loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 89 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

من موندم چرا این گوشی موبایلا اینقدر بی جنبه و هولن، تا میخورن زمین، در و باطری و مموری و دل و رودشون میریزه بیرون!!!

 

اون زمانا که ما طفلی بیش نبودیم مثه شما که بچه مایه نبودیم تخت داشته باشیم پتو لول میکردیم دور خودمون یه گوشه میخوابیدیم صبح که پا میشدیم وسط آشپز خونه همسایه بودیم از بس قلت زده بودیم.

 

یارو میره یخ بخره می بینه پول همراهش نیست واسه اینکه ضایع نشه
یه دستی روی یخ ها می کشه میگه :از این سردتر ندارین؟!!

 

اتاق است دیگر گاهی (اکثرا) دلش میخواهد به هم بریزد

 

استاد است دیگر
گاهی دلش میخواهد هم درس ندهد هم نمره :|

 

زن :عزیزم! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم چرا می خوای با من ازدواج کنی چی گفتی؟
شوهر :آره، گفتم :می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم
زن :خوب، پس چی شد؟
شوهر :خوشبخت کردم دیگه همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه

 

میدونم از امتحانات کلافه شدی
از کمک به خونه تکونی خسته شدی
متن خوب به ذهنت نمیاد برا جملک بنویسی
جملک هات رد میشه و اعصابت بهم ریخته
به این فکر کن که سیزده بدر سال ۹۳ فردا و پس فرداش تعطیله
دیگه خستگی به تن نمیمونه!!!

 

لغو شدن امتحان اونم در دانشگاه دانی چه حال دارد؟؟؟
ابری که در بهاران بر تشنه ای ببارد!!

 

دیشب شروع کردم با دوس دخترم دعوا که آره من مطمئنم تو با کس دیگه ای هستی!.
اونم آخرش گفت بابا اصلا اگه شک داری بیا خطامونُ عوض!
هیچی دیگه دیدم آبروم در خطره بش گفتم نه عشقم من به تو اعتماد کامل دارم، فقط خواستم خودمو لوس کنم برات:))

 

لامصّب بعضیا هستن اصن نمیشه دوسِشون نداشت..
مثلا یکیش خودِ من..!

 

رفتم قورمه سبزی درست کنم، دیدم جز برنج و ماست چیزی تو خونه نیس:)
همیشه فاصله خواسته هام با واقعیت همینقدره:))))

 

شما روغن اویلایی هستید؟!!
نیستید؟!! نگران نباشید، ما هم نیستید... ولی بیایید همگی روغن اویلایی شویم تا آبرومون نره با این پشت بازومون!!!!!

 

لذتی که در پاس کردن یه درس سخت با یه استاد زمخت هست در خوردن آب از پارچ بدون لیوان نیست!!

 

پشه ها روشون نمیشه خودشون مستقیم از خدا بپرسن
ما رو واسه چی خلق کردی؟
واسه همین نصف شبا میان مارو بیدار میکنن
تا ما این سوال رو از خدا بپرسیم...

 

قلبم گرفت میگم وااای مامان گرفت (درحالبکه دستم روی قلبمه) به سرعت خودشوبهم رسوندوگفت :رمزگوشیت رمزگوشیت چنده؟؟
یعنی مات ومبهوت این محبت اشم!
بگم چند وضی ایه؟

 

پسر :میتونی فراموشم کنی؟
دختر با گریه :چه جوری فراموشت کنم در حالیکه اسمت پسورد ایمیلمه...
چشمان پسرک پر از اشک شد وسریع به خانه برگشت و ایمیل دختر را باز کرد وبا دوست های او دوست شد!!!!

 

دیروز چن نفر تو اومدن در خونمون از تو قولنامه داشتن
بی وفا من قلبم رو به تو داده بودم...
خیلی دلم به حال خودم سوخت...
کاش میدونستم تو چه بساز بفروش کلاهبرداری هستی!

 

پلیس راهنمایی کنار ماشینم وایستاده بود. رفتم جلو. پرسید راننده تویی؟ گفتم آره
یه برگه داد دستم میگم جریمه س؟؟ گفت پَ نَ پَ جای خوبی پارک کردی برگه ی صدآفرینته!

 

تمام زندگی پسرا به پی اس چهارده و خواب و خوردن و دیگه هنر کنن و دانشجو باشن والکی کتاب بگیرن دستشون. میگذره همین.

 

دیروز داشتم با مامانم شوخی میکردم یه دفعه بهم گفت زیاد ور نزن مگرنه به عنوان کود حیوانی (کود گوسفند) میفروشمت
شما بهزیستی سراغ ندارین آیا؟؟؟؟؟

 

ﺷﻨﮕﻮﻝ ﻣﻨﮕﻮﻝ :۲۰۱۳. ﺗﻖ ﺗﻖ ﺗﻖ ﺗﻖ >>>..
ﻣﻨﻢ ﻣﻨﻢ ﻣﺎﺩﺭﺗﻮﻥ ﯾﺎﺭﺍﻧﻪ ﺁﻭﺭﺩﻡ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ (ﭘﺲ ﺍﺯ ﺑﺎﺯ ﺷﺪﻥ ﺩﺭ) ﺳﺮﻭﺍﻥ ﺟﻌﻔﺮﯼ ﻫﺴﺘﻢ :۰ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺑﺮﯾﺰﯾﺪ ﺗﻮﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﮐﻨﯿﺪ!

 

سرنوشت ما این بود:
تو بدبختی نقش اول
تو خوشبختی فقط سانسور

 

یه دستگاه دراز نشست تنتاک خریدم.
به نظرتون باهاش یه عکس بندازم ریا نمیشه؟

 

بعضیام مث هندزفری میمونن! هارتو پورتشون واسه ماست ولی تو گوش بقیه صدای پشه هم نیستن...

 

از دانشگاه برگشتم خونه مامانم میگه اومدی؟ میگم :نه سر خیابونم ۵ دقیقه دیگه میرسم.

 

یه چیزی
می دونی ماهی چیه؟
واقعا نمی دونی؟

تحفس تحفه تحفه!!!!!! خب حالا که فهمیدی بگیر بخواب!!!!! خخخخخخ

 

اقا امروز یه دختر خانوم با کمالاتی از من پرسید ببخشید، ویندوز گوشی شما اندرویده یا سیمبین...! خواهشا هماهنگ کنید بیل گیتس این جملکو نخونه، وگرنه مایکروسافتو به افق منتقل میکنه

 

ی گودزیلا داریم ۳ سالشه
بهش میگیم چیکار کنیم انقد شیطونی نکنی
میگه فک کنم اگه ی قاشق فلفل. بریزید تو دهنم دیگه اذیت نکنم
اخه ما باید ب این چی بگیم؟!!!

 

هروقت لباس نو میخریدم به خانواده شوهرم نشون میدادم خدابیامرزپدرشوهرم میگفت :نچ. قشنگ نیست؛ عروس قرمزبخر. قرمزه که مردرو وحشی میکنه.
خومگه روانیم که همین یه دونه که سهواًاهلیه روهم وحشی کنم؟!؟!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 587
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,676
  • بازدید ماه : 6,106
  • بازدید سال : 24,991
  • بازدید کلی : 265,339