loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 64 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اعتراف میکنم که اعتراف نمیکنم

 

ما هر وقت زنگ اول امتحان داریم نصف کلاس یا آزمایش خون دارن یا سرما خوردن میخوان برن دکتر
اوناییم که حاضرن امتحانو لغو میکنن....

 

الان دیگه مهمونی رفتن خونه آدمایی که wi fi ندارن وقت تلف کردنه!!!!

 

ملت ﺁﻫﻨﮓ مازیار فلاحی گوش میکنن زار زار گریه میکنن،
اونوخت ﻣﻦ ﮔﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﯾﺎﺩ ﻫﯿﺸﮑﯽ که ﻧﻤﯿﻓﺘﻢ عین بزم زل میزنم به دیوار :|
ﻋﺎﺩﻡ ﺍﻧﻘﺪ بدبخت ﺍﺧﻪ؟ :)

 

در خونه همسایه باز بود و بوی قرمه سبزی به مشام میرسید به خودم اومدم دیدم دارم میرم تو..!!!!

 

واقعی
مامانم میگه من بچه بودم گچ میخوردم یه خرگوش گچی برامون میارن که گوشاش دو برابره قدش بوده
هیچی دیگه مامانم دو دقیقه میره ظرف بشوره میدتش دست من چشمتون روز بد نبینه بر می گرده می بینه گوشای خرگوشه نیست
من خورده بودمش
خخخخخخخ

 

حاضرم دمپایی لا انگشتی, با جوراب بپوشم,
ولی....
دیگه وارد رابطه عاشقانه نشم!

 

این جا، همه ی نسل ها، نسل سوخته هستند...
فقط درصد سوختگی و محل سوختگی فرق می کند!!!

 

خریتهایی که من تو زندگیم کردم خود خر نکرده!!!:|

 

اعتراف میکنم بچه که بودم روکش فرمونه ماشینه مون رو بر میداشتم تو خونه رانندگی میکردم

 

پشت چیپس مز مز نوشته :مزمز انتخاب کسانی بوده که از فرهنگ غذای بالایی برخوردارند!
یارودیگه روش نشده بنویسه هرکی مزمز نخوره خره!!

 

دقت کردین؟
ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺳﺮﻣﺎ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯼ ﻣﮕﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺭﻭﺯ ﻗﺒﻠﺶ ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﺕ یا ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺳﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻟﺒﺎﺳﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍ ﮐﻤﻪ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ!!؟
ﭖ. ﻥ :ﺷﺪﺕ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﺷﺪﺕ ﺳﺮﻣﺎ ﺧﻮﺭﺩﮔﯽ...

 

عاقا فک کنم این سعیدکرمانی علاقه ی خاصی به رنگای مدادرنگی داره، آخه تووآهنگه دنیامی رنگ لباسش عوض میشه توو آهنگه جولیام رنگ ماشینش! اصن ی وضعیییی

 

یکی از عادت های من اینه که وقتی با گوشی آهنگ گوش میدم دهنمو جلوی بلنگوی گوشی میگیرمو بازو بسته میکنم....
واقعا خرکیف میشم.... میدونم که من تنها این عادتو ندارم...؟؟؟؟؟؟؟

 

ﻋﺎﻗﺎ ﺷﻤﺎﻡ ﻣﺚ ﻣﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﻳﻦ ﺗﻮ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻣﻴﺪﻳﻦ، ﺍﻧﻮﺍﻉ و ﺍﻗﺴﺎﻡ ﺁﻫﻨگ ﻫﺎﯼ ﺍﻳﺮﺍﻧﯽ و ﺧﺎﺭﺟﯽ و... ﻳﺎﺩﺗﻮﻥ ﻣﻴﺎﺩ ﺍﻼ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﻭﻥ ﺳﻮﺍﻝ...؟ ﻳﺎ ﻓﻘﻂ ﻣﻦ ﺍﻳﻨﺠﻮﺭﻳم؟؟؟؟

 

یادش بخیرتومدرسه مارومأمورراهروانتخاب میکردن چنان ژستی میگرفتیم که انگارانتظامات دانشگاه آکسفوردهستیم! جنبه هم خوب چیزیه هاا!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 282
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,371
  • بازدید ماه : 5,801
  • بازدید سال : 24,686
  • بازدید کلی : 265,034