loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 57 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

 

گوشىمو ساىلنت کردم, رو مىز مىلرزه.. بعد دوستم مىگه داره زنگ مىخوره؟؟؟
مىگم پ نه پ خربازه خورده فکر اىنجاشو نکرده.. ( :) ~

 

دستمال گذاشتم تودماغم مادربزرگم میگه خون دماغ شدی؟ گفتم پ ن پ دیدم ازش هوا درمیاد گفتم شاید پنچر شدم.

 

امتحان داشتم مامانم اومده تو اتاق میگه درس می خونی؟
میگم پ ن پ دارم با عمم درد دل می کنم

 

به مخاطب خاصم میگم اگه یکی بهتر از من پیدا کنی منو ول میکنی میگه پ ن پ وامیستم تو موقعیت بهتری پیدا کنی منو دور بزنی

 

رفتم خربزه گرفتم اومدم خونه مامانم میگه خربزه س؟ میگم پ. ن. پ هندونه س داره مسخره بازی درمیاره!!!!

 

رفتیم کوه... دارم چوب جمع میکنم...
میگه می خوای با چوبا آتیش درست کنی؟
پَ نَ پَ پشت دریاها شهریست قایقی خواهم ساخت!!!!!!

 

دارم آب میخورم یارو ازم می پرسه :تشنته داری آب میخوری؟ میگم

:پ ن پ سوخت بدنم آبه، دارم آب میزنم یه چند کیلومتر دیگه بتونم راه برم!!!

 

به بابام گفتم سوئیچ ماشینو بده! گفت :می خوای بری بیرون؟
گفتم :بله پدر عزیزم
(ستاد مبارزه با پ نه پ)

 

پدربزرگم فوت کرده تو قبرستونیم دوستم زنگ زده میگه کجایی؟
میگم بهشت زهرا! میگه واسه چی؟ میگم واسه پدر بزرگم.
میگه اِ؟ فوت کرده؟ میگم پَ نَ پَ تمرینی اومدیم مانور!

 

مامانم سفره پهن کرده بود, بهش گفتم میخوای شام بیاری؟
گفت :پَ نَ پَ میخوام گلای سفره رو اب بدم!

 

رفتیم گوسفند بخریم یارو می گه می خواین بکشینش؟
میگم په نه په ماشین خراب شده بود می خوایم سوارش شیم با بچه ها بریم شمال!!

 

عکس چند سال قبل دوستمو دیدم، بهش میگم این بینی خودته؟ میگه پ ن پ دماغ اجدادمه که نسل به نسل منتقل شده الان هم رسیده به من!!!

 

ماشن رو پارک کردم شمارمو گذاشتم زیر برف پاک کن...
زنگ زده میگه پراید مال شماست؟
پَ نه پَ بی ام و بقلی مال منه! شماره مو گذاشتم رو پرایده ریا نشه

 

دیشب قلب مامانم گرفته بردیمش دکتر... خانم میگ قلبش میگم پ ن پ دلش واس شماتنگ شده اوردیمش احوالپرسی

 

خواستم سرم وصل کنم، پسره با غرور گفت پرستاری؟؟؟؟
گفتم پ ن پ داشتم از اینجا رد میشدم گفتم کار خیریم کرده باشم....

 

طبقه بالایی داره توی خونه گل کوچیک بازی میکنه، رفتم درشونو زدم میگه صدای ما اذیتتون میکنه؟ گفتم پَ نه پَ اومدم بگم مواظب باشید بازیکن دو اخطاره توی زمین نفرستید که بعدا گندش دربیاد

 

رفتم برای قصاب که می خواست گوسفند و بکشه آب اوردم گفت :می خوای آبش بدی؟؟؟ گفتم :پ ن پ آوردم ببرمش دستشویی استرسش کمتر شه...

 

داشتم چوب واسه اتیش جمع میکردم میگه :میخوای اتیش درست کنی؟؟؟؟؟
گفتم :پ ن پ پشت دریا شهریست قایقی خواهم ساخت...

 

دارم رو تردمیل عین خر میدوم'یارو میگه اینحوری میدوی لاغر کنی؟

میگم پ ن پ دارم واسه نقش افرینی تو سری جدید میگ میگ اماده میشم!

 

به دوستم میگم فردا امتحان دارم میگه اگه قبول نشی میفتی میگم پ ن پ
دراز میکشم میخوابم

 

پسر عموم با ایرانسل بهم اس داده. میپرسم ایرانسل خریدی؟ میگه په ن په دزدیدم. منم گفتم د نه د ٬ فکر کردم شاید پیدا کردی. هیچ وقت اینقدر قانع نشده بود. عمودی محو شد.

 

به رفیقم میگم شارزرسوزنی داری؟ میگه میخای موبایلتوشارزکنی؟ میگم پ نه پ میخام دکمه لباسموباهاش بدوزم.

 

روز اول ترم رفتم دانشگاه, مامانم میگه :استاداتون درسم دادن؟!!!!
گفتم :پ نه پ, بچه دبستانیم, استادمون گفت :بچه ها چون هنوز کتابا نیومده بشینید نقاشی بکشید...!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 707
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,796
  • بازدید ماه : 6,226
  • بازدید سال : 25,111
  • بازدید کلی : 265,459