loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 61 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

©®€£℉°•√™%*{}‘×*^~____[<>]
اینا رو آوردم یکم هوا بخورن بیچاره ها استفاده که ندارن. دلشون گرفت تو کیبورد.

 

دوست پسرتون رو بزارید سینه دیوار یه سیب بزارید رو سرش
چاقو پرت کنید طرفش اگه مرد قسمتتون نبوده
ولی اگه زنده موند یه جوری بزنید که بمیره!!!

 

یه کی از معلمامون رفت بگه میزنم اعلامیه میکنم به دیوار اشتباهی گفت دیوارییت میکنم به اعلام!!!!
جدی میگم
داشتم اون لحظه میتریکدم!

 

یه مدل بیشعور داریم که وقتى بعد دو ساعت حرفت تموم میشه
میگه :ببخشید حواسم نبود اگه میشه دوباره بگو...
اینارو باید به چهار قسمت تقریبا نامساوی جر داد و توی
چهار گوشه شهر آویزون کرد والاااااااااااااااا..

 

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺷﺒﯿﻪ ﺍﺳﺐ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺨﺘﺎﺭﻩ، ﺑﻌﺪ ﭘُﺴﺖ
ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻫﺮﮐﯽ ﺑﻬﻢ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺪﻩ ﺑﻼﮎ
ﻣﯿﺸﻪ، ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮ %۱۰۰ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ
ﺑﻬﺖ ﺟﺮﺍﺡ ﭘﻼﺳﺘﯿﮏ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﻨﻪ |:

 

داداش گودزیلای من ۶سالشه انقد مامانمو اذیت کرد مامانم عصبانی شد گفت:
اگه بیام انقد میزنمت که به خر بگی داداشی...
خب آخه مادر من به من چه آخه؟؟؟

 

ایرانسل در آینده ای نزدیک :مشترک گرامی خوبی؟ چه خبر؟ مامان بابا خوبن؟ مشترک گرامی یه طرح دارم پاییزه یک سیم کارت بخر، دوتا ببر، یکی میاره در خونه، یکی میده به عموتون، یکی میده به عمه تون، کار نداری خدافظ...

 

تا حالا دقت کردین وقتی سیم هدست رو درست میزاری تو جیبت وقتی می خوای در بیاری باید ۲۰۰تا گره وا کنی نه تا حالا دقت کردین

 

به یارو میگن چرا زنتو باچاقو کشتی میگه والا وضع مالیمون خوب نبود که تفنگ بخرم

 

عذاب آور ترین آدم ها اونایی هستن ک سرشون بره به اشتباهشون اعتراف نمیکنن!
خیلی رو مُخَن.. :@ بعد هم میگن خب تقصیر خودت بود. خودت گفتی خودت شرو کردی :@ اینا جاشون همکف جهنمه در جریان باشین

 

دیشب تو مهمونی به گودزیلامون با زبون بچگانه گفتم خوشملم میری پیش دبستانی؟
گفت خفه بابا مث آدم بنال بببینم چی میگی؟؟؟؟!
من→←
مهمونی@@
یعنی تو خیابون با مغز نیرفتم تو گل اینقد ضایع نمیشدم

 

یعنی همراه اولم ما رو آدم حساب نمیکنه
الان چند سال مشترک همراه اولم مدام اس میده
هیچکس تنها نیست

 

فری خوشحال میاد تهران می بینه همه لباس "آستین کوتاه پوشیدن" میگه :پس اینها دماغشونو با چی میگیرن؟؟؟؟!!!!!

 

ﯾﻪ ﺁﻫﻨﮕﻮ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﭘُﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ Play ﮐﺮﺩﻡ
ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩِ ﺻﺪﺍش ﮔﺮﻓﺖ!!!!

 

عااغا ما ی فامیل دور داریم این اسمش اقدس بود با ی زحمت و بدبختی رفت اسمشو عوض کرد گذاشت ازیتا که دیگه صداش نکنن اقدس
حالا جدیدا همه بهش میگن اقدس سابق:)))))))

 

من حاضرﻡ ﺷﺮﻁ ﺑﺒﻨﺪﻡ ﺍﻭﻧﻘﺪﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭼﻦ ﻭﻗﺘﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎ
ﺁﻫﻨﮕﺎﯼ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﻗﺮ ﺩﺍﺩﻥ
ﺑﺎ ﺁﻫﻨﮕﺎﯼ ﺷﻬﺮﺍﻡ ﺷﺒﭙﺮﻩ ﻗﺮ ﻧﺪﺍﺩﻥ

 

طرف با اسم مهسا جووون اومده تویه فروم، میگه:
من مشکل کامپیوتری دارم میشه کمکم کنید؟
سی چهل نفر راهنماییش کردن کلی هم لایک گرفت!
مشکلش که حل شدگفت :بچه هادمتون گرم!
اسمِ من عباسه، نوکرم که مشکلمو حل کردین
اول با اسم خودم اومدم، هیشکی جوابمو نداد

 

یه معادله خیلی جالب:
سن خودت رو ضرب در ۴ کن
با ۱۴ جمع کن
حالا تقسیم بر ۳ کن
بعد اینکه نتیجه رو به دست آوردی برای ابله بعدی بفرست.

 

نشستم ده ساعت برا خواهرم یه جریانی رو تعریف میکنم میبینم هیچ تغییری نکرد بهش گفتم شنیدی شیرین هندسفریشو در اورد گفت :چی؟؟؟؟.....
من.. lll:
خواهرم... (((:
هندسفریش.. ^_^

 

جشن بزرگ ایرانیان نوروز باستانی را بعدا تبریک میگویم الان زوده

 

هَپَلبُلِت مُمالَک چیست؟
عبارتی که دخترا روز تولد دوستشون به هم اس ام اس میدن

 

داشتم تو خیابون راه میرفتم که یه خانومی اومد ازم آدرس پرسید...
منم بهش گفتم بلد نیستم بعد سادیسمی برگشته به من میگه بلد نیستی نگو
اصلا وضع نیست که درد و بدبختی جامعه است اینا...

 

آقا مگه زکات علم نشر آن نیست؟ پس چرا موقع امتحانا کلی مراقب سرجلسه ایستاده؟ خوب میخوایم زکات علم روپرداخت کنیم

 

لا لا لا لا لا لا چیست؟ دیالوگ ماندگار سر کلاس هندسه!

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,300
  • بازدید ماه : 5,730
  • بازدید سال : 24,615
  • بازدید کلی : 264,963