loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 55 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

 

رفتم درمونگاه, منشیه میگه :مریض شمایید؟
گفتم پَ نَ پَ من میکروبم, اومدم خودمو معرفی کنم!

 

یارو با موتور زده بهم، خوردم زمین سرم شکسته داره خون میاد اومده میگه سرت داره خون میاد؟
پَ نه پَ من خودنویسم جوهرم پس داده

 

به دوستم میگم :خودکارو بده
میگه :چیزی می خوای بنویسی؟
پَ نَ پَ یه زیر شلواری براش گرفتم می خوام ببینم اندازشه یا نه

 

رفتم کلاس ثبت نام کنم یارو میگه متولد چه سالی هستی؟ میگم ۷۴، میگه ۱۳۷۴؟
پَ نَ پَ ۷۴ سال بعد از میلاد مسیح!!!

 

رفتم ساعت سازی
به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه،
میپرسه :یعنی درستش کنم؟
پ ن پ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!

 

به دوستم میگم فردا میرم آرایشگاه میگه واسه ابروهات. پ ن پ واسه ارتودنسی دندونانم

 

امشب رفته بودیم مهمونی، صابخونه پرسد پسر تون کلاس چندمه؟ گفتم :دوم
پرسید :دوم ابتدایی
گودزیلای ما هم نه گذاشت نه برداشت جواب داد :پ ن پ دوم دبیرستان
بیچاره میزبان کلی خجالت کشید...

 

دارم کمرمو با نبش دیوار میخارونم خواهرم میگه کمرت میخاره؟
میگم پ ن پ دارم علامت گذاری میکنم واسه خرس ها راهو گم نکن!

 

رسیدیم پشت در خونه، کلید نداشتم به داداشم میگم کلیدتو بده، میگه میخوای درو باز کنی؟ میگم پَ نَ پَ میخوام بدمشبه حسین تهی از معطلی درش بیارم....

 

در پارکینگ رو باز کردم بابام ماشین رو بیاره تو حالا اومدم بابام میگه در پارکینگ رو بستی؟ میگم په ن په باز گذاشتم هوای پارکینگ عوض شه.

 

وقتی ی بچه کوچولو کمتر از ۵ سال بهتون میگه (پ ن پ) چه حسی بهتون دست میده؟ من که میخوام زبونشا بخورم...

 

کمرم درد میکرد یه وری راه میرفتم و دست به کمر بودم
داداشم میگه :آخه کمرت درد میکنه؟
میگم :پ نه پ دارم از الان تمرین پیر شدن میکنم تا ورزیده بشم

 

رفتیم خونه اقواممون میگیم سلام میگه سرت تو درام میگم با احترام خانه ی غلام میگه این حرفا به من زدی میگم پ ن پ به با با زدم

 

وسط جاده خلخال زنجان پنچری ماشینمو می گرفتم یه آقاه رسید گفت پنچر شدی؟
گفتم پَ نَ پَ لاستیک ماشینم گرمش شد در آوردم هوا بخوره

 

عاقا) اقا (داشتیم مغازه رومیبستیم ساعت یک شب دوتامونث اومدن گفتن رفتین؟ دوستم بانهایت ارامش گفت پ ن پ اومدیم

 

به مامانم میگم من میرم کارواش میگه ماشینم میبری؟ گفتم پ ن پ دارم میرم اونجا دوش بگیرم.

 

رفتم دکتر از منشی می پرسم دکتر هست؟ میگه بله میخوایید برید پیششون؟
میگم په نه په, اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند, تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم!

 

رفتم تو صف بربری پیرمرده اومده میگه؟
صفه بربریه؟!!!!!
منم گفتم :پ ن پ صف لواشه اومدیم سنگک بگیریم

 

کلاغه به روباهه میگه :گفتی آواز بخونم میخواستی پنیر از دهنم بیفته؟ پ ن پ میخواستم واسه آکادمی موسیقی ازت تست بگیرم.

 

تو خیابون از یه دختره خوشم اومد رفتم می گم ببخشید خانوم می تونم یه لحظه وقتتونو بگیرم
میگه :می خوای شماره بدی؟
گفتم بله اگه امکانش باشه
اونم شمارمو گرفت زنگم زد
خدایی اگه میگفتم پَ نَ پَ می پرید حیف بود.........

 

تو خیابون از یه دختره خوشم اومد رفتم می گم ببخشید خانوم می تونم یه لحظه وقتتونو بگیرم
میگه :می خوای شماره بدی؟
گفتم بله اگه امکانش باشه
اونم شمارمو گرفت زنگم زد
خدایی اگه میگفتم پَ نَ پَ می پرید حیف بود.........

 

رفتم کفاشی میگم :آقا واکس دارید؟
میگه :واسه کفشت میخوای؟
میگم :پ ن پ کماندوام برای استتار صورتم می خوام

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,110
  • بازدید ماه : 875
  • بازدید سال : 19,760
  • بازدید کلی : 260,108