loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 65 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 

ﺑﺎ ﺧﻮﻧﻮﺍﺩﻩ ﻧﺸﺴﺘﻴﻢ ﺩﺍﺭﻳم ﻣﺴﺘﻨﺪ ﻧﮕﺎ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ. ﻳﻬﻮﻳﯽ ﺷﻴﺮﻩ ﺁﻫﻮ ﺭﻭ ﺗﻴﮑﻪ ﭘﺎﺭﻩ ﻣﻴﮑﻨﻪ ﺑﻌﺪ ﮔﻮﺩﺯﻳﻼﻣﻮﻥ ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﻴﮕﻪ :ﺩﻣﺶ ﮔﺮﻡ ﻭﻟﯽ ﺍﻭﻝ ﺑﺎﻳﺪ ﺧﺮﺧﺮﻩ ﺷﻮ ﻣﯽ ﺟﻮﻳﺪ... ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﺍﻭﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﮐﻪ ﻣﻐﻮﻼ ﺑﻪ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺣﻤﻠﻪ ﮐﺮﺩﻥ، ﺍﻳﻨﺎ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻥ...

 

زن داییم رفته بوده پیاده روی پشت سرش ی مرده میگفته :عزیز چرا جواب نمیدی عزیز زن داییم برگشته داد زده سرش میگه :چی داری میگی!؟ یهو مرده دست میگیره به گوشش هندزفریشو جابجا میکنه، زن داییم روشو بر میگردونه و میره.... اخه این چ وضعشه من ( :مرده) :زنداییم ۰.

 

گودزیلاموون داشت گریه میکرد پرسیدم چته???
گفت چرا اسمم تیناست??!! دوستام مسخرم میکنن! دووست دارم اسمم سلنا (سلنا گومز منظورششه) باشه!!!! اه اه اه!!!!!
من تا چند سال پیش" مجتبی" رو "موشتبا"مینوشتم!!!!!

 

اونروز گودزیلای فامیلمون داشت اهنگهای بهزادپکس رو نقد و برسی میکرد همشم حفظ بود...!! من توسن ۱۶ سالگی هنوزم تنها دغدغه ام اینه که تو دستشویی رو به کدوم طرف بشیم!!!

 

جاتون خالی هفته پیش سالگرد عقدمون بود یه جشن حسابی گرفتیم با کلی مهمون و بریزو به پاش
هیچی دیگه فردا مراسم هفتم جاریمه... فقط دوتا سوال داشتم :من مقصرم عایا؟؟؟؟؟؟ و فک و فامیله شوهره که ما داریم؟؟؟؟؟

 

یه بار تو یه جمعی بودم مامانم زنگ زد گفت :یه سوالی ازت می پرسم اونجا تابلو نکن! فقط با اره یا نه جواب منو بده! باشه؟
گفتم :باشه
گفت :اوضاع اونجا چه جوریه؟!!!
من دیگه حرفی ندارم :((

 

بابام میگه:
((هر چی من و مامانت میگیم یا همون موقع قبول کن
یا فکر کن بعدش قبول کن))
واقعا کشته مرده این دموکراسیم)):

 

بابابام بحثم شده بعد به من میگه حل مسءله نکن یعنی می خوام خودمو آتیش بزنم فک و فامیله داریم والا به خدا

 

والا دیده بودم تو شامپو آب بریزن
دیده بودم تو ریکا و مایع دستشویی آب بریزن واسه استفاده بیشتر
ولی دیگه خمیر دندون رو ندیده بودم جایی ک جدیدا تو خونمون مد شده

 

دومی ها... سومی ها... دیپلمه ها... دانشجویان... مهندسان... وکلا... پزشکان... هنرمندان...
همتون فدای کسی که الان داره این اس ام اس رو می خونه.

 

مامانم تو راه مشهد زنگ زده بهم بپرسه رسیدم یا نه. میگم :مامان من یک ساعت دیگه میرسم. شارج ندارم الان گوشیم خاموش میشه. برسم خوابگاه بهت زنگ میزنم. میگه :شارج پولی یا برقی؟! )))))))))))))
یعنی مرگ این سوتی هاشم بخدا

 

دیشب ی فیلم میدیدیم. تو۱سکانس۲بشقاب وتو۱سکانس۳تابود.
مادربنده این مسله راکشف کرده ودهان ماوکارگردان را...
ب همین سوی افق قسم الان۱۰صبحه هنوزداره میگه دیدین؟؟؟
بدبخت بابام!!
بی زحمت آدرس افقوبدین. ی اتاق۲تخته میخوام واسه خودموبابام

 

دیروز مهمون داشتیم گودزیلای خانواده داشت چای تعارف میکرد عمم بهش گفت ایشا اله پیر شی اونم معنی حرفشو نفهمید گفت ایشا اله خودت پیر شی بعد رفت تو اتاقش زد زیر گریه

 

آقایه باجناق خنگ دارم!!
ماشینم خراب شده زنگ زدم بیابکسلم کن!!
بعد۴۰دقه اس داده طناب داری!!
میگم :آره!
میگه :پس یکم راه روتوبیا یکم رومن!!
به نظرشماباماشین ازروش ردبشم بعدیه کوپن بیمه بندازم روش!!!؟؟

 

یکی از فامیلامون می خواسته بادوستش بره عید مسا فرت چند روز قبل دوستش می یاد جاو در خونه فامیلمون میگه داداشم مرد فامیلمون امد بگه خاک برسرم چرا مرده گفته خاک بر سرش چرامرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,182
  • بازدید ماه : 947
  • بازدید سال : 19,832
  • بازدید کلی : 260,180