loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 66 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

اقا ما یه گودزیلای پنج ساله داریم اومده به مامانش میگه مامانی من ترشیدم عروسی نکردم

 

دو خصوصیت فقط و فقط تو زندگی بانوان دیده میشود :
١ راه نمیرن!
٢ راه نمیدن!

 

اصن تمام دنیا یه طرف
ولی تو...
تو هم همون طرف

 

خیلییییییی داغووووونم.................
درست مثله قیافه ی دختره ک الان با مخاطبه خااصمه..........
کصااااافط.............

 

شنیدین رضا عطاران گفته من حاضرم واسه شاد کردن و خندوندن مردم شلوارمم در بیارم؟!!!!!! خخخخخخخخ!! اصن هنرمندا خفن مردمی شدنا....
یکی بگیره اینارو!!

 

یکی از فانتزیام اینه که کارشناس گروهمون واسه انتخاب واحد بیاد پیشم منم بگم "نه خانوم کلاس پره نمیتونم ظرفیتو زیاد کنم"!!!

 

یکی از افتخارات من تو زندگیم اینه که، وقتی سرکلاس میخندم،
۱۰ نفر دیگه با خنده ی من، از خنده متلاشی میشن

 

لا مصب فقط دو تا از دنده های من همیشه خوب کار می کنه.. یکی دنده چپ!!!!! یکی دنده لج!!!

 

به خدا قسم اگرقزرمه سبزی را در دست راستم و خاویار را در دست چپم بگذارند هر دو را میخورم

 

یک زن تا ازدواج نکرده است نگران آینده است ولی یک مرد وقتی ازدواج میکند نگران آینده است

 

ب خودتون سخت نگیرید، حتی معلمای پرورشی هم نمیدونن این درس، چیو میخواد ثابت کنه......

 

امروز تو کلاس دعوا شد
همه بهت زده بودن
از همه باحال تر استاد بود
بیچاره پیش خودش فک می کرد انتقام ترم قبل رو الان ازش می گیریم

 

آیا میدانستید خون ملخ سفید است؟
آیا میدانستید لاک پشت سه قلب دارد؟
آیا میدانستید اینارو خودمم نمیدونستم تازه فهمیدم؟

 

خداییش کدومتون آدامس رو بعد از مصرف میزاشتید توو یخچال بعدا دوباره استفاده میکردید؟
مورد داشتیم طعمش از اولشم بهتر شده

 

کوتاه ترین جوک دنیا :دوزن ساکت کنارهم نشستند

 

به یه نفر میگن این بوق زدن ماشین عروس که تو عروسی میزنن یعنی چی؟ میگه یعنی اونی که هیچ وقت نمیداد دیدید داد دیدید داد...
حالا اینم بزن نقض قوانین

 

یه یارویی پشت وانتش نوشته بود وانتافه جایى که پراید هست چرا سانتافه؟

 

یکبار یه خسیسه خونش آتیش میگیره
اس ام اس میده آتش نشانی میگه کار واجب دارم یه زنگ بزن!

 

دیوید بکام با این همه شهرت و آوازه سر کوچمون تعویض روغنی زده
خودشم از صبح تا شب با لبای خندون دم در وایساده یه گالن روغنم دستشه.
خیلی آدم مردمی هستش.
ورزشکارامون یکم یاد بگیرن!

 

مردی توی خواب حرف می زد. زنش با عصبانیت بیدارش کرد و گفت :ذلیل مرده اینقدر تو خواب حرف نزن. بزار بخوابیم. مرده گفت :لامسب، وقتی بیدارم نمی زاری حرف بزنم لاقل بزار توی خواب راحت باشم.

 

روزای عادی:
مامان من دارم میرم بیرون.
مامانم :باشه، مواظب خودت باش.
روزایی که من قرار دارم:
مامان من دارم میرم بیرون.
مامانم :وایسا، وایسا، منم میخام بیام باهات.
ازکجامیفهمه خو؟؟؟؟؟

 

اگه تو این دوره و زمونه کسی گوشیشو بهت داد حتی برا یه ثانیه بدون خیلی براش مهمی!! منکه به شخصه گوشیمو به هیچکس نمیدم. حتی شما دوست عزیز!!!!!!

 

دقت کردی وقتی سوار اتوبوس خطی هستی سرنشینای تاکسی چطوری بهت نگاه میکنن؟!
د لامصب مگه سوار مازارتیه بابات شدی که لبخند ژوکوند تحویل آدم میدی؟؟!!

 

طبق اعترافات مهندسین طراح برج میلاد در فونداسیون این برج از ملات ساقه طلایی استفاده شده است!

 

این پسرا فک می کنن ما یادمون نمیاد که وقتی بچه بودن چ جوری به مامانشون التماس میکردن تورو خدا همین یکی رو واسم لاک بزن
والا به غرعان هی هیچی نمیگیم
دخرتاااااااا دست هورررررراااااا

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 466
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,555
  • بازدید ماه : 5,985
  • بازدید سال : 24,870
  • بازدید کلی : 265,218