loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 68 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

یارو برای بار چهارم میره پیش گیشه و بلیط میخره. بلیط فروش بهش میگه چی شده چرا شما چهار دفعه بلیط خریدین. یارو میگه :‏آخه هر دفعه که میخوام برم تو سینما اون یارو بلیط مو میگیره پاره میکنه

 

روزی در جزیره ای تنها بودم دیدم کبوتری امد کنارم نشست گفت :بنویس گفتم قلم ندارم گفت:باپرم بنویس گفتم :جوهر ندارم گفت:باخونم بنویس گفتم کاغذندارم گفت:روی قلبم بنویس. منم نوشتم برو گمشو بینم من گرفتاره این جزیزه شدم تو هم وقت گیر اوردی

 

یه نفر با خرش سوار پیکان بار میشه موقع کرایه دادن راننده میگه:
خودت ۲۰۰۰ تومن
خرت ۱۰۰۰ تومن
یارو میگه نمیشه هردومونو خر حساب کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

دقت کردین از "من مامان بیست و چهارسال دارم" خبری نیست
دلم برای جملکاش تنگ شده
براش دعا کنیم که اگر مشکلی داره حل بشه و به آغوش خانواده جملک برگرده..

 

نیشگون چیست؟ نوعی حمله کماندویی زنان ایرانی که بطورناگهانی گوشت بدن کودک راگرفته و۳۶۰درجه میچرخانندتاباعث تسلیم او وگفتن جمله"غلط کردم"شود

 

به خنگول میگن مار باباتو نیش زده. خنگول میگه از پشت زدش؟ میگن آره. میگه مار مقصره

 

ما که بچه بودیم چون دسترسی به ژل نداشتیم، از نوشابه واسه حال دادن موهامون استفاده میکردیم، حالا یکی بیاد این دهه هفتاد و هشتادیا رو جمع کنه

 

چندروزبیش دخترعموم منودیده میگه چی قبول شدی میگم مهندسی نرم افزار... نه گذاشته نه برداشته برگشته به من میگه که منم مهندس حسابدارییم!!!!! چی بگم!! ای خدا!!

 

مادرم زنگ زده میگه لباس بپوش۱ساعت دیگه خونه م بریم خرید..
یهودیدم بادست ه پُربرگشت خونه..
مسئولین چیزی ازتون کم میشدبگید نزیک محل کارِمادرم ایستگاه متروافتتاح کردید؟ برگشته میگه هایپراستارهم ۱شعبه داشت! فقط حیف توقسمت زنونه ش جای پرُو نیست!!

 

شدم با چت اسیر و مبتلایش
شبا پیغام میدادم برایش
به من میگفت هجده ساله هستم
به من بگو اسمت من هاله هستم
بگفتم اسم من هم هست فرهاد
بگفت هاله زموهای کمندش
کمان ابرو و قدبلند
در او دیدم تمام ارزو هام
که باشد همسر و امید فردام

 

مرده به زنش میگه میخوای خورشید زندگی من باشی؟
زنه میگه اره
مرده میگه پس ۶۷ میلون مایل از من دور شو

 

مورد داشتیم دختره یه کهکشان پیدا کرده اسمشو گذاشته کهکشهان راه کلپیس

 

یکی از افتخاراتم اینه که...
متاسفانه من هیچ افتخاری تا حالا کسب نکردم و همیشه لکه ننگ رو پیشونی خانواده ام بودم!

 

پسره مث میمون مو داره، مث راسو بو میده، مث گاو میخوره، مث خرس خرناس میکشه، مث اسب میخنده، مث خر اعتماد به نفس داره، مث قورباقه اواز میخونه.... بعد به کلیپس خانوما میگه ضایه!.... اس ئ ن ی وضعیییی

 

یکی از زشت ترین کار های دنیا خاطره دزدیه.
جان خودم تا حالا چند بار خاطرم همین جور چرخیده بعد باز یکی برا خودم تعریف کرده.
نکنین, زشته...

 

به بعضیا باید گفت اینقدر خودتو نگیر.. شیر خودشو گرفت ماست شد میترسم توام ماست شی! ما اینیم دیگه:)))))))))

 

ینی نشد ما ی کار کنیم این پسرا پشت ما تقلید نکنن. حتی به ساپرت هم رحم نکردن دارن میپوشن. شیطونه میگه ما هم ازپسرا تقلید کنیم سیبیل بذاریم کلی کلاس هم داره اینقدم درد نمی کشیم

 

تومراسم تدفین بابای فامیلمون؛ تریپ همدردی دستشوگرفتم پشت تابوت راه افتادیم همسایه اومدگفت :تسلیت میگم خدابیامرزتش!! فامیل مام باهق هق جواب داد :خداشماروببخشه بیامرزه!! میخواستم تابوتو گاز بگیرم دور بودواستادم بتماشای همسایهه که درخت خیابونوگاز گرفته بود!

 

این روزا آدما بیشتر دچار بحران عاطفی هستن تا بحران اقتصادی....

 

با پدرم گفتم :بابا برام لباس میخری؟
گفت :مگه پدرمون قدیما برامون لباس میخریدن؟
یعنی قدیما لباس هم بچه ها نمی پوشیدن؟!
منو میگی
اصن یه وضی

 

با یکی دعوام شد بهش گفتم هیچ گهی نمیتونی بخوری.
گفت :حالا میبینی!!!
واقعا میتونه عایا؟؟؟

 

من گوشیم تاچ آی دی داره من اهل پز دادن نیستم اصلا!

 

برادرم دوتا پسر داره که بزرگه پیش دبستانیه و کوچیکه هم معروفه به شکمو بودن
برادرم با پسر بزرگش الفبا رو کار می کرد گفت انار با چی شروع میشه
پسر کوچیکش سریع از اون طرف داد زد گفت با خوردن
کاش ما رو نخوره....

 

همه ساکت بودند، ناگهان خری گفت......
مدرسان شریف :|

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 360
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,449
  • بازدید ماه : 5,879
  • بازدید سال : 24,764
  • بازدید کلی : 265,112