loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 63 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

 

رفتیم مغازه روسری انتخاب کردیم سرقیمت راه نیومدیم طرف شروع کردقسم خوردن که به پیربه پیغمبرخودم ایقدخریدم اخرش رسیدبه خدا گفت شما اصلاخداپرستین؟ گفتم پ ن پ آفتاب پرستیم!!! نامردپرتمون کردازمغازه بیرون گفت مابه کافرجنس نمیفروشیم!!!
نابودمون کردعجیب!!!!

...........

لپ تاپم رو بردم نمایندگی اش، میگم :ضربه خورده، کار نمیکنه، طرف میگه :ضربه فیزیکی؟!
گفتم :نه! بی محلی کردم یه کم ضربه روحی خورده!!

.........

بعد از چهار ساعت از کنکور تو هوا ۵۰ درجه اومدم خونه
خواهرم میگه :اگه خسته نیستی منو ببر مرکز خرید می خوام خرید کنم!
پَ نه پَ نه خسته نیستم تو جلسه کنکور جا انداخته بودم داشتم قلیون دو سیب نعناع می کشیدم!

 

رفتم مغازه میگم آقا یه شیر بدین
میگه شیر پاکتی؟
میگم پَ نه پَ بی زحمت یه شیر جنگلی بدین خواهرزادم خیلی شیطونه میخوایم بترسونیمش!!

 

میگم رسیدی خونه زنگ بزن میگه تلفن کنم؟ میگم پ ن پ زنگ خونه بغلی رو بزن در رو!

 

نصفه شب یکی از بالا درمون پرید توحیاط داداشم گفت دزده؟ گفتم پ ن پ زورو داره از دست گروهبان گارسیادر فرار میکنه

 

یه پسری می گفت:
یکی ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯼ ﻫﺎﯼ ﻣﻨﻪ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﺜﻼً
ﭼﻨﺪﺗﺎ ﺯﻥ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﮕﯿﺮﻡ، ﺑﻌﺪ ﺧﻌﻠﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ ﻭ
ﻫﻤﺪﻝ ﺑﺎﺷﻦ ﻫﯽ ﺻﺪﺍﺷﻮﻥ ﮐﻨﻢ ﻋَﯿﺎﻻﺕ ﻣﺘﺤﺪﻩ!!!
من :|

 

دیروز میخاستم سوسک بکشم. هم اتاقیم اومده میگه میخای بکشیش؟
گفتم پ ن پ. میخام باهاش مذاکره کنم سهمشو از اجاره خونه بده

 

یه گوشی اس ۴ خریدم بعداون روز دوستم اومده یک ساعت باهاش ور رفته بهم میگه اس ۴ راستکیه گفتم پ ن پ کارخونه سامسونگ از کره یه پلاستیکیشو واسم فرستادن بگیرم دستم باهاش کارکنم اینم دوست ماداریم! خدایا.... فهمیدید اس ۴ دارم یا بازم اشاره کنم

 

به مامانم میگه :یه چیز بنداز رو بابا، خوابه....
میگه :پتو خوبه؟
میگم :پ ن پ، میز بهتره

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 260
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,349
  • بازدید ماه : 5,779
  • بازدید سال : 24,664
  • بازدید کلی : 265,012