loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 66 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

فک میکردم که کنارم دارمش...
چه ساده دل سپردم. چه ساده زندگیمو پاش گذاشتم.
چه بی تفاوت بود.
کنارم بود اما فکرش کنارم نبود...

 

اولا به نظر می رسید که زندگی بی تو یعنی هیچ...
حالا که رفتی فهمیدم که فقط به نظر می رسید

 

آمده بودم "تو"را ببینم، "شما" را دیدم!

 

دلش گرفته بود. دلش گریه میخواست. میگفت تنهام بغضش شکست اشکایش را دیدم. خواستم دلداریش دهم دیدم حال من از او بد تر است...

 

در خیال دیگری میرفت... و من چه عاشقانه کاسه آب پشت سرش خالی میکردم...؟؟

تو به افتادن من...
در خیابان خندیدی...
و من تمام حواسم...
به چشمان مردم بود...
که عاشق خنده ات نشوند...

 

من از اولشم تو رو نداشتم همش رویا بود... تو مال من نبودی...
مثل همیشه میگیم قسمت بود...

 

یا از تنهایی بمیرید یا با کسی باشید که بجای استرس زیباترین احساس ها را در شما ایحاد کند

 

گفته بودی برایت چیزی بنویسم چیزی نمی نویسم! چشم هایم را که بخوانی برای سال ها از تو نوشتن کافی است..

 

درمجلسی مردی پیک را بالا گرفت "گفت سلامتی رفیقی که یادش وظیفست".

 

بعد از رفتنش موهایم را از ته زدم....
خاطره ی دستانش لای موهایم دیوانه ام کرده بود...

 

اگر از من بپرسی که تا چه زمانی با تو دوست خواهم بود، جوابم
این است :نمی دانم، زیرا واقعا نمی دانم کدام یک طولانی تر است:
تا ابد یا برای همیشه.

 

من باور دارم که دو انسان از قلبشان به هم متصلند، و مهم نیست که چه کار می کنید، که هستید و کجا زندگی می کنید؛ اگر مقدر شده که دو نفر با هم باشند، هیچ مرز و مانعی بین آنها وجود نخواهد داشت.

 

یک رابطه دونفره وقتی دونفر هیچ مشکلی با هم ندارند، حتما یکی از آنها تمام حرف های دلش را نمیگوید...
"شکسپیر"

 

کسی شبیه تو نیست..
دیگر هیچکس را
دوست نخواهم داشت...

 

عاشق نشو ای دل با تنهایی سرکن. حالم رومیبینی حرفامو باورکن، عاشق نشو ای دل عاشق شدن درد.، میسوزی میمیری این دنیا نامرده......

 

من با بی تفاوتی های زیادی کنار امده ام اما قبول کن ازتو کمی بیشتر از ادم ها انتظار دارم عزیز دلم!

 

به چه تشبیه کنم نام تو را
به بهار یا به آبی زلال دریا
ساده تر می گویم تو تمامیت احساس منی همسرعزیزم دوست دارم

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 266
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,355
  • بازدید ماه : 5,785
  • بازدید سال : 24,670
  • بازدید کلی : 265,018