loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 69 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

مادرشبیه نخ تسبیح میماند، به نسبت دانه ها کمترخودنمایی میکند اما اگر نباشد

هیچ دانه ای کنار دیگری نمی ماند. خدایا نخ هیچ تسبیحی پاره نشود.

 

ای دلبر ما! مباش بی دل، بر ما
یک دلبر ما، به که دو صد دل، بر ما
نه؛ دل، بر ما؛ نه دلبر اندر بر ما
یا دل، بر ما فرست یا دلبر ما...

 

با همه ی دنیا قهرم...... اما اگر تو صدایم کنی بر میگردم.. سادگی کودکانه ام را میبینی؟؟؟؟؟

 

چه قدر باید بگذرد? تامن در رویا و بیداری در مرور خاطراتم وقتی از کنار تو رد میشوم تنم نلرزد و بغضم نگیرد :- (

 

و قاف، حرف آخر عشق است،
آنجا که نام کوچک من آغاز می شود.
«قیصر امین پور»

 

هرکجا لرزیدی از سفر ترسیدی
فقط آهسته بگو:
من"خدا"را دارم.....

 

و عشق شاید تنها هدیه ی این روزگار نامهربان است که برای بردنش نیازی به پارتی نیست!!!

 

صندلیت راکنارصندلیم بگذار این یعنی...
تعطیلی رسمیه تمام دردهایم

 

اسکار تلخ ترین لحظه ی زندگی تعلق میگیره به زمانی که توی اوج مشکلات پدرت کنارت نیست تا مثل کوه پشتت باشه.

 

به سلامتی اون پیرمردی که وقتی‌ ازش پرسیدن عشق چیست گفت همونی که منو پیر کرد!

 

مادرم...
چه کرده ای که افتخار بهشت زیر پای تو بودن است!

 

بهانه نمیارم، گریه هم نمیکنم، سکوت در برابر رضایت تو خدا، مهر خاموشی بر لب و دیگر هیچ!

 

قلبم به مغزم فرمان داد مغزم به انگشتام فرمان دادن که بنویسم عاشقتم و با همه ی وجود دوست دارم

 

امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد، همیشه هستی، همین حوالی...

 

به خاطر خاطره هایت خاطرت در خاطرم عزیز ترین خاطره هاست

 

باورنکن تنهاییت را، من در تو پنهانم تو درمن
از من به من نزدیکترتو، ازتو به تو نزدیکتر من

 

قلبم آسمان می شود به شوق تپیدن وجودت...
کاش میان تمام ستارگان،، سهیل نبودی..

 

شک کرده بودم کسی بین ماست...
اما فهمیدم من بین دو نفر بودم!

 

شب بود و تنهایی... سرد بود و تهی از خاطره ها
گمان کردم دور ریختم تمام خاطراتت را.....
دلم نیامد
جمع کردم در کیسه ای
برگرداندم جای اولی که بود.... در قلبم

 

دیگه ردی از آغوشم رو گل های لباست نیست
به این پژمردگی هاهم هواسم هست هواست نیست.
ولی خوشحالم از این عشق با اینکه سردو پیرم کرد
یه احساسی به من داد که از هر احساسی سیرم کرد.
"محسن یاحقی"

 

باران ک میبارد دلم با خدا نزدیک میشود
باران یعنی نقطه چین من تا خدا...

 

ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﯼ :ﯾﺎ ﺗﻮ ﯾﺎ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ
ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺵ ﮐﺴﯿﺴﺖ. ﮐﺴﯽ ﺣﺘﯽ ﻣﻬﻢ ﺗﺮ ﺍﺯ ﻣﻦ

 

وقتی که خدا تو را آفرید حواسش به آرزوی من بود
شدی همان آرزوی من

 

با مهربانیت معجزه میکنی؛
من به پیامبری ات مدتهاست ایمان آورده ام!

 

من هیچوقت واسه کسی شاخ نشدم.
فقط شاخ دراوردم از شاخ شدن خیلیا!

 

سخت است در کنار تو بودن و نبودن، هستی و نیستی، زندگی می کنی بی من، چگونه باور کنم رحمت او را وقتی که می توانم، اما در کنارم ندارمت!!!

شاید دل من عروسکی از چوب است، مثل قصه ی پینوکیو محبوب است
اما چه دماغی داره این بیچاره، از بس که نوشته ‌ حال من هم خوب است!!!

 

باز باران بارید
خیس شد خاطره ها
مرحبا بردل ابری هوا...
هرکجاهستی باش
آسمانت آبی..
وتمام دلت ازغصه دنیا خالی...

 

انسان است دیگر...
گاهی دلش عاشقی میخواهد

 

رفتم وبی اونکه بخوام دیدم دلم خرابته/مخلصه و عبدو عبید کوچیک بی حسابته/
در بدر دایمی حالت بد مصب اون چشمای عاشق کش بی حیای لاکتابته/

 

خداوندا:
خسته ام از فصل سرد گناه ودلتنگ روزهای پاکم،
بارانی بفرست، چتر گناه را دور انداخته ام!

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 648
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,737
  • بازدید ماه : 6,167
  • بازدید سال : 25,052
  • بازدید کلی : 265,400