loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 70 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

لذت بخش ترین تفریح بی خطری که تو زندگیم داشتم این بود

که زنگ خونه خودمونو بزنم و در برم بعد بابام بیاد بیرون به خودش فحش بده....

 

یه هفت، هشت ده تا دوس پسرم نداریم بینشون به عدالت رفتار کنیم. خدا ازمون راضی باشه:) والا

 

به بعضیام باس کفت اصلا ما بیسکوییت ساقه طلایی شما رولت خامه ای والا!!!!! "

 

پسره زیره عکسه دختره کامنت گذاشته:
"یه تمام رخ نذاشتی اخر. ایشاالله بعد از این که ورم بعد از عمل زیبایی دماغتون خوابید یکیشو بزارین. ممنون"
آخه لامصب بخش آهنگای درخواستیه مگه؟؟؟؟؟؟

 

من اصلا نمیگم زن بشینه تو خونه ظرف بشوره! خب پاشه تو خونه ظرف بشوره!!!
گرفتین چی گفتم

 

میگن پول خوشبختی نمیاره. ولی من ترجیح میدم توی لامبورگینی گریه کنم

 

بیاید قبول کنیم صابون تو حموممون از این داروگر سبزاس....
در غیر این صورت از این سفید پتو پهناس....
قبولنکنی یه سنخیتی با گودزیلا ها داری.....

 

رفیقم میخواست به اون یکی رفیقم بگه "تو در جریان نیستی"
گفت "تو جر دریان نیستی":)))
ینی من که کلا ترکیدم:)))

 

امروز برام اس اومده/ مشترک گرامی :شما برنده یک همسر مهربان/بااخلاق/فداکار/صادق و چشم باک شده ایدجهت دریافت به سایت بشین تا بیاد مراجعه کنید.

 

امروز سر کلاس ادبیات یه شعر از بهایی خوندیم که یه بیتش این بود:
بی وفا نگار من میکند به کار من
خنده های زیر لب عشوه های پنهانی
معلمه اصرار داشت کی این شعر عرفانیه!!!!
نه جان من کجای این شعر عرفانیه؟؟!

 

عشق میدونی یعنی چی؟؟؟
یعنی ۴ترم متوالی با یه استاد درس ریاضیات ۱ برداری
اونم هی بندازتت و نمره نده!
من عاشق درس ریاضیات ۱ ام! ۳>

 

بعد ۳۰ سال هنوز نتونستن آب پاش ماشین رو یه جوری درست کنن که ۵ تا ماشین بغلی و عقبی و جلویی رو آب پاشی نکنه! شیشه پاک کن ماشین رو که میزنی باس از همه اتوبان معذرت خواهی کنی!!!!!!!

 

ﻃﺮﺯ ﺗﻬﯿﻪ ﺟﻐﺪ:
ﯾﮏ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺁﺷﻨﺎ ﮐﻨﯿﺪ! (((:

 

اومدم به مامانم میگم یه معلم جدید اومده هرکی آزموناشو زیر ۵۰ بزنه، عین سگ میزنتش. اگه چند بارهم این طوری بشی میبرتت تو یه اتاق درو قفل میکنه و...
اصن مامانم از خوشحالی اشک تو چشاش جم شد.

 

این همه درس خوندیم
آخر سر نفهمیدیم رابطه فیثاغورس با کی بود....
قضیه ش چی بود؟..... بالاخره چی شد
ولی خیلی کلک بوده هااااا

 

خو این فتوشاپم زودتر تحریم کنن
ما بفهمیم بعضی ها واقعن چه شکلین

 

کبوتر لب تنگ ماهی نشست، گفت :سقف قفست شکسته چرا فرار نمیکنی؟
ماهی با چشمهای قشنگش نگاهی به کبوتر کرد و معصومانه گفت :خاک تو سرت با این عقلت

 

ترافیک است دیگر... گاهی بازی اش می گیرد و دلش نمیخواد ما به قرارهایمان برسیم

 

به بعضیا باید گفت:
یه خورده اصالت و کمالاتتو جمع کن ما هم بشینیم، جا نیست!

 

میگم فقط تو خونه ی ما قیمه همیشه یا میسوزه یا له میشه یا نپخته است یا تو خونه شما هم اینجوریه؟ این قیمه نذری ها که انقدر خوشمزه است و کی میپزه عایا؟

 

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻃﺮﻑ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻟﭙﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺷﻮ ﮔﺎﺯ ﺑﮕﯿﺮﻩ
ﺍﺯ ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮊﻻﺗﯿﻦ ﭘﺎﺷﯿﺪﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ:))))

 

بنظر من آدم باید کنار تخت خوابش یه صندلی بذاره
که هروقت از خواب بلند شد روی اون بشینه و استراحت کنه

 

►جوووووون عشقم سردته؟ بیا بغلم گرم شی...
گفتگوی شبانه ی منو بالشم =))

 

یکی از گودزیلایه خونه واده (۷سالشه) اراده کرده براش موبایل هواوی خریدن بعد دوست من ۲ ساله داره به خانوادش التماس میکنه براش هواوی بخرن هنوز موفق نشده
اسن هواوی وزی
کاشکی من هم یک گودزیلا بودم

 

ی چیز خنده دار....
دیروز گودزیلامون میخواست رگشو بزنه...:- ( :-/

 

یکی از تفریحات زندگیم اینه که تو خیابون وقتی دو نفر خیلی عاششقونه دارن از روبه رو میان از وسطشون رد شم! :))

 

یادتونه بچه که بودیم لواشک غیر بهداشتی میخریدیم میپیچیدیم دور انگشتمون بعد انگشتمونو تا ته میکردیم تو حلقمون؟؟
خدایی حال میداد.

 

صبح رفتم نانوایی محلمون
اولین مشتری بودم
برگشته میگه عجب مردمی داریم تو محله چقد غیبت میکنن
گفتم چیزی شده کسی حرفی زده
میگه نیم ساعت صبر کن ببین چه حرفایی میزنن
من,,,,,,,,,,,,,
مردم محله,,,,,,,,,,,,,
حرفهایی که قرار زده بشه,,,,,,,,,,,,,,

 

ما یه فامیل داریم مکانیک خونده الان دکتره ولی تو رستوران کار میکنه

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,340
  • بازدید ماه : 5,770
  • بازدید سال : 24,655
  • بازدید کلی : 265,003