loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 98 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 

یادتون اون قدیما میومدن مدرسمون واسه واکسن زدن؟
ماها چه حالی داشتیم...... هممون واسه هم قیافه میگرفتیم که ما نمیترسم:) :)
ولی در واقع از درون ریده بودیم به خودمون: D
تاید کن دیگه!!
یه تایده دیگه!!
یکی
بابا تاید کن دیگه اسیری که نگرفتی دیگه!!

 

اگه میبینی تو فیس بوک نمیتونی مخ دخترای خوشکل رو بزنی
چاییت رو عوض کن...
چای گوزل.

 

ی بارگودزیلای داداشم (دخدر_۳) رو بردیم لب ی رود، واستاده بودیم میحرفیدیم
گف :\\\"بچه ها بیاین ب راهمون ادامه بدیم\\\"
یکم نگامون کردگف :این ک من گفتم یعنی چی؟
من :|
داداش: :-#
زن دادان :-/

 

دست دوستم تو یه قوطی گیر کرده بود. زنگ زدیم شرکت جی ال ایکس. گفت ما تخصصمون فقط جیبه. ناچارا زنگ زدیم آتشنشانی.

 

ذکر ایام خانه تکانی
به صورت زمزمه ی زیر لب و حرص خوردن:
اَاااه ه ه ه ه.... این بی صاحاب اینجا بود، چقدر دنبالش گشتم...

 

دانشجویان عزیز همه باهم یک صدا:
جزوه ای دارم خوشگله فرار کرده ز دستم
دوریش برایم مشکله کاشکی نگهش میداشتم
ای خدا چیکار کنم جزوه ام رو پیدا کنم
وای چه کنم وای چه کنم

 

این خارجیا شبا واسه تفریح میرن دیسکو، ما هم میریم زیر پتو، به
دوستامون تک می زنیم، بیدارشون می کنیم ۴تا فحش میدن،
حال می کنیم!! تفریح دیگه از این سالم تر آخه؟

 

یه سری پسرا هستن که امروز ریششون رو میزنن فردا دوباره درمیاد...
اینارو خدا از خاک حاصلخیز خلق کردَتِشون :دی

 

خواهر زادم (پنج سالشه) بهم میگه :دلم برات تنگ شده...
ازش می پرسم :دلت برای من تنگ شده یا موبایلم؟
میگه :هم موبایلت هم کامپیوترت!

 

هرجا صحبت از \\\"تقلب\\\" است نام \\\" دانشجوی ایرانی \\\" می درخشد.

 

ﺑﻪ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻦ ﯾﮏ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﮕﻮ ﺗﻮﺵ ۶ ﺗﺎ ﺑﯿﻞ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﻣﯿﮕﻪ :ﻭﺍﻻ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻢ ﻫﺎﺑﯿﻞ ﺑﺎ ﺑﯿﻞ ﻗﺎﺑﯿﻠﻮ ﮐﺸﺖ ﯾﺎ ﻗﺎﺑﯿﻞ ﺑﺎ ﺑﯿﻞ ﻫﺎﺑﯿﻠﻮ ﮐﺸﺖ

 

\\\"دست نزن کمه\\\"
جملۀ همۀ مامانا وقتی دارن سیب زمینی سرخ میکنن..!

 

یه قانون کلی هست که می گه:
\\\"به هر چیزی که فکر کنی همون به سرت میاد! \\\"
بعد این قانون یه استثناء کوچیک هم داره!
در مورد چیزای خوب کاربرد نداره..!!!
اصن یه وعضیه..

 

به حیف نون میگن با انجلس جمله بساز? میگه دستشویی مردانه ان جلوست.

 

رفتم یوگا اسم بنویسم، دو به شک بودم حوصلم میشه برم یا نه!
که یارو گفت میای کلاس یه تشک و یه بالشم باید بیاری!
فهمیدم همون ورزشیه که یه عمر دنبالش بودم!

 

مرده به زنش میگه میدونی برای تولدت چی خریدم!
زنش میگه چی؟ میگه :اون ور خیابون یه ۲۰۶ آلبالویی
پارک شده عین همون رنگ برات دمپایی خریدم...

 

خبار سال ۲۱۰۰
- سازمان ناسا اعلام کرد سفینه اش بر سیاره ایکس در کهکشان آندرومدا نشسته است.
- شبکه نسیم رسما افتتاح شد...

 

تا قبل از خریدن کفش تن تاک تو رابطه با گودزیلامون مشکل داشتم...
نمیتونستم درکش کنم وقتی حرف میزد هیچی نمیفهمیدم
ولی بعد از خرید تن تاک مشکلم حل شده
دیگه هر وقت میخواد حرف بزنه با همون تن تاک میکوبم تو دهنش این محصولو به همه پیشنهاد میکنم

 

در جواب کارای بعضیا باید گفت:
منکه از اولش ریاضیم خوب نبود
نمیدونم چجوری آدم حسابت کردم!:|

 

شماها یادتون نمیاد وقتی ما طفل بودیم،
یکی از سرگرمی هامون این بود که تو حموم در چاه فاضلاب رو میذاشتیم
تا آب جمع بشه مثل استلخ بشه بعد دست و پا میزدیم شاد میشدیم! تازه دماغ گیرم میذاشتیم بعضی وقتام غرق میشدیم نجاتمون میدادن

 

روی شیشه دوغ نوشته:
دوغِ گازدارِ کربناته تزریقی گرما ندیده و همگن شده با طعم نعناع و بدون چربی... آخه لامصب دوغه یا اورانیوم

 

مورد داشتیم پسره میخواسته بره خواستگاری....
دختره گفته صبر کن ابروهات دربیاد بعدا...

 

یادتونه بچه بودیم چسب مایع میزدیم به دستامون بعد خشکش میکردیم بعد میکندیمشون؟ چه کیفی میداد
حالا من یه بار چسب قطره ای رو ریختم رو دستم.........

جاتون خالی تا صبح داشتم دستمو میکردم تو اب گرم پاک نمیشد

 

دیدی میری یه جایی تنهایی یه چیزی برداری همه میان ببینن چه کار میکنی؟؟؟؟؟

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 603
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,692
  • بازدید ماه : 6,122
  • بازدید سال : 25,007
  • بازدید کلی : 265,355