loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 58 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
 

.:  اس ام اس عاشقانه :.

اس ام اس جدید | www.6i6e.ir

هر که رادىدم از مجنون و عشقش قصه گفت...اما هىچکس نگفت که در اىن
ره چه بر لىلا گذشت
.
.
.
سخت ترين قسمت زندگي اونجاست
كه ميفهمى واسه كسى كه تموم زندگيت بوده، فقط يه رهگذر بودى
اينجا همه رهگذرند، سفر بسلامت
.
.
.

جای تأسف است که ما برای شاد بودن بهانه ای می خواهیم، ولی برای غمگین بودن نیاز به هیچ بهانه ای نداریم و گاهی بی دلیل غمگین میشویم
.
.
.
آن که می گوید دوستت می دارم
دل اندهگین شبی ست
که مهتابش را می جوید
ای کاش عشق را
زبان سخن بود

.
.
.

برای رفع دلتنگیهای کشنده ام
چاره ای نیست
جز سکوت درداور
و
صبری تلخ تر از تلخ
.
.
.

مروز بیشتر از همیشه دلتنگم
دلتنگی من.... مثل احساسم به توست. اندازه ندارد
.
.
.
قیمت ندارد
میم مالکیتی که از زبان تو می شنوم
.
.
.
پاییز است فصل باران

راستی پاییز؟
من بارانی تَرم یا تو؟
تو یک فصل می باری
من اما چهار فصل میبارم
.
.
.
دلم می خواهد زندگی ام را موقت بدهم دست یک آدم دیگر
بگویم تو بازی کن تا من برگردم
نسوزی ها

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,316
  • بازدید ماه : 5,746
  • بازدید سال : 24,631
  • بازدید کلی : 264,979