loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 52 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

 

پسری که پاستیل و لواشک و آلوچه توی داشبورد ماشینش باشه، پسر نیس که.... ..
مرد ِ رویاااااا هاست!!!

 

بگفت اوستادم :که از من بترس برو درس می خوان مگو چیست درس
برو درس می خوان توی بیشعور که فردا نیفتی به پایم چو مور
بگفتم :میازار این مور را مکن رنجه این زرت قمصور را...
همی گفت و میرفت دودش به سر :"مرا عمه ای نیست ای نره خر"

 

دوستم منشی تاکسی سرویسه. خانومی زنگ زده ادرس بده. گفته ما نبش کاشف هستیم. دوستم هل شده میگه چی کشف ناشف.......
هیچی دیگه من داشتم سرمو میکوبیدم به زانوم

 

الان چندروزی میشه داداشم از خونه قهر کرده رفته اما هنوز هیچ آهنگی ازش بیرون نیومده! مسعولین...؟؟!

 

آخه من چطوری به مامان ثابت کنم بچه های مردم همشون تو جملک نشستن هیچ کار مفیدیم انجام نمیدن!!! ها؟؟؟ چطوری؟ :' (

 

به نظریه داروین اعتقاد نداشتم تا اینکه تقلید آدمها از همدیگه رو دیدم

 

مورد داشتیم باور کنید شخصا اونجا بودم دیدم که میگم.. طرف رفته مهمونی دیده صاحبخونه موبایل خریده با سرعت بوگاتی رفته موبایل جدید خریده سوت بلبلی روش گذاشته هفته بعد گرفته دستش رفته اونجا نشون داده که بگه منم هستم منم بلدم منم بازی.... تقلیدت فلجم کرده

 

رفتم نونوایی دیدم اعلامیه زدن
لطفا در صورت رسیدن ارد تماس بگیرید
اقا من یه سوالی دارم
وقتی شما ارد میارید ما از کجا بفهمیم شما ارد اوردید
اونوقت شما ارد میارید ما باید زنگ بزنیم ایا!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما رو جون مادرتون یکی منو از این برزخ در بیاره

 

دختر خانم... :هلو شدی پریدی توی حلقم
یادت میاد یه روزی بودی شلغم
با فتوشاپ میمونو داف می کنن
تک تک اندامتو صاف می کنن
می خوای حماقتو تمومش کنی
موی توی دماغتو مش کنی
قیافه رو خدا داده بمون پاش
هرجوری هستی باش ولی خودت باش

 

دیروز سر کلاس نشسته بودیم همه هم تو چرت بودن یهو یکی از پسرا یه تیکه به استاد انداخت، بعدشم گفت میخاستم فضا کلاس عوض بشه، منم تو خواب وبیداری دراومدم گفتم مگه فضا چشه، داریم چرتمونو میزنیم! به نظرتون برم حذف کنم؟! اونجور نگام نکن راهنمایی کن

 

اصن میگن خدا دست رو واسه این افریده تا موقع خواب بذاریش زیر بالشت!!!!

 

توی آشیونه قلبم لانه کردی عشقم
لامسب حالا لونه کردی هیچی آدم توی آشیونش دست شوی نمیکنه گمشو بیرون.....

 

یه تعدادیم هستن گودزیلا ندارن ها فقط با گودزیلاهای تخیلیشون داستان میسازن لامسبا همشونم شیش سالشونه اصن یه طرحی...

 

امروز پشت ماشین پراید یه جمله دیدم خیلی حال کردم
پراید مرسدس بنز پایین شهریا خدایی دمش گرم

 

کاملا واقعی
یه مدتی بود چشمم پسردوست باباموگرفته بودیه روزمارو واسه ناهاردعوت کردن رفتیم خونشون منم میخواستم یه کم خودشیرینی کنم ظرفای ناهار روکامل شستم آخرمجلس فهمیدم پسره تازه نامزدکرده!!!!
دیوار وافق دربرابر فشار روحیم کم آوردن

 

یه دختر دارم شاه نداره
صورتی داره ماه نداره
از خوشگلی تا نداره
هیچی دیگه فقط الان ۲ سالشه دارم واسه اینده اش برنامه ریزی میکنم شماره مدرسان شریف چند بود؟؟

 

بدتر از فیلتر شدن ویچتو تنها شدن بعدش رد شدن جملکاست!! همین کارارو میکنین جوونا بیکار میشن میرن سراغ اعتیاد.... نکن این کارو برادر من... نکن.

 

امروز داشتم از کلاسم میومدم چنتا گودزیلا دبستانی دیدم دارن روبرفا لیزمیخورن بهش گفتم نکن میوفتی پات میشکنه
میگه دوست دارم بیوفتم پام بشکنه نرم مدرسه چیه؟ تو مشکلی داری؟
من@@@@@@@@@@
راه فراراز مدرسه

 

به دختران خود بیاموزید هر آرزویی دارن سعی کنن قبل از ازدواج بدستش بیارن؛ چون شوهر غول چراغ جادو نیست!

 

تا حالا ۷۴۲تا گل قالی شمردم
الان اومدم استراحت کنم دوباره برم سر درس خوندن....

 

تا اومدیم لبو بخوریم یهو بابام در اتاقو وا کرد اومد تو هیچی دیگه ی چنگالم دادیم. ب بابام لبو بخوره.
تو روح هرچی ادم منحرفه

 

من اکثرا وقتی ایرانسل پیام میده نخونده پاکش میکنم...
امروز پیام داد:
لااقل بذار حرفمو بزنم اگه غیر منطقی بود بعد پاکش کن
من /:

 

ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﺒﻞ ﻫﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺷﺪﻩ ۳ﺳﺎﻟﻪ ﺩﺍﺭﯾﻤﺸﻮﻥ، ﺑﻨﺪﺍﺯﯾﻤﺸﻮﻥ ﺩﻭﺭ ﯾﻪ ﺩﺳﺖ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ؛
ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﻫﻢ ۱۸ﺳﺎﻟﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﮔﻪ ﺑﻪ ﺩﻭﺭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﺑﺎﺷﻪ
ﺑاید تو رو اول بندازم دور...
یعنی تخریب شخصیتی شدما...
سلامتی همه بابا ها

 

این برنامه "بفرمایید شام" پدیده ی فرار مغزها رو به شدّت زیر سوال برده
ما که فقط خل و دیوونه دیدیم اونور آب

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 680
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,769
  • بازدید ماه : 6,199
  • بازدید سال : 25,084
  • بازدید کلی : 265,432