

 

مثبت اندیشی چیست؟
یعنی اگه یه کلاغ رو سرت خرابکاری کرد تو خوشحال باشی. خوشحال از این که گاو ها پروز نمی کنند.

 

طرف پسته میخره میزارش تو یخچال روش مینویسه :پستامنیفون هر ۱۲ ساعت یه دونه

 

ﺩﯾﺸﺐ ﻫﺮ چی ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ‌ﺑﻬﻢ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻧﺪﺍﺩ، ﻇﺎﻫﺮﺍ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﮐﺎﺭﯾﻪ و من دچار سو تفاهم شده بودم

 

دیروز کلیپس خریدم. بردمش خونه گذاشتم سرم ببینم چه میشه؟؟ چشمتون روز بد نبینه دوتا کبوتر نر خوردن به پنجره؛ هرچی سوسک بود ریخت تواتاقم. سریع برداشتم ازروسرم. والا اگه چند دقیقه دیگه رو سرم بود خواستگارا دره خونمون رو میکندن

 

برو، میگم برو، میگم برو ای بابا ترکیدی از بس نرفتی دستشویی دل درد میگری؛ اگه هم میخوای گوش نکنی نکن خود سنگ کلیه می گیری به من چه؟

 

ﺑﻪ ﮔﻮﺩﺯﻳﻼﻣﻮﻥ ﻣﻴﮕﻢ ﻳﻪ ﭼﻴﺰﯼ ﺑﮕﻮ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﺟﻤﻠﮏ ﻣﻴﮕﻪ:
ﺑﺮﻭ ﮐﺎﺭ ﻣﻴﮑﻦ ﻣﮕﻮ ﭼﻴﺴﺖ ﮐﺎﺭ ﮐﻪ ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ی ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻴﺴﺖ ﮐﺎﺭ... ﺧﺎﮎ ﺗﻮ ﺳﺮ ﺑﻴﮑﺎﺭﺕ ﮐﻨﻦ ﻓﻘﻂ ﻣﻴﺨﻮﺭﯼ ﻭﻣﻴﺨﻮﺍﺑﯽ ﺍﺧﻪ ﺟﻤﻠﮑﻢ ﺷﺪ ﻧﻮﻥ ﻭﺁﺏ..

 

بچه :پدر، لوازم منزل کلیه داره
پدر :نه پسرم واسه چی همچین فکری کردی
بچه :آخه توی روزنامه نوشته بود :کلیه لوازم منزل به فروش میرسد...

 

ساعت هشت و نیم صبح داداشم بیدار شده طفلی باورش نمیشه.. میگه مامان ساعت روتایمه؟؟ مامان :نه ساعت پنجه سحره بگیر بخاب فکرمیکنی چنده؟؟ ساعت یازده گذشته :@..
من :|
داداشم=-O
مادر :رفیق بی کلک

 

طرف عینک دودی زده، با پلیور قرمزو شلوار پارچه ای خاکی و کفش کتونی مشکی... خعلی شیک و مجلسی هم سوار پیکان مدل ۷۹ شده. از این ژست باکلاس ها هم گرفته...
خدایا با کیا شدیم ۷۵ میلیووووون.... با این تیپشووون

 

مرد :قسم بخور منو واسه پولام دوست نداری؟ ۱۰۰۰ تومن بده تا قسم بخورم

 

زن بداخلاق بدقیافه ای از شوهرش می پرسه :نمار وحشتو چه موقع می خونن؟ شوهرش می گه :هروقت جمال مبارک حضرت عالی دیده شود!

 

بچه ۱۰ ساله گوشی داره اونم آیفون...
خب بچه جون ما وقتی همسن تو بودیم میرفتیم تو کوچه با دمپایی کارت بازی میکردم، این انگری بردز ما بود مثلن!

 

رفتم برا مامانم پول بگیرم از کارتش رمزو زدم اشتباه بود به مامانم میگم رمز اشتباس میگه حتما پول توش نیست
من۰o
مادرم*/

 

یه روز یه طوطی با یه خرگوش ازدواج میکنه اگه گفتین بچشون چی میشه؟
بچه دار نمیشن.... زندگیشون داره از هم میپاشه.... دعا کنید

 

صحبت کردن در مکان های مختلف :سلام داداش محمددرخانه. سلام داش ممددر بین دوستان. سلام محی جون طرز صداکردن دوست دختر. درمدرسه هلو محمد دیداش والللللللا مانفهمیدیم از آخر چه شکلی صداش کنیم

 

گودزیلامون رفته قندای تو قندونو رو گلدونمون خالی کرده بعدم رفته روش چایی ریخته. بهش میگم داری چی کار میکنی؟ میگه دارم به قندا چایی میدم تو گلدون درخت قند در بیاد
: Oمن
کارخونه قند سازی:)))))
گودزیلامون :دی

 

من جدیدا پیشرفت کردم. وقتی مامانم میاد سر کامپیوتر بالا سرم، به جای اینکه تو دسکتاپ رفرش کنم، یه فایل ورد تحقیق درسی دارم، سریع بازش میکنم و شروع میکنم به تایپ کردن!
بیایید دست در دست هم، شما نیز به جمع پیشرفتگان بپیوندید...

 

تو آمریکا اگر تو جاده و بین راه ماشینت خراب بشه
یا گیر یه قاتل شکنجه گر میوفتى یا یه دختر جذاب و اتفاقن مجرد بهت کمک میکنه
حد وسطم نداره!

 

میگن دخترا اول جذابیت بودن بعد دست و پا در آوردن!
درسته دخترا؟؟

 

رفتم دانشگاه نرسیده به دانشگاه دختره آمده
میگه من بهت جزوه نمیدم با هیچکس هم
دوست نمیشم اگه میخوای فردا بیا
خواستگاری هیچی دیگه ترک تحصیل کردم
الان دارم مسافر کشی میکنم.
خدایا این شادی هارو از ما نگیر

 

خیلی وقته که میخوام یه چیزی بهت بگم ولی تا حالا روم نشده. گفتنش خیلی برام سخته :د...... دو.......... دوس....................... دوسه لیتر بنزین داری بهم بدی!!!؟

 

تو جشن عقدم همه داشتن بهم تبریک میگفتن، نوبت گودزیلامون (٦ سالشه) شد اومد که باهام روبوسی کنه تو جمع بلند بهم گفت دایی گفتم بله گفت:
تو مثل گلی، خیلی منگلی
زنم در جا گفت من طلاق میخوام

 

الهی چوب بشی پشمک بشم دورت بگردم

 

یعنی این دختر خاله من که ۱۹ سالشه و عاشق شیرخشک خوردنه کودک درون هم داره آیا؟؟
یا خودش کودک درون یکی دیگه است؟

 

ﺭﻓﺘﻢ ۴ﺻﻔﺤﻪ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﻭﺑﻼﮔﻢ
۲ﻫﻔﺘﻪ ﺱ ﻛﻼ ۲ﺗﺎ ﻛﺎﻣﻨﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺍﻭﻧﻢ ﻳﻜﻴﺶ ﮔﻔﺘﻪ ﺯﺭﺕ ﻭﭘﺮﺕ ﻧﻜﻦ... ﺍﻭﻥ ﻳﻜﻴﺸﻢ ﮔﻔﺘﻪ ﭼﻴﺰ ﺧﻮﺭﻱ ﺍﺿﺎﻑ ﻧﻜﻦ
ﺍﻭﻧﻮﺧﺖ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻟﻮﺱ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻧﻮﺷﺘﻪ:
ﺗﻔﻠﺖ ﺗﻔﻠﺖ ﺗﻔﻠﺪﻡ ﻣﺒﺎﻟﮏ!
۲۰۸ﻛﺎﻣﻨﺖ ﺩﺍﺭﻩ...
ﻫﻲ ﺧﺪﺍ ﺱ~ﺍﺳﮕﺰﺍﺭﻡ!!

 

نفرین نمیکنم...
خدا ازت بگذره...
بعدم دنده عقب بیاد از روت رد شه قشنگ له شی!!!!

 

خیلی درد داره بفهمی بعد ۲ سال با داداشت از یک مسواک استفاده میکنی.

 

ملت شنیدن پیاده روی مفیده اما مثل اینکه واسشون شفاف سازی نشده رو زمین باید اینکارو انجام بدن نه رو اعصاب ما

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 775
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,864
  • بازدید ماه : 6,294
  • بازدید سال : 25,179
  • بازدید کلی : 265,527