loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 71 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دختر یکی از فامیلامون تازه رفته دوم دبستان. برگشته میگه :وای ظهرها که تعطیل میشیم این پسرای پنجم مدرسه بالایی میان دم در مدرسمون وایمیستن.
می بینی منم چه جوشی زدم، أه، خیلی زشت شدم؟؟؟؟
یه گشت ارشاد مدارس ابتدایی بذارن بد نیستا
آخه اینا فک و فامیلن؟

 

ﺧﺎﻟﻪ ﮐﻮﭼﯿﮑﻢ ۱۷ ﺳﺎﻟﺶ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﻋﻘﺪ ﻣﯿﮑﻨﻪ، ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺷﻮﻫﺮ ﺧﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﯾﺪﻥ ﺧﺎﻟﻢﯾﻬﻮ ﺩﺳﺖ ﺧﺎﻟﻤﻮ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺶ، ﺍﺯ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻗﺮﻣﺰ ﻣﯿﺸﻪ! ﺍﺯﺵﻣﯿﭙﺮﺳﻪ :ﺍﺷﮑﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺩﺳﺘﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮﻡ؟
ﺧﺎﻟﻢ ﻫﻢ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻩ :ﻧﻪ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﻣﺜﻞ برادرم!
تر طایفه دی بیزده وار؟ (فک و فامیله ما داریم؟

 

میخواستم واتس اپو بریزم روگوشی عمم وارد گوگل نمیشد میگفت تاریخش منقضی شده باید به روزاوری شه لامصب به روزاوریم نمیشد حالا رفتم توتنظیماتش تاریخو نگامیکنم میلادیو که۲۰۱۴باشه زده۱۹۹۲میگم چرا اینطوری کردی میگه میخواستم برای خودم به سال خودمون باشه!!!!!

 

دیروز آقای لوله کش اومده بود خونمون به همین برکت تا ۱۲ نصفه شب کارش طول کشید
قرار شد فردا دوباره بیاد
پدر بنده تا دم در ایشون و راهنمایی کرده در یک حرکت کاملا حرفه ای گفته ایشاله فردا کی مزاحم میشید!!!!!!!!!!!
O_o ینی ژیملشو خام خام

 

شما به آدمی که میره به صاحب مغازه میگه :یه لپتاپ نقره ای میخوام!
وجالتر اینکه صاحب مغازه یکی بهش میده و یارو هم پولو میده و میره چی میگین؟؟!!
راحت باشید، مدیون هم نیستید، فک و فامیلمون بوده!!!
بعد، من موقع خرید لپتاپم ۱. ۵ ماه تحقیق کردم!!

 

توخونه ی ماگوشی بابام زنگ خورد
بابام :خانم گوشیمو بده
مامانم :شکوفه گوشی باباتو بده
من :گوشی پاشو برو پیش بابام!!!
اخر بابام درحالیکه سرشو تکون میداد خودش پاشد گوشیشو برداشت
الان شجره ناممون رو گذاشتم جلوم ببینم ب کی رفتیم ما اخه :|

 

روزای عادی:
مامان من دارم میرم بیرون.
مامانم :باشه، مواظب خودت باش.
روزایی که من قرار دارم:
مامان من دارم میرم بیرون.
مامانم :وایسا، وایسا، منم میخام بیام باهات.
ازکجامیفهمه خو؟؟؟؟؟:{

 

به بابام گفتم...
بابایی بابایی قربون صورت ماهت!!
یهو بابام گفت :"باز دلت تو چی رفته میخوای بخری"!!
هیچی دیگ..
حالا سه هفتس منتظرم پول بده برم بخرم..!!
فک و فامیل ما داریم عایاااا?!?!

 

داشتم تلویزیون می دیدم یهو داداشم داد زد کمک کمک...
پریدم تو آشپزخونه دیدم از ماکروویو آتیش میزنه بیرون
نگو این شاهکاره خلقت داشته تو ماکروویو جورابشو خشک میکرده؟
فک و فامیله داریم؟

 

ﮔﻔﺘﻢ :ﻣﺎﺩﺭ!
ﮔﻔﺖ :ﺟﺎﻧﻢ!
ﮔﻔﺘﻢ :ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﻡ!
ﮔﻔﺖ :ﺑﺠﺎﻧﻢ!
ﮔﻔﺘﻢ :ﻛﺠﺎ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ!
ﮔﻔﺖ :ﺭﻭﻯ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ!
ﮔﻔﺘﻢ :ﭘﺎﺭﭺ ﺁﺏ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺭﻭ ﻓﺮﺵ!
ﮔﻔﺖ :ﺍﻯ ﺧﺪﺍ ﺫﻟﻴﻠﺖ ﻛﻨﻪ، ﺑﻤﻴﺮﻯ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺸﻢ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ :|

 

گودزیلای فامیلمونوباباش دعواکردمن گفتم الانه که گریه کنه... دیدم رفته به خواهرش میگه بلندشوبریم یه بابای دیگه بخریم
من!
گودزیلا...
بازار...
بابای جدید

 

گودزیلامون اومده نیصیحتم کنه میگه:
خجالت بکش! من هم سن تو بودم... بودم؟؟؟ نبودم!! بشم! یه گل پسری میشم بیا و ببین!
من چجوری بکشمش طبیعی جلوه کنه!!!

 

به ابجیم میگم :سیستم عامله گوشیت چیه؟ میگه :ماکروسافت!!!!!
شما بگین من سرمو کجا بکوبم؟؟؟؟؟؟

 

مامانم داشت آشپزی میکرد رفتم ناخونک بزنم
با یه خشم عجیبی گفت این روغنو میریزم رو صورتتا!
یعنی۱۸سال جلبک پرورش داده بود
اینجوری رفتار نمی کرد باهاش

 

عاقا ما یه فامیلی داشتیم خیلی خودشو دست بالا میگرفت :یه دفعه دختر ابجیش اومد در گوشم گفت همه رفتن واسه خونشون وسیله خریدن خاله ی من هنوز هیچ غلطی نکرده. ۴ سالشم نیستاااااااااااا
فکو فامیله ما داری؟؟؟ /

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 790
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,879
  • بازدید ماه : 6,309
  • بازدید سال : 25,194
  • بازدید کلی : 265,542