loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 113 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)


حوا که بغض کند خدا هم اگربرایش سیب بیاورد باز چیزی جز آغوش آدم آرامش نمیکند...


.
.

سلامى ازدلى تنهادلى اكنده ازغمها ,گهى بايار,گهى بى يار,گهى ازعاشقى بيزار,گهى گريان,گهى خندان,گهى رنجيده ازياران ,سلام اى بهتراز باران.


.
.
.


باختم درعشق... اماباختن تقديرنيست...ساختم بادردتنهايي مگرتقديرچيست؟ خسته ام ازاين زندان كه نامش زندگيست... پس قشنگيهاي دنيادست كيست؟

.
.
.


خدایا!یا خیلی برگردون عقب یابزن بره جلو اینجای زندگی دلم خیلی گرفته!

.
.


دلتنگ شدن حس نبودن کسانیست که تمام وجودت یک باره تمنای بودنش را میکند@

.
.


كي باشدو كي باشدو كي من باشم و وي باشدو وي من از لب وي بوسمو وي از لب من ، من مستو زوي گردمو وي مستر از من!
.
.

سلامتی رفیقی که میاد سرخاکمون نمیتونیم جلوش بلند شیم ولی خاک زیر پاشیم.



.
.

قشنگ ترین حس وقتیه که بدونی هرگزفراموش نمیشی!این حس تقدیم به وجودنازت .

.
.

0939016xx70بدون تومىترسم ازاين تنهاى دلگيرازاين روزوشباى سردازاين دنياى قافلگيربدون تودرگيرم حتى فکرم پريشونه تموم زندگيم حتى بدون تونفسگيره بدون تودلم تنگه حتى قلبم مثل سنگه بيابرگردبمون پيشم بى تودنيام چه بىرنگه،تقديم به محمدرضا برگرد..

.

.


لعنتى سلام مرابه غرورت برسان وبه اوبگوبهاى قامت بلندش تنهاييست

 

.

.


آدمها برای هم سنگ تمام میگذارند،

اما نه وقتی که در کنارشان هستی،

نه....

آنجا که درمیان خاک خوابیدی،

‏"سنگ تمام"را میگذارند و میروند..!

.


چه حکایت جالبی ست...

کلمه زندگی با "زن" شروع میشود...

وکلمه ی مردن با "مرد"

.

.
.


من یک دخترم نگاه به صدا و بدن ظریفم نکن ,

اگر بخواهم تمام هویت مردانه ات را به آتش خواهم کشید...

شیدا رضایی

.
.
.


انگار حرف (ر)اضافه ست! به هرکی گفتم درکم کن..دکم کرد...!


.

.

.

 


قــدر لحـــظه ها را بدان …

زمانــــی می رسد که تــو
دیگــــــر قادر نیستــــی
بگـویــــــی :
جبــــران مـــی کــنم …


.
.
.

ســر سوزنـــــی اگــر مـــرا
مـــیخواست …..
زمــــین و زمـان را بــه هم میـــــــدوخــــتم !


.
.
.

تمام غصه ها از همان جایی آغاز می شوند که،
ترازو بر می داری می افتی به جان دوست داشتنت .
انـدازه می گـیـری !
حسـاب و کـتـاب می کـنی !
مقـایـســه می کـنی !
و خدا نـکـنـد حساب و کـتـابـت
بـرسد بـه آنجا کـه زیـادتر دوستش داشته ای ،
کـه زیـادتـر گذشـتـه ای ،
کـه زیـادتر بـخـشـیـده ای ،
به قـدر یـک ذره ،
یک ثانیه حتی !
درست از همانجاست که توقع آغاز می شود
و توقع آغاز همه ی رنج هایی است که به نام عشق می بریم…!


.
.
.
برهنه می آئیم
برهنه می بوسیم
برهنه می میریم
با این همه عریانی
هنوز قلب هیچکس پیدا نیست . . .


.
.
.

دلم کمی هوا میخواهد…
اما در سرنگ…!
خسته ام…
(ساراجون من خیلی باپیامات حال میکنم٫ممنون فدات)

.
.
.

تیشه وکلنگم را برداشته ام..
توفقط بگو کدام کوه!!

.
.
.

از هــَـــر دستـــــی کــــِــه بــــدی هــَـــمون دســـتــــِـت نمـــــک نـــــداره !!!

.
.
.

تنهایی
چیزهای زیادی
به انسان می‌آموزد
اما تو نرو
بگذار من نادان بمانم …

.
.
.

اگه افتخارت دل شکستن است..
ب عزیزانت بگو اسپند دود کنند
این بار افتخار ک نه!
حماسه آفریدی..

.
.

تنها کسی ک اگر روز عید با یک شاخه گل ب خانه برود مواخذه میشود دخترک گل فروش سرچهار راه است..

.
.
.

ماپشت اونایی ک پشتمون حرف میزنن،حرف نمیزنیم!!
چون خیلی جلوییم ازشون..

.
.
.

خدایا…….برنمیگردانی ام؟؟؟یک طرفم سرخ شد….!

.
.
.

از هیچ کار بچگیم پشیمون نیستم،جز ارزوی بزرگ شدن…

.
.
.

پیاز هم که خردمیکنى برایش اشک میریزى!
ازپیازکمتربودم…
مراخردکردى وخندیدى…

.
.
.

دررویاهای کودکانه آموختم به چیزی که به من تعلق نداره فکرنکنم!اما یه دفعه اون همه ی فکرم شد…

.
.
.

دل کندن آسان بود
خیلی هم آسان بود
ب سادگی آب خوردن
ب سادگی من و احساسم
تو نه تنها دل کندی
پایش می افتاد بیستون هم میکندی ک بروی..
ک فرهاد نشوی،تا خدایی نکرده یک وقت احساست درگیر نشود
با احساس شیرین گونه ی من..

.
.
.

یه وقتایی هست جواب همه نگرانیات ودلتنگیات
میشه یه جمله
ک میکوبن تو صورتت
بهم گیرنده،حوصله ندارم!
.
.
.
اگر تورا امتحان می گرفتند،
بی شک من رتبه ی اول میشدم..
بس ک تکرار کردم نامت را در مرور خاطرات..


.
.
.

عاشقم گر نیستی،لطفی بکن نفرت بورز
بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم میکند..

.
.
.

شمال بود٫خجالت کشیدم بگم ایشالله سال دیگ باهم بریم٫گفتم ایشالله سال دیگ باخانومت بری٫..هیچوقت خدا اینقدربه حرفم گوش
نداده بود.
.
.
.

آمدنت را حیران بنگرم،یا رفتنت را مات بمانم؟!…باد آورده را باد می برد قبول!!!دلم را که باد نیاورده بود…
(تقدیم ب مریم جونم و فراموشى عزیز)

.
.

تقدیم بتوکه شایداتفاقی نوشته ام رامیخوانی وباخودت حدس میزنی:یعنی ممکنست اوباشد؟آری منم آنکه
شبهاراتاسحرباتوبیداربود،بارهاخاکسترسیگارت روی سینه اش افتادولی خندیدبااینکه جایش میسوخت..حالاخاکسترسیگارهیجوقت
ازدستش نمیفتدچون نه توهستی ونه خوابهایش که تاابدبدنبالت آمدند..

.
.
.

معلم دبستان به فاصله هامیگفت:خط تیره،چه خوب میدانست فاصله هاچه تیره میکنندرابطه هارا

.
.
.

مخ=تعطیل! جیب=خالی! اعصاب=خراب! دل=تنگ! غم=زیاد! شادی=کم! محبت= رفت! عشق=مرد! عاشق= نیست! رفیق=کجاست!
انسانیت=تمام شد! رفاقت=یخ! بدبختی=تادلت بخواد!
ولی ماهمچنان دوستت داریم!
.
.
.

به خدابگویدزمستانش سردنیست/جمع کندتکرارفصل هایش را/من درتابستان هم ازبی وفایی دندان به دندان ساییده ام…
.
.
.
سرمیزشام یادت که میفتم بغض میکنم،اشک درچشمانم حلقه میزند وهمه باتعجب نگاهم میکنند…لبخندی میزنمو میگویم:چقدر داغ
بود..!

.
.
.

تاماه بنی هاشم اززین به زمین افتاد
هرگرگ شکمباره ازکین به کمین افتاد

.
.
.

گیرم که نباشم,گیرم که نباشى ,خاطره هاراکه نمى شودانکارکرد.، ماندنی هستی.
.
.
.

وای از بودن…
بودن…
بودن…
تا ابد بودن…
ابد چیه؟ کیه؟ تا کجاست؟
وای قیامت…
تو قیامت میزارن یه گوشه بشینم گریه کنم؟
بهشت؟ آی
بهشت!!!
ما دیگه هیچ وقت به اون خونه بر نمیگردیم
.
.
.

ماه کامل است
و من در آن چهره ى خدا را می بینم
چشمک میزند
نورش تمام خانه را روشن کرده
خدا قول داد
شبى
زیر چنین مهتابى
حلقه ات در دستم به خدا چشمک میزند…!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 432
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,521
  • بازدید ماه : 5,951
  • بازدید سال : 24,836
  • بازدید کلی : 265,184