loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 78 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

آدم عزیزانشو فراموش نمیکنه بلکه به ندیدنشون عادت میکنه تقدیم به کسی که عادت به ندیدنش مثل فراموش کردنش غیر ممکنه.

 

عشق یعنی :وقتی ازت پرسیدن چه نسبتی با خانوم داری؟
سرت روبالابگیری وشجاعانه بگی عشقمه..
میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

حیف
آدم بعضی چیزها را
وقتی می فهمد که دیگر
فهمیدن یا نفهمیدنش
فرقی به حالش ندارد!

 

دوستت دارم!!! بهایش هم هرچه هست روی چشمانم...!!!...

 

میدونی چرا وقتی لب کسی که دوست داری میبوسی چشات بسته میشه؟ چون زیباترین لحظه عمر ادمی دیدنی نیست!

 

یا وفا یا خبر وصل تو یا مرگ رقیب... بود آیا که فلک زین دو سه کاری بکند؟ (حافظ)

 

امشب از دل من شکایت میکنم/عشق راباغم روایت میکنم
ساقیاای من فدای دست تو/ده شرابی تاشوم من مست تو
ساقیاخواهم شراب ناب ناب/تاکندهرذره ام را آفتاب
ازخدامیخوام همتون به آرزوهای قشنگتون برسین
بگین آمین

 

هر روز عاشقانه تر می نویسم...
تا تمام زنان این سرزمین "تب" کنند
در حسرت داشتن معشوقه ای شبیه "تو"
سلام زیبای من, صبحت به قشنگی اسمون پر ستاره
و لبخندت به زیبایی گلهای شکفته...
"دوستت دارم

 

لالاییشو ما خوندیم رفت روی پای یکی دیگه
خوابید............ والا

 

دلم تنگه!!
دلم تنگ شده برا روزایی که:
شبا اس میدادی :"مال خودمی"
روزی بیس بار اس میدادی :"دوستت دارم"
وقتی قهر میکردم، قبل از اینکه بخوابی اس میدادی :"آشتی نکردیماااااا"
دلم تنگ شده.....
واسه تو......
واسه حرفات....
واسه همه ی اون روزا..

 

به سلامتی رفیقی ک داره جلو روت زجر میکشه
داره جلو چشات آب میشه
میدونی سال دیگه نیس
میدونی داره میره
ولی هیچ غلطی نمیتونی بکنی
به سلامتیش صلوات

 

و همچنان
می خواند دخترک
عشق را
کنار همه مردانگی های
بر باد رفته.

 

دلم بک بازی تازه میخواهد یک بازی شایدعاشقانه ن برد ن باخت که دلم تنها مانند دربی ب یک لبخند تساوی قانع است.

 

اگه میخوای کسی رو از دست بدی، فقط کافیه دوستش داشته باشی. همین کافیه!

 

امروز هم با "بی تو "بودن گذشت خوش به حال "یادم "که همیشه با توست....

 

دیروز دستانش در دستانم بود! امروز بغضش در گلویم.........

 

سریع ترین نقاشی بود که دیدم
در یک چشم به هم زدن روزگارم را سیاه کرد...

 

من آدم بی "خود"ی م :(
لطفا یکی "خود"مو پیدا کنه، بیاره بهم پسش بِدِه.

 

تو را شاد می خواهم...
با من یا بی من!
بی من امّا
شادتر اگر باشی
کمی
-فقط کمی-
ناشادم
و این همان "عشق" است...

 

سریع ترین نقاشی بود که دیدم
در یک چشم به هم زدن روزگارم را سیاه کرد....

 

همیشه دروغ گفتن تلخ نیست!
بهم بگو دوستم داری...

 

بدی ادمای عاقل اینه که هیچ وقت حماقت عشق رو تجربه نمیکنن

 

آغوش توکه باشد...
خواب دیگربهانه ای برای خستگی نیست...
وتپش های قلبت میشود لالایی کودکانه ام...!
کنارم بمان...
میخواهم....
صبح چشمانم درنگاه توبیدار شود!

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 612
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,701
  • بازدید ماه : 6,131
  • بازدید سال : 25,016
  • بازدید کلی : 265,364