loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 68 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

گاهی باید بود و شد و کشید......
ای بابا فکر کنم من فلسفی ننویسم بهتره

 

انقدر بچه ها رو کلاس میفرستن که اگه از یه بچه سه ساله بپرسی منو چندتا دوست داری؟ جوابتو با یه انتگرال سه گانه توی سیستم استوانه ای میده!

 

برای اولین بار که هلی کوپتر در یالغوزآباد نشست میخواستند با سنگ بزننش
که یکی شون میگه :نزنین, نزنین, میخوام زنده بگیرمش

 

شادمهر از آدمای شهر بیزاره، چون با یکی شون خاطره داره
بمیرم!!! تو چی میکشی که با خیلیاشون داری....

 

مود داشتیم رفته خواستگاری دیده جورابایی ک واسه ولنتاین ب دختره کادو داده رو مادره عروس خانوم پوشیده بوده..........

 

دیشب یه پشه ی کصافط بهم خندید و گفت:
آخرش که چی؟ تا صبح که نمیتونی سرت رو زیر پتو نگه داری!:|

 

سوتی از این بالا تر؟؟؟
دوستم به یکی میگفت :ما فردا امتحان شیمی از فیزیک داریم!!!

 

مورد داشتیم گفته چهارشنبه سوری چه ماهیه و چند شنبست

 

بعضی ازین دخترا هم هستن که علاوه به طرف، با داداش و رفیق و دایی و پسر خاله و پسرعمو و همکلاسی و همسایه و... طرف هم رفیقن...
اینا واقعن معرکن... اگه تو کار هتل داری بودن میتونستن چرخ اقتصاد مملکتمون رو هم یه تکونی بدن

 

یارو میره تماشای رقص باله، از اول تا آخرش خواب بوده، بعد ازش میپرسن چطور بود؟ میگه آدمای خیلی خوبی بودن. دیدن من خوابم، رو نوک انگشت راه میرفتن!!

 

یک ضرب المثل چینی میگه :اگه یک ایرانی از سوقط هواپیما زنده بمونه از تصافات جون سالم بدر ببره بخاطر هوای کثیف نمیره حتما از خوش حالی خواهد مرد

 

مورد داشتیم پسره نتش قطع شده بعد که دوباره اومد
میگه:شرمنده، نتم رفت...!!!!!!!!!
به نظر شما نتش کجا رفت!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

امروز من با رفیقم داشتیم درباره ی گوشی های مدل بالامون بحث میکردیم و کل کل میکردیم که یهو یکی از رفیقامون با یه گوشی معمولی گفت :من اینو تا هرجا که شما بگین پرتاب میکنم ولی شما میتونین؟؟
هیچی دیگه ما هم باهم رفتیم تو افق محو شدیم...

 

عزیزم اگه بخوآم زندگیمو از اول بنویسمشوما پیآم بآزرگآنی وسطشم نمیشی...

 

سر کلاس معلم گفت :کی داوطلب هست؟.. میخوام بپرسم!
دستمو بردم بالا، گفتم آقا ما "داف" طلبیم!
یعنی کلاس ترکید!
اما هر چی فکر میکنم میگم ارزش اون خنده، بیشتر از بهای اون منفی بود که خورد کنار اسمم!

 

آیا می دانستید
روزانه ۱۲ کودک به والدین خود اشتباهى تحویل داده مى شوند
خواستم بگم شمایی که میگى والدینم از کجا پیدام کردن یا میگى برم
دنبال پدر مادر واقعیم حتما این کارو بکن شایدجزو اون ۱۲ نفر باشى
جدى میگم یهو دیدى شوخى شوخى جدى شد

 

تو چت روم بودم یه همشهری دیدم رفتم خصوصیش

اصلا جواب نداد... چن لحظه بعد با اسم یه دختر رفتم
جواب که داد هیچ یه کارت شارژ ۲تومنی هم داد,,,,
تا این باشه دفعه دیگه جواب همشهری پسرشو هم مثل آدم بده کره خر :|

 

امروز روزجهانی خوشگل هاست، مبارکت باشه! این پیامو برای خوشگلایی که میشناسی بفرست، فقط توروخدامنو بیخال شو!! تاهمین الانم، بالای"پنچ هزارتا"پیام برام اومده!!

 

دختر ۱۴ ساله" تو وى چت نوشته "از همه مردا متنفرم"... سوالی که این جا پیش میاد اینه که پفکِ این طفل معصوم رو کی خورده؟؟

 

دوستم زنگ زده خونمون مادر بزرگم گوشی رو برداشته
در حالیکه گوشی دم دهنشه از من میپرسه بگم هستی یا نیستی؟!!!
من :'''
مادربزرگمم همچنان منتظر جواب من!

 

امیدوارم خوشبختی مثل سگ پاچتو بگیره, مثل سوسک ازت بالا بره, مثل انگل تو وجودت باشه, مثل عقرب نیشت بزنه و مثل مسیج همیشه واست بیاد

 

ازبس به بچه خواهرم گفتم گودزیلادیروزمعلمشون پرسیده بوده بزرگترمدرسه کیه گفته مدیرمعلم گفته چی بایدبهش بگیم گفته دراکولا..... نمیدونم چرابه خواهرم زنگ زدن گفتن بیامدرسه

 

از ان روز که رفته ای کارت شارج هارا رانی میخرم وتنهایی میخورم... چیه؟ چپ نگاه میگنی؟ طلبکاری؟ نخیر ما ازاوناش نیستیم... برو خودتو اصلاح کن

 

تاحالابستنی با بربری خوردید واسه امتحان یه دفعه بخورید خداییش یه فازی میده که نگو اگه بستنیش مخصوص باشه که دیگه محشره. چیه خل وچل هم خودتی!!!!تاحالابستنی با بربری خوردید واسه امتحان یه دفعه بخورید خداییش یه فازی میده که نگو اگه بستنیش مخصوص باشه که دیگه محشره. چیه خل وچل هم خودتی!!!!

 

دانشجوی پسر + دانشجوی پسر = انتظار رسیدن ۲ دانشجوی دیگر جهت بازی حکم
دانشجوی دختر + دانشجوی پسر = عشق
دانشجوی دختر + دانشجوی دختر = غیبت از یک دانشجوی پسر

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,303
  • بازدید ماه : 5,733
  • بازدید سال : 24,618
  • بازدید کلی : 264,966