loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 62 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

 

مشتری اومده خونه ببینه، تا طبقه سوم اومده میگه ینی اینجا کلا آسانسور نداره؟؟!!!
گفتم پ ن پ! داره ولی از طبقه چهارم شروع میشه!!!

............

استاد :کی جواب این سوالو میدونه؟
من دستمو بردم بالا
استاد :میخوای جواب بدی؟
من :پَ نه پَ میخوام ببینم باد از کدوم ور میاد!

............

بعد ۳ سال ماهی مون مرد مامانم اومده میگه ماهی مرده؟
میگم :پ نه پ بس بامون سریال دیده کار بلده داره برامون نقش بازی میکنه.

.............

گوسفند آوردن قربونی کنن میخان با افتابه آبش بدن، داداشم گفت میخان آبش بدن؟!!
گفتم پ ن پ!!! میخان ببرنش دستشویی استرسش از بین بره!!!!

..............

زنگ زده بهم میگه آهنگ پیشواز گذاشتی؟ پ ن پ گروه ارکستر اوردم برات زنده اجرا کنه خودمم دارم میخونم

............

ساعت ۱۱ اومدم خونه مامانم میگه الان اومدی خونه؟ میگم پ ن پ ۲ ساعت پیش اومد الان تکرارش راداره پخش میکنه

...............

دوستم میگه :فهمیدی دیشب زلزله اومد؟ گفتم :صبح فهمیدم میگه :تو روزنامه خوندی میگم :پ ن پ یه پنجاه هزار تومنی تو جیبم بود صبح دیدم خورد شده!!

.................

دارم سرمو می خارونم اومده میگه :داری سرتو میخارونی میگم :پ ن پ دارم شخم میزنم آماده شه برای کاشت مو!!!

...............

آهنگ اندی تو ماشین گذاشتم دوستم میگه اندیه؟ پ ن پ داریوشه داره خودشو لوس میکنه بخندیم.

..............

به راننده تاکسی میگم مرسی نگه دارید. میگه میخوایید پیاده شید؟ پ ن پ میخوام ببینم لنت و ترمز سالمه یا نه!!!

.................

هزار تومان دادم کارت متروم هم دادم. یارو میگه هزار تومان شارژ بشه؟ میگم :پ ن پ دو هزار تومان شارژ کن باقی شو تو اقساط ۱۲ ماهه میدم.

................

میگه چون خیلی بچه بودی دوران کودکیت یادت نمیاد؟ میگم :پ ن پ مموری کارتم رو عوض کردم.

...............

به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلند ام. میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست. میگم پ ن پ منظورم کامیون تراکتور ایناست.

...............

دیروز رفتم مغازه میگم نمک دارین؟ میگه میبری؟ میگم پ ن پ همین جا می خورم یه نوشابه هم بدی حله! هه هه هه هه هه هه!

.................

نشستم مامانم میگه نشستی؟
میگم پ ن پ دارم رانندگی میکنم......
دیونه خودتی.....

................

رفتم جلسه ثبت نام ۱ساعت وایسادم.
یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟
پَ نَ پَ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم!

...............

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 308
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,397
  • بازدید ماه : 5,827
  • بازدید سال : 24,712
  • بازدید کلی : 265,060